Ga naar inhoud

(Tijdelijke) kilometervreter voor 25k?


The Swede

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden, bt. zei:

Ik zou een Quattroporte GT S halen in a heartbeat, maar dat zal wel een lopende rekening aan naft + onderhoud/herstellingen zijn…

Ik heb hier drie dingen tegen:

1. Ik vind het een vreselijke auto. Het klinkt prachtig... maar dit is de enige kwaliteit die die auto heeft. De afwerking is een regelrechte ramp, zelfs nieuw. Stel u voor eens dat tweedehands is. De automaat is ook bokkig.

2. Betrouwbaar... :D 

3. Te zeldzaam om nadien makkelijk te verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Swede zei:

Ik heb hier drie dingen tegen:

1. Ik vind het een vreselijke auto. Het klinkt prachtig... maar dit is de enige kwaliteit die die auto heeft. De afwerking is een regelrechte ramp, zelfs nieuw. Stel u voor eens dat tweedehands is. De automaat is ook bokkig.

2. Betrouwbaar... :D 

3. Te zeldzaam om nadien makkelijk te verkopen. 

Kijk eens wie dit schrijft:  heeft een TVR, een Venturi, een bejaarde Jaguar en een antieke  BMW…

Dan valt zo’’n QP wel goed mee qua betrouwbaarheid :)

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/10/2021 om 12:25, ex-Mooseman zei:

Volvo v70 met een 5-pitter?

Het wordt wat genegeerd, maar ik ben daar heel erg tevreden over als kilometervreter, reiswagen. Geen bochtenpakker. Wel betrouwbaar. Alleen ... de laatste 5-pitters zijn tot 2013/2014 gemaakt. In elk geval een must. De viercilinder is minder betrouwbaar en heeft geen karakter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Bompa zei:

Het wordt wat genegeerd, maar ik ben daar heel erg tevreden over als kilometervreter, reiswagen. Geen bochtenpakker. Wel betrouwbaar. Alleen ... de laatste 5-pitters zijn tot 2013/2014 gemaakt. In elk geval een must. De viercilinder is minder betrouwbaar en heeft geen karakter.

Vrees dat die wat te kort gaat schieten qua vermogen voor @The Swede... Wat is standaard de zwaarste versie geweest? 205pk ofzoiets dacht ik?

Voor de rest beaam ik dat die blokken vrij bulletproof zijn, en sound 👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is omdat je ervan uitgaat dat je een diesel 5 pitter neemt. De V70 in benzine ging tot 300pk, dacht ik en klonk hemels.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, The Swede zei:

Dat is omdat je ervan uitgaat dat je een diesel 5 pitter neemt. De V70 in benzine ging tot 300pk, dacht ik en klonk hemels.

 

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volvo-s80-4-4-v8-awd-geartronic-aut-summum-keyless-schuifd-benzine-blauw-59e4fcee-2dea-4be5-a94c-4dc9e3338cbd?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share

Verkoopprijs: € 12.900,-
Kilometerstand: 287.486 km
Bouwjaar: 02/2007
 

V8 :inlove:

Dynaudio :inlove:

Massagestoelen :inlove:

De automaat, glijstoelen en bompastijl moet je erbij durven pakken

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volvo-s80-3-0-t6-awd-summum-automaat-benzine-blauw-b4636b7f-ec5d-40c8-bc95-96e1d3e4cf6d?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share

Verkoopprijs: € 24.950,-
Kilometerstand: 52.249 km
Bouwjaar: 05/2014
 

Pak recenter, 6 in lijn met turbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dank @msxx.

287000 km is echt wel teveel. 

Daarnaast moet ik toegeven dat, als ik een Volvo zou nemen, dat echt wel voor de 5-cilinder zou zijn (sound!).

Qua auto staat hij nl niet op niveau van een f01, w222 of A8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, The Swede zei:

Met dank @msxx.

287000 km is echt wel teveel. 

Daarnaast moet ik toegeven dat, als ik een Volvo zou nemen, dat echt wel voor de 5-cilinder zou zijn (sound!).

Qua auto staat hij nl niet op niveau van een f01, w222 of A8.

Ben het met je eens, maar het is betrouwbaarder dan welke Audi of BMW dan ook, en onderhoudskosten zijn een stuk lager.

Ik heb het wel specifiek over dat tijdperk, en niet over de modellen die erna kwamen... los van de motorische triestigheid is de kwaliteit ook scherp gedaald. Spijtig genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, msxx zei:

Ik kan helaas het audiosysteem niet bedienen. Snap jij er iets van? :D 

Japan import! :D Daar komen toch wel mooie auto's van "terug", die lijken altijd nog zo proper....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Greg zei:

Dit is wel erg veel geld voor een auto van 18 jaar. 

Laten we de Volvos maar voor wat ze zijn in dit geval. ;) Een V70 T5 zou ik wel doen, maar voor 5k, geen 15k.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, msxx zei:

Ik kan helaas het audiosysteem niet bedienen. Snap jij er iets van? :D 

 

1 uur geleden, Krikkie zei:

Japan import! :D Daar komen toch wel mooie auto's van "terug", die lijken altijd nog zo proper....

Eerder een Ali-Express aftermarket-ding ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Da's hier wel een lang topic aan het worden om gewoon een F01 te kopen 😴

Oh nee, het kriebelt veel meer om een Cayenne Turbo of GTS te kopen 🙈

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Iemand hier ervaring mee?

Gewoon kopen. Alles met DI, turbo's en/of automaat kan/gaat toch kapot. Dan kan je maar beter je zin doen.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

Oh nee, het kriebelt veel meer om een Cayenne Turbo of GTS te kopen 🙈

Een cayenne turbo , laat uw Porsche garantie verlengen , gaat tot 9 jaar of 300dkm. ( dacht ik).  
Met die garantie in de poket  kan er bitter weinig fout lopen op uw kosten😉.

en je hebt er een leuke auto aan , met wat power. 
 

go for it 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, The Swede zei:

Serieus??

Nog nooit van gehoord, maar kan me voorstellen dat daar wel een aantal voorwaarden aan vast zullen hangen :lol:

Als in volledig dealer onderhouden, niet gechipt noch enige mod vermoedelijk? @Alexanderr

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Greg zei:

Nog nooit van gehoord, maar kan me voorstellen dat daar wel een aantal voorwaarden aan vast zullen hangen :lol:

Als in volledig dealer onderhouden, niet gechipt noch enige mod vermoedelijk? @Alexanderr

Dat lijkt me evident

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Serieus??

Doe dat altijd bij de mijne, check laten doen in Porsche garage , en dan kan je telkens voor 2 jaar garantie bijkopen.  
is al altijd een win situatie geweest voor mij 🤔

natuurlijk geen mods, gechipt en dealer onderhouden. Dat is evident 😄

 

mijn vorige panamera se hybrid , die mijn vader overgenomen heeft , bouwjaar 2015 dacht ik, is nog steeds in waarborg, terug voor 2 jaar bijgenomen.

aangepast door Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid