tuscani 11.791 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 schitterend! leg er maar een dikke factuur bij. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 @@Bompa What are the odds? Deze morgen in Brugge: 1 Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Kerel is maandag nog bij mij komen lossen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 thx mannen! schitterend! leg er maar een dikke factuur bij. Je wil niet weten hoeveel uur ik daaraan gehangen heb. Maar 't was eens lekker ontspannen, was eens nodig. Ipv te werken en rond te dretsen voor 't gezin was 't even me-time. @@BompaWhat are the odds? Deze morgen in Brugge:ImageUploadedByTapatalk1449658285.205067.jpgImageUploadedByTapatalk1449658294.775821.jpg Je ziet ze echt wel veel, ze hebben dacht ik een 50-tal vrachtwagens, met vaste transporten tussen bepaalde punten (contractueel) en daarnaast nog diverse andere transporten. Kerel is maandag nog bij mij komen lossen. Ik weet dus niet wat die allemaal vervoeren... vanalles zeker? Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Ik weet dus niet wat die allemaal vervoeren... vanalles zeker? Cement. Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Veel zin om een traxxis buggy te kopen 1 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Veel zin om een traxxis buggy te kopen Misschien eens vergelijken met hpi of andere merken voor je traxxas koopt. Vind ik veel te licht/plastiekerig gebouwd voor dat geld Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Hpi is zeer goed, hier 2 modellen van benzine 4x4 en electro 2wd. Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Zou sowieso een elecktrische kopen,zal eens zien op ''goegel'' voor die HPI, ken ik niet. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Diene zwarte porsche dat hpi nu uitgebracht heeft. 80 per uur. Kost wel iets van een 400€. Maar wat een mooi gebouwd ding!!! Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 http://www.albatrosmodelbouw.be/nl/ Winkel is niet ver (van mijne carrossie), zal er zaterdag eens paseren Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Zou sowieso een elecktrische kopen,zal eens zien op ''goegel'' voor die HPI, ken ik niet. Ik heb een Thunder Tiger EB4 G3, ben ik heel tevreden van. Stevig gebouwd, kan tegen een stootje maar het kan soms lang duren om stukken te bemachtigen. Ik heb ook nog een hpi baja flux, is een stuk groter en minder wendbaar. Als ik nog een koop zou het een hpi savage flux worden. Heeft een goeie naam als monstertruck. Allemaal elektro dus. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Diene zwarte porsche dat hpi nu uitgebracht heeft. 80 per uur. Kost wel iets van een 400€. Maar wat een mooi gebouwd ding!!! Topsnelheid is eigenlijk niet belangrijk. Traxass heeft een model dat 100miles/h kan (XO 1), zegt me niets Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Heb je ook niets aan, verdwijnt te snel uit het zicht en is meestal toch onhandelbaar aan die snelheden. Maar tis cool om te zeggen ja. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 december 2015 Geplaatst: 27 december 2015 Ik heb me al rot gezocht achter m'n oude catalogus sindsdien, maar helaas Gisteren per toeval op een doosje gestoten en me meteen gekocht. M'n jeugddroom deze wordt de kleur, lekker seventies: edit: eigenlijk is dit de officiële kleur: celica_oranje.jpg Post geregeld eens een update vd voortgang der werken @@Bompa En er gisteren aan begonnen, vandaag bijna klaar... Lang getwijfeld ... maroon brown of orange. Kar moest seventies ademen, dus uiteindelijk toch voor oranje gekozen. Naar de auto-onderdelenzaak gegaan, kleur laten maken volgens Toyota-code van weleer, en op spuitbus laten trekken. Ruwe koetswerk: 1 ultradunne laag primer, 3 lagen lak, 3 lagen vernis. Het resultaat: Alles gereed voor dde afwerking: Schilderwerkjes op koetswerk: Schilderwerk van de onderdelen (blister 1 van 5): Het bijna afgewerkte dashboard: (nog knopjes te schilderen + logootje Celica in handschoenkastje) Voor de zetels koos ik voor skai zijkanten en fluweel zitting en ruginzetstukken. Zoals het toen was. In de praktijk glanzend zwart op de zijkanten, mat zwart in het midden. Vering en dempers: Voorlopig resultaat: Moet nog twee koplamplenzen beter bevestigen, deurkrukjes plaatsen, air-vents op de C-stijlen plaatsen en (eventueel) decals plaatsen op de flanken (GT-striping) en decals op emblemen enz... Tevreden van het resultaat, maar er zit nog te veel chroom op voor me. Misschien dat ik deze ooit nog ombouw naar een "beest" (oranje blijft uiteraard, maar al het chroom matzwart, nog een tikje lager, wielkastverbreders en bredere wielen) en een tweede koop om origineel te bouwen, in een braaf kleurtje, zoals maroon. Voor als ik echt niet meer weet wat doen of nog eens een kerstvakantie vol me-time wil plannen 4 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 27 december 2015 Geplaatst: 27 december 2015 Ik wil weer beginnen met mn modelbouw. Mn huidig project is bijna klaar, maar ik ontzie het een beetje. Wil liever terug van scratch beginnen. Heb een doos liggen, maar er zitten stukken met schade in. Wil eigenlijk een tamya doos kopen van bij vanni, met alle tuningsetjes erbij en die perfect afwerken. En als dat nie lukt, er met een grote hamer op slaan. 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 december 2015 Geplaatst: 27 december 2015 Da's pure zen bij mij. Muziekje op, en prutsen maar. Deze is voor mij ook de eerste sinds lang. Zeer lang. Heb er in totaal al een 30-tal gemaakt, maar toen ik afstudeerde bijna niet meer gedaan, misschien nog een vijftal. Dit zijn mijn modellen uit m'n "jeugdjaren": 2 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 27 december 2015 Geplaatst: 27 december 2015 Ik heb 3 motos heel mooi afgewerkt, maar die hebben de verhuis niet overleefd. Ik weet nog altijd niet wat ik met dat ding moet doen als het klaar is. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 december 2015 Geplaatst: 27 december 2015 Hadden ze nu meer "modale" modelletjes gehad op 1/24 die m'n interesse wekken, ik had er zeker ook eens meer eentje gekocht, maar tegenwoordig is het maar triestig vind ik. Een recente E-klasse bv, of een Alfa, of m'n V70, XC60, V60, ... om na te bouwen, enz. Maar heeft te maken met licenties dacht ik, die redelijk duur zijn, en ook een mindere verkoop wereldwijd wegens minder interesse. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.