Vanni 1.628 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 @ vanni : er staat een standje van domino, is dat niet jouw winkel? Mijn winkel is veel gezegd, ben er tewerkgesteld Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Och jong, kzal noggis helpen... *zwaait met vuist* Eeej, heb je deze dingen zelf al geprobeerd op die manier? Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Mijn winkel is veel gezegd, ben er tewerkgesteld Dat bedoelde ik ongeveer. Soit, eerste keer dat ik naar zo'n beurs geweest ben. Ongelooflijk hoe ver men daar in kan gaan. Prachtige dingen gezien. Vooral als je beseft wat dat juist inhoudt en van waar ze vertrekken (meeatal scratch). Ik heb wat gepraat met iemand die bezig was aan een Tamyia moto, en hij vertelde over verf en verdunner, ik had daar nog nooit van gehoord. Ik toonde een paar fotos van mn moto en hij vond het niet slecht. Alleszins een inspiratie om nog beter te werken. Ik heb een oude tamyia doos gekocht, als ik tijd en zin heb zal ik er eens aan beginnen 1 Quote
MMVV 280 Geplaatst: 15 maart 2015 Auteur Geplaatst: 15 maart 2015 Met X-19 (smoke, is precies transparant zwart) kun je de velgen wat vettiger maken. Op dit model heb ik het ook toegepast. (Heb helaas geen duidelijker foto) Is hetzelfde dat je op de binnenkant van de heldere achterlichten plaatst waarschijnlijk? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Sinds deze week hebben ze bij mij thuis achter een enorme lap vers asfalt neergelegd. Daarvoor was het een modderpoel met veel stenen, toen had ik al zin om mijn Marder nog eens uit te halen, maar had schrik dat het te ruw zou zijn. Nu echter.... it's time. Dalijk bij mijn ouders de onroadbandjes (dotcode 2004 ofzo ) gaan halen, verse benzine tanken en binnenkort weer eens knallen Ondertussen laten laden 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Net terug van de beurs in Jabbeke. Miljaar, er lopen toch mensen rond die nog een stuk zotter zijn dan ik Soit, ik heb een adresje gevonden om eventueel aan andere, authentiekere velgen te geraken voor m'n Celica. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Ondertussen laten laden Ding aangekocht in juli 2004, vervolgens afgeragd, jaar of 2 blijven staan, weer even gereden en dan weer 4j ofzo laten staan...Verse benzine ingekapt en van de 3de trek bwraap Even laten warmdraaien om te checken of alles nog bolt zoals het zou moeten. Morgen losgehen Ondertussen die heerlijke geur die ons appartement vult (en nee, ik heb hem niet binnen gestart ) Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Verbrandingsmotoren in RC zijn de max qua geluid, geur en beleving, maar waar kan je er nog mee rijden? Buren klagen rap, op het strand zal je ook wel een gas boete krijgen en op het circuit waar ik soms ga mag er ook enkel maar elektrisch gereden worden. In de vliegclub idem. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Meen je dat nu? Zijn de mensen echt zo onverdraagzaam dat je zelfs op het strand een gasboete zou krijgen? In de zomer of op een zonnige dag ok, maar toch niet nu? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Ik woon op een industrieterrein Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Is idd de realiteit, maar rc moet gewoon op naft Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Ik krijg soms ook opmerkingen van de buren dat het te veel lawaai maakt. Maar zelf mogen ze hun muziek ofzo wel vol open zetten zodat je het huizen verder nog kan horen. Wel hou ik er rekening mee, zo zal ik altijd kijken bij de buren of de kinders geen middagslaapje aan het doen zijn. Dan wacht ik wel even. Verder rijd ik meestal in de veldwegen aan het einde van mijn straat, of op lege weides. Ale, reed ik. Want nu staat dat spel al een paar jaar stof te happen Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Mn pa zn recentste en grootste zwever, de K3. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 De flux heeft toch wel redelijk wat kracht. Een bultje op het strand: sprong van ongeveer 9 meter ver. http://youtu.be/fs28Cug9Z38 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Even dacht ik in de sahara te zitten Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Mjn pa heeft ook het virus van de vliegers te pakken na zijn zelf gemaakte quadcopters... 1 Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Zo, de 2de Delta is ook klaar. Ke kun gene meer zien vo de moment 3 Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Knap! Die voorste extra koeling zat ook op een Porsche in autoworld. Was de eerste keer dat ik dat zag 1 Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Ondertussen nieuw project begonnen: 1 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 @ VanniLePudding : ben je in de winkel vandaag? Ik ben in de buurt en zou eens binnenspringen Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 10 mei 2015 Geplaatst: 10 mei 2015 Jaren geleden in een zotte bui 'es wat spullen in huis gehaald. Jaren ook niet aan geweest, wegens verhuis en verbouwen & so on. Nu onzen boven af is en de zolder ingericht wordt, komt dat naar boven gepiept. :-) Voorbije week af en toe 'es een kwartiertje / half uurtje mee zitten prullen. Niks deftigs, gewoon ineen steken wat nodig is om de looks van 't karretje te hebben. Deftig werk is voor als de hobbykamer ingericht is. Ik heb al - volledige kit (re-release 2009), NIB - volledige kit (re-release 2009), al deels gebouwd op hop-up chassis (alle stukken meegeleverd) - koetswerkkits (body & parts, decals, etc) x 3 - een shitload aan hop-ups (alu velgen, Rough Rider / Racing Buggy wielen, banden, ...) - paintbrush set en alle nodige accessoria Er komt nog 1 volledige kit (re-release 2009) en nog wat hop-ups. Doel is om er 3 te maken: 1. shelf queen (100% origineel, alu velgen, alu voor- en achterbumper, geen elektronics) 2. full alloy hop-up semi-runner (ander chassis, andere achterophanging, alle schroeven S/S, ...) met grotere velgjes (Tamiya Rough Rider) in alu 3. basher/runner (bovenstaande van op foto) met vermoedelijk een lexaan kap, weinig alu) en een shitload aan bodies (een originele, dan ene met pearl green / pearl white, een DC Shoes / Monster versie, een vintage/rusted Beetle versie, en ook een Crawler versie) Zo af en toe wat prullen, op 't gemakje, in 't zonnetje. De Sand Scorcher is een Tamiya-model dat uit kwam toen ik klein was en waar ik altijd stekezot van ben geweest. Nooit gekregen (wel Nikko spul voor kinderen) maar 't ding is altijd in m'n been blijven bijten. Maar omdat ze zo sought after waren gingen de prijzen echt bonkers (tot voorbij 1.000 EUR voor een NIB set). Met de re-release uit 2009 heb ik me wat spul bijeen gekocht om toch die kinderdroom waar te maken. Can't stop smiling als ik naar die dingetjes kijk. Kan niet wachten om het door de tuin te zien dartelen! :-D 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.