ir_fuel 58.288 Geplaatst: 11 september 2016 Geplaatst: 11 september 2016 t is te hopen dat zijn voorbumper geen pandoering heeft gehad, want je wil daar toch niet echt over de curbs vliegen met zo een lage auto. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 11 september 2016 Geplaatst: 11 september 2016 Die fordrijder zei op fb dat z'n motor, remmen en stuur kapot was en niks kon doen.Vandaag ook even geweest, weeral overdreven druk en 3 accidenten op 2u tijd.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Roman Abramovich mocht zijn auto's eens uitlaten op het circuit, op kosten van de nieuwe eigenaar. 3 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 't Blijft soms toch moeilijk zichtbaar, sowieso dure middag en die 2 andere gaan ook niet blij zijn Al heb je als voorligger ook een verantwoordelijkheid als je zo remt. Maak dan toch uit reflex wat plaats voor de achterliggers... http://www.bridgetogantry.com/video-dont-ignore-the-yellow-lights/ Kijken vanaf 5min45 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 Waar zitten die gele lichten dan? Is dat er een op 5:53? Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Waar zitten die gele lichten dan? Is dat er een op 5:53?5:53 idd.In principe blijft die geldig tot aan de volgende lichten Als die uit zijn, mag je terug gas geven.Langs de andere kant, slim is het niet om al terug gas te beginnen geven als ge nog geen accident oid bent gepasseerd. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Ik zie 4 wagens in fout, vanaf gele vlaggen of lichten in dit geval al aan Karussell: max 50 per uur tot voor bij ongeval. Ik vind wel dat ze ook groene lichten en vlaggen moeten invoeren. Soms ben je een ongeval voorbij en is er daarna na een bocht plots nog 1! Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Ja. Daarom dat je best pas begint te gassen na het volgende licht, en niet na het ongeval. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 4 minuten geleden zei Asserti: Ja. Daarom dat je best pas begint te gassen na het volgende licht, en niet na het ongeval. Klopt, in principe wel maar dat doet niemand, vandaar zou het duidelijker zijn met verplichte groene vlag of lichten. Pas op, zoals zondag zijn daar op 1 rondje 5 accidenten die je tegenkomt en van alle aard, is echt niet makkelijk om dat allemaal aan te geven etc... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 september 2016 Geplaatst: 30 september 2016 Damn, hopelijk niet tegen die Porsche gevlogen Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 En gewoon doorbollen. Vrijdag trouwens nog 2 zalig rustige rondjes meegepikt. De eerste ronde was wel dramatisch slecht: onderstuur, overstuur, verkeerde versnellingen en verkeerde rempunten. Toch nog onder de 10min gebleven volgens de dashcam. Dan maar efkes afgekoeld en vlak voor sluiting op het circuit gekomen. Za-lig. Ging veel vlotter, bitter weinig volk en weinig op kant moeten gaan. Desondanks nog veel remzones slecht uitgekozen (getuige de esp die op een wiel ingrijpt omdat die van de grond komt) en teveel op zoek naar versnellingen. Hier is nog veel werk Quote
3000 1.080 Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 @Dawud me even gaan wassen zeg je, waar heb je dat gedaan? Wil ook wel eens m'n moutainbike meenemen naar daar Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 11 uur geleden zei 3000: @Dawud me even gaan wassen zeg je, waar heb je dat gedaan? Wil ook wel eens m'n moutainbike meenemen naar daar Mijn origineel plan was om mijn zwembroek aan te doen en daar ergens een rivier in te gaan (was +30° toen), maar ik stond eigenlijk wat te ver ervan geparkeerd. Er was wel een boske en eigenlijk niemand in de buurt. Dus heb ik alles uitgedaan buiten mijn fietsbroek en mijn 2 drinkbussen gebruikt als douchekop (door de drinktuit, niet open doen). Ging eigenlijk perfect, fietsbroek laat toch al het water door. Nat spuiten, inzepen, proper spuiten en afdrogen. Ik dacht dat er ook een douche aanwezig was aan de Zufahrt, maar ben niet zeker meer. En ander idee van me was een camping opzoeken en in zo'n doucheblok te gaan. 1 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Nieuwe webcams: http://www.nuerburgring.de/index.php?id=3879 1 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Het schijnt was het vandaag weer terroristfahren. Immense drukte op het VLN circuit ... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.