Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

And here it happen, There was no yellow flag or other indication on the previous curve and nothing to be worried about an eventual crash. A 997 gt3 rs 3.8 in perfect condition and driven by a very good driver loosed all of his water coolant from hatzenbach till flugplatz (he stopped here) he has no crash As you see on the video i slide (the lambo aswell but was more lucky) on the coolant and i touched the grey wagon car (FIRST impact), after that i touch the barrier (SECOND) the aluminium support of the go pro just broken instantly! and again big impact at around 120km/h in the bmw parked on the right side (THIRD) This third impact just stop my car because it make me loose a wheel with no possibility to move the gt3 anymore.

At this time it is very hard to take a decision about leaving the car or rest inside because there is more cars coming and crash (15 on total!!) my brother took the decision and go out at the right moment to go after the security barrier, i started to open the door to do the same thing but when i put one leg out, 3 other cars arrived for crashing! It is when i say to my brother in the video to stay in the car but he was already out after the barrier.

At this moment I decided to close the door and stay in the car, after 3/4 seconds the two bmw kicked the gt3 and the car was launched into the left barrier (4th impact) After that i gone out and go jump after the barrier. If you listen the video till the end you can heard the big crash of the audi Tt (that you can see on an other video on yt) the tt crashed at 180km/h in a e36 bmw parked left side and the driver was hurted and gone to the hospital by helicopter for bad cerebral injuries but he is ok now, he weared 6 points harness, full rollcage and helmet...

One other Very VERY VERY lucky guy who was the driver of the e36 (you can hear him screaming) was ejected by the TT at 10m up on the floor exactly like you can see in Hollywood movie anime and...... finally he haved just one leg broken!!!! I really thought that this guy was dead, but thanks god he was ok

No injuries for me and my brother, except a bit the neck hurted on the following days, but after a week it was all ok. The gt3 rs is dead and thanks to my insurance for helping to solve the matter and defend my interest (Allianz Parisseaux in France)

Take care on the RING guys!!!

Geplaatst:

Ik heb onlangs zitten zoeken naar een van de meer spectaculaire Porsche rijders op de Ring maar ben zijn naam kwijt en vind geen link meer, was het nu een italiaanse of een duitse naam? Geen recente Porsche, tamelijk veel overstuur correcties. Iemand bij wie een licht opgaat?

Geplaatst:

Zal eens kijken maar het was zeker geen engelse naam.  Hij kwam qua stijl wel wat in de buurt van de oude 'Fascination' Ruf video maar ging niet expres aan't driften.

Geplaatst:

Sandro Ziegler .

Geplaatst:
On 3/16/2018 at 12:52 PM, Maxime S said:

Het betere Engels ! 

Fransman.

Valt nog goed mee!

Geplaatst:
2 hours ago, Le Capri Mauve said:

Ik heb onlangs zitten zoeken naar een van de meer spectaculaire Porsche rijders op de Ring maar ben zijn naam kwijt en vind geen link meer, was het nu een italiaanse of een duitse naam? Geen recente Porsche, tamelijk veel overstuur correcties. Iemand bij wie een licht opgaat?

Met die 993 zeker?

Geplaatst:
16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Met die 993 zeker?

Ziegler rijdt inderdaad met een 993. En nu zie ik waarom ik dacht aan nen Duits of nen Italiaan. Voornaam klinkt Italiaans, achternaam Duits. 270pk, da's niet overdreven.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren nog eens afgezakt tot aan de ‘ring. Aangezien mijn huidige auto niet echt voor zoiets gemaakt is, heb ik eens een apex-auto gehuurd. Vanonder begonnen met hun 218 (gechipt, semislicks, jrz ophanging,...). 

Tof bakje dat in de rechte stukken niet snel ging (denk iets van een 220 voor Schwedenkreuz) maar in de bochten wel serieus wat grip had.

Volgende keer een klasse hoger nemen a la cupra of GT86.

3A0E8CAF-460B-4418-A38A-CC9B497DD730.jpeg

6A859B1B-16F4-47CA-A690-DAF2CCB1358E.jpeg

De lamborghini performante ringtaxi dat er rondrijdt is echt geschift, dat geluid :lolz::inlove: 

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
Gisteren nog eens afgezakt tot aan de ‘ring. Aangezien mijn huidige auto niet echt voor zoiets gemaakt is, heb ik eens een apex-auto gehuurd. Vanonder begonnen met hun 218 (gechipt, semislicks, jrz ophanging,...). 
Tof bakje dat in de rechte stukken niet snel ging (denk iets van een 220 voor Schwedenkreuz) maar in de bochten wel serieus wat grip had.
Volgende keer een klasse hoger nemen a la cupra of GT86.

3A0E8CAF-460B-4418-A38A-CC9B497DD730.jpeg.19d02ecefc512bb965bcecc049e168db.jpeg
6A859B1B-16F4-47CA-A690-DAF2CCB1358E.jpeg.75a15f233dbf552b9073bbd6d858d489.jpeg

De lamborghini performante ringtaxi dat er rondrijdt is echt geschift, dat geluid :lolz::inlove: 

Wat betaal je dat ?

Ik ben volgend weekend in Bonn en wou eens een kijkje gaan nemen...
Geplaatst:

Ik heb € 220 betaald voor deze incl benzine en laptickets voor 2 ronden.

Geplaatst:
1 hour ago, kefkie said:

Ik heb € 220 betaald voor deze incl benzine en laptickets voor 2 ronden.

En hoeveel is de franchise?

Geplaatst:
8 uren geleden, ir_fuel zei:

En hoeveel is de franchise?

10k dacht ik. 

Geplaatst:

Voor 10k franchise zou ik liever op een ander circuit iets huren precies.

Geplaatst:
1 hour ago, kefkie said:

10k dacht ik. 

:lol: Da's ook riskant.

Hoe leg je die neer dan? 

Geplaatst:

Idd wel risky, maar het was een rustige weekdag, dan gaat het wel. In het weekend ga ik zoiets niet proberen tussen die zotten :lol:

Bij apex moet je dat bedrag niet op voorhand leggen, ingeval van accident gaat de auto naar de hersteller en krijg je achteraf een factuur.

Bij die swiftjes van Dale moest ik destijds 3,5k laten blokkeren op je visakaart of cash afgeven ter bewaring. 

Geplaatst:

10k dacht ik. 

Damn.. zou ik niet riskeren.. op zich is die 220 euro zeer schappelijk maar t kan u wel 10k kosten [emoji31]

Hebben ze daar dan geen formule dat er voor een paar 100 euro extra de franchise wegvalt ?
Geplaatst:
9 minuten geleden, Germinal zei:

Damn.. zou ik niet riskeren.. op zich is die 220 euro zeer schappelijk maar t kan u wel 10k kosten emoji31.png

Hebben ze daar dan geen formule dat er voor een paar 100 euro extra de franchise wegvalt ?

Nee en dat is maar goed ook want dan krijg je daar nog veel meer brokkenpiloten over de vloer dan nu al het geval is

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Zojuist, brjefs zei:

Nee en dat is maar goed ook want dan krijg je daar nog veel meer brokkenpiloten over de vloer dan nu al het geval is

Bij apex wel, deels dan toch. Dat is 499€ en dan valt 50% van de franchise weg. 

Geplaatst:
21 minutes ago, Germinal said:

Damn.. zou ik niet riskeren.. op zich is die 220 euro zeer schappelijk maar t kan u wel 10k kosten emoji31.png

Je kan je altijd extern laten verzekeren voor de franchise.

Geplaatst:
2 uren geleden, kefkie zei:

Bij apex wel, deels dan toch. Dat is 499€ en dan valt 50% van de franchise weg. 

Dan is het nog 5500 euro om een 218i te plooien he :lol: 

Geplaatst:

En dan nog 4k aan vangrails :D

Geplaatst:

Dat ook ja :lol: 

Geplaatst:
1 uur geleden, brjefs zei:

Dan is het nog 5500 euro om een 218i te plooien he :lol: 

Als je hem goed plooit is het peanuts eigenlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in