Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Interessante prijs :) ik ga het overwegen als het goed weer is en er nog plaats is. Wel only left side overtaking met die organisatie..

Geplaatst:
Interessante prijs [emoji4] ik ga het overwegen als het goed weer is en er nog plaats is. Wel only left side overtaking met die organisatie..

Ja da’s wel jammer het inhalen, in december heb ik al geboekt aan £399 [emoji3060]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst:
129dB drive by limit. Lukt dat? [mention=108]Porker[/mention] [emoji3]

129db driveby is toch al ferm [emoji12] komt overeen met +-105 statisch denk ik
Geplaatst:
1 hour ago, Maarten Ballière said:

129db driveby is toch al ferm emoji12.png komt overeen met +-105 statisch denk ik

Het was 136dB laatst, maar intussen een andere demper, komt wel goed nu!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

132dB Eardrum vibration noticeable

133dB Gunshot

135dB “Very loud” street car stereo. Bass only

140dB Threshold of pain, all frequencies

:D

• Grappig 1
Geplaatst:
49 minuten geleden, Porker zei:

Het was 136dB laatst, maar intussen een andere demper, komt wel goed nu!

Ik heb een 126 dB aan m'n broek op Zolder. Mét dB-killer. Zonder is-ie echt een gigantisch pak luider.

:silly: 

Geen idee hoe dat kan, maar bon, "het meettoestel liegt niet, meneer".

Geplaatst:
Op 22/8/2019 om 17:40, gTa zei:

Ik heb een 126 dB aan m'n broek op Zolder. Mét dB-killer. Zonder is-ie echt een gigantisch pak luider.

Met uwe moto? 

Geplaatst:
13 uren geleden, Maxime S zei:

Met uwe moto? 

Yep.

Den dag dat mijnen boot (530d) zoveel kot maakt, is de dag dattem ontploft peizek. :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb dat ook altijd maar het komt blijkbaar meer van het aanzuig geluid dan van de demper.
Geplaatst:
14 minuten geleden, Gixxer zei:

Heb dat ook altijd maar het komt blijkbaar meer van het aanzuig geluid dan van de demper.

Ik ben quasi zeker dat 't van mij komt van superdichtbij langs de geluidsmeter te passeren (rechtse kant v/d baan na 't brugje, richting Rea) waar ik volle pulle een nest tragere deelnemers aan 't inhalen was en net opschakelde. (Herinner mij dat moment, heb toen nog gedacht "als dat maar niet te veel dB optekent...".)  Moto durft, zelfs met dB-killer, echt luid knallen bij bepaalde upshifts.

Dan nog ... 't is absurd veel. Mogelijks mat dat ding meerdere moto's tegelijk maar was mijn transponder de dichtste en had ik 't vlaggen.

Geplaatst:

Normaal pakken ze je niet als je met 2 tegelijk passeert omdat ze niet kunnen weten wie de veroorzaker was... dacht ik ??

Geplaatst:
Normaal pakken ze je niet als je met 2 tegelijk passeert omdat ze niet kunnen weten wie de veroorzaker was... dacht ik [emoji1787]?

Dat zeggen ze toch altijd....
Geplaatst:
Op 1/9/2019 om 19:41, Waky zei:

Normaal pakken ze je niet als je met 2 tegelijk passeert omdat ze niet kunnen weten wie de veroorzaker was... dacht ik ??

Nope, ze pakken dan die 2 tegelijk. :D

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kevin Estre 1 lap op een natte ring, geeft ook wat uitleg over de natte rijlijn. Voor mij toch één van de betere GT rijders

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Volledig akkoord. Een topper met gigantische ballen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die reed zó indrukwekkend afgelopen editie van de Total 24h of Spa! Was echt aan het “jagen” in de regen.

Agressieve rijstijl maar nooit too much: love it [emoji7]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Estre heeft inderdaad al een mooi seizoen achter de rug, zorgt altijd voor spektakel op de goede manier. Ik ben fan.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
On 10/3/2019 at 1:24 PM, korneeldebruyn said:

Die reed zó indrukwekkend afgelopen editie van de Total 24h of Spa! Was echt aan het “jagen” in de regen.

Agressieve rijstijl maar nooit too much: love it emoji7.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

En op de 24h van de Nuerburgring dan :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
38 minuten geleden, ir_fuel zei:

En op de 24h van de Nuerburgring dan :o

Godmiljaar amai :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in