Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bizarre pits! Omwille van social distancing zitten ze niet in de Boxengasse, maar rijden ze doorheen een box naar de paddock waar een serpentine uitgelegd waarlangs de teams allemaal staan in tentjes voor bandenwissels en technische assistentie. Beetje een Nascar-look op dat gebied. Dan rijden ze langs een andere box terug naar de pitstraat waar dan nog getankt wordt.

Geplaatst:

Klopt, moet in 2x zodat ze afstand kunnen bewaren onder de pit crews.

Geplaatst:

Adam Christo zit in de live chat ? 

Geplaatst:
Op 26/6/2020 om 20:39, tiamo zei:

ik ben er zondag geweest en veel was afgesloten hoor , dus wat rondwandelen betreft, was er niet echt bij .

Het enige wat wel heel positief is , niet ene engelsman gezien , wat het ring rijden al veel aangenamer en veiliger maakt .

grts

Al een geluk dat je geen afrikaan zegt, of het spel zat op de kar. Die kunnen ook niet met een auto rijden. ? ✌️  

Geplaatst:

Rijdt Rowe nu terug met de M6?
Die waren toch vorig jaar naar porsche overgeschakeld? foto van ChequeredFlag.de.

Geplaatst:

Hadden beide rond rijden als ik me niet vergis.

Geplaatst:

Klopt. NLS (voormalig VLN) doen ze met de M6 GT3, GT World Challenge Europe (voormalig Blancpain) doen ze met de Porsche GT3 R.

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Iemand ervaring met de QR-code aan de bareel?

In het begin was dat blijkbaar veel miserie, maar geen idee hoe het nu zit. Ik ga morgen voor een paar rondjes tot daar en ik koop ze liever online dan aan te schuiven in dat klein winkeltje.

Geplaatst:
Iemand ervaring met de QR-code aan de bareel?
In het begin was dat blijkbaar veel miserie, maar geen idee hoe het nu zit. Ik ga morgen voor een paar rondjes tot daar en ik koop ze liever online dan aan te schuiven in dat klein winkeltje.
250 man te gelijk opt circuit deze ochtend.. viel amper te rijden en direct dicht. Kameraad met zen M2 was er.

Ik blijf er weg tot na de corona.

QR scanner is geen probleem hoor, verloopt vlekkeloos met de app.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Geplaatst:
34 minuten geleden, Luv4DLM zei:

250 man te gelijk opt circuit deze ochtend.. viel amper te rijden en direct dicht. Kameraad met zen M2 was er.

Ik blijf er weg tot na de corona.

QR scanner is geen probleem hoor, verloopt vlekkeloos met de app.

Ik heb het gezien, ik zou morgen gaan, dan is het enkel avondopening en meestal wa rustiger. 

Geplaatst:
Ik heb het gezien, ik zou morgen gaan, dan is het enkel avondopening en meestal wa rustiger. 
Goed plan!

Stom dat je niet kan gaan kijken.

Geplaatst:

Gewoon je dagen goed kiezen en zorgen dat je er ‘s ochtends vroeg bent.

QR scanner werkt tegenwoordig goed maar heb mijn kaart ook altijd in de auto liggen uit voorzorg. Rondes kopen via de app blijft wel een drama, lukt bij mij enkel via de website.

Geplaatst:

Begin deze week was er op de avondopeningen geen kat te bespeuren. Enkel een paar Britten die er van profiteerden omdat ze toch ter plaatse waren.

Geplaatst:

Normaal huur ik auto’s van apex, vandaag eens proberen met een ringreaks auto, zal wel een wereld van verschil zijn.

Geplaatst:

Ik zie die E36 van hun elke week op een filmpje verschijnen waar die in de problemen komt. Zegt natuurlijk meer over de chauffeur dan de auto.

Geplaatst:

Het is die E36 :lol:.

Geplaatst:
15 uren geleden, brjefs zei:

Gewoon je dagen goed kiezen en zorgen dat je er ‘s ochtends vroeg bent.

QR scanner werkt tegenwoordig goed maar heb mijn kaart ook altijd in de auto liggen uit voorzorg. Rondes kopen via de app blijft wel een drama, lukt bij mij enkel via de website.

Ik gebruik altijd mijn kaart. De app is idd een drama. 

Geplaatst:

Ik heb nu ook een kaart bijgehouden om aan m’n account te koppelen.

Wel een topervaring met ringfreaks, ex AF-er zit daarbij. Het was wel wennen om met semi’s te rijden en remmen die het effectief meerdere ronden volhouden. 

6B3A18DB-93AC-4AFE-9427-494B761C8C7D.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
1 minuut geleden, Luv4DLM zei:

Ray zeker?

Yes, valt irl goed mee. 

Geplaatst:
Yes, valt irl goed mee. 
Ja is een toffe kerel. In den tijd dat hij nog bij Rent4ring werkte heeft die mij heel wat tips gegeven als ik aan mijn eerste rondje wou beginnen ook al was ik geen klant.

Is ook de gene die Belgian ring addicts opgericht heeft maar dat is dan een stille dood gestorven.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 minuten geleden, kefkie zei:

Ik heb nu ook een kaart bijgehouden om aan m’n account te koppelen.

Wel een topervaring met ringfreaks, ex AF-er zit daarbij. Het was wel wennen om met semi’s te rijden en remmen die het effectief meerdere ronden volhouden. 

6B3A18DB-93AC-4AFE-9427-494B761C8C7D.jpeg

Prijs valt zo te zien goed mee dus moet ik onthouden ? 

Geplaatst:
5 minuten geleden, dragonfly zei:

Prijs valt zo te zien goed mee dus moet ik onthouden ? 

Ja valt goed mee. Bij apex heb je voor deze prijs een zo goed als stock polo gti.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Is dat de enige in de snelste categorie ofzo... de rest staat allemaal stil. En toch keer serieus in de ankers mogen gaan...

• Whut?! 1
Geplaatst:

Bij VLN is het een enorm divers en uitgebreid deelnemersveld, de GT3 wagens zijn een pak sneller dan de rest.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in