Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

B7 was nog enigszins vet, maar dat is bij de huidige niet meer het geval. Vind ik. De B5 blijft natuurlijk het van het.

Bij de RS6 gaat dat eigenlijk iets of wat hetzelfde doch in mindere mate: C5 = massaal dik, C6 ietsje minder maar nog steeds erg dik. De nieuwe RS6 was niet slecht maar bijlange niet wat zijn voorgangers waren, heb ik de indruk.

Wel maar van erg ver gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd al een boontje gehad voor de geblazen modellen.

Daar is het dikwijls ook andersom wat betreft opgave vs. realiteit.

Hoe zit het met de 450 pk versies wat dat betreft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

300 met een moto, dat zou ik nooit durven.

 

Ik vind dat maar gruwelijk. Een verkeerde beweging van een andere chauffeur of een hobbel/put in de weg en je bent op weg voor de grootste totter van je hele - tot dan durende - leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal heel gevaarlijk voor allebei, maar als je snelheid gewoon bent zou je ervan verschieten hoeveel inzicht en mogelijkheden je nog hebt.

Ik vind het gevaarlijker als er onervaren "showmannekes" hun voertuig eens willen opentrekken in de dorpskern voor wat aandacht en meer dan de helft niet weet hoe te remmen.

Anticiperen is het gene dat je vooral moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens je 83 meter per seconde aflegt denk ik niet dat je nog veel uitwijkingsmogelijkheden hebt eens er zich een pipo op uw rijvak smijt..  :roll:

 

Met de auto vind ik het ok op een lege snelweg, maar met de moto vind ik het er echt om vragen, leeg of niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens je 83 meter per seconde aflegt denk ik niet dat je nog veel uitwijkingsmogelijkheden hebt eens er zich een pipo op uw rijvak smijt..  :roll:

 

Met de auto vind ik het ok op een lege snelweg, maar met de moto vind ik het er echt om vragen, leeg of niet..

 

Het is een keuze. Als de motorijder ervaren is en op zichzelf en andere weggebruikers vertrouwt snap ik dat ie in een situatie als deze even (toch wel een tijdje eig) 300 aantikt. Er zijn natuurlijk ook van die mafketels met moto's, maar ook met auto's, die in Duitsland komen vliegen maar dat heel onverantwoord doen. Natuurlijk weet je nooit op voorhand wat je tegenkomt. In een auto zit je in principe nog in een kooi, van de moto word je zo afgewipt. En eens je valt, met degelijke beschermende kledij aan of niet, deugd gaat het nooit doen. Tegen 300 km/h is dat in mijn ogen trouwens instadeath.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Afremmen met de moto naar 120 gaat heel snel hoor.

Het is nu niet dat de anderen stil staan ook hé.

Ik zou hier honderden filmpjes kunnen posten over uitwijken aan 280, aanrakingen enz en die komen dan nog niet eens uit de moto gp of andere wedstrijden op hoog niveau.

Het hangt natuurlijk allemaal af wie er aan het stuur zit.

Zet gelijk welke pipo aan het stuur van pakweg een Gti / Rs / S3 (ontopic :) )en ze gaan de top proberen halen, bij een snelheids moto zal dit niet snel gebeuren hoor.

Diegene die er alles uithalen zijn meestal meer gewoon dan alleen maar met de moto rijden.

 

Maar we zijn hier serieus offtopic aan het gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid