Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Soit, als jullie effectief met zoveel mails zitten zou ik toch eens bij de baas gaan zagen achter een ticketing systeem :)

Wat ik gisteren al zei, je kan dat gewoon niet managen zonder een gestructureerd systeem  -_-

Geplaatst:

't is weer toevallig dat DDke daar al de vrouwen kent zeker :P

Hij heeft ze allemaal op zijn (flits)paal gehad??  :P

Hallo allemaal,

...

Marjan

:lolz:

Geplaatst:

Mijn abonnement is in elk geval in orde nu.

Bedankt :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

zie nekeer wa ne service :)

Geplaatst:

Ik heb gisteren een mailtje verstuurd naar Marjan en een uurtje later had ik al telefoon. Er werd direct een oplossing voor mijn probleem voorgesteld en ben dus bijgevolg erg tevreden van de service. In de loop van de komende dagen stuur ik mijn toestel op.

Nogmaals bedankt, Marjan!  

Geplaatst:

zie nekeer wa ne service :)

Nu zijn er wel 7.569 anderen die nog langer gaan moeten wachten :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bon, plots ook update gekregen van Wendy op mijn mail van vorige week.

Abonnement hangt nu schijnbaar aan mijn andere V2, maar ik zie 'm niet wanneer ik me aanmeld op de website...

Het beweegt, dat is altijd een goed teken!

Geplaatst:

Nu zijn er wel 7.569 anderen die nog langer gaan moeten wachten :lolz:

ons zorg ni meer :D

Geplaatst:

Topwerk van @@DDke :party:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Sinds ongeveer een jaar ben ik overgestapt van Mini Coyote naar iCoyote. De app lijkt te werken zoals het hoort, alleen krijg ik enkel geluidsmeldingen van iCoyote als ik media afspeel via mijn iPhone (en dus via Bluetooth). Indien ik gewoon radio beluister in de wagen hoor ik nooit geluidsmeldingen van iCoyote. Ik vermoed dat iCoyote deze steeds via Bluetooth doorstuurt maar dat ik ze niet te horen krijg omdat ik radio beluister. Erg vervelend, heeft er iemand een oplossing hiervoor ?

Geplaatst:

Bluetooth afzetten, maar dan heb je geen handsfree meer natuurlijk.

Ik heb hetzelfde probleem vrees ik.

Geplaatst:

Bluetooth afzetten, maar dan heb je geen handsfree meer natuurlijk.

Ik heb hetzelfde probleem vrees ik.

You must be joking ... Ik hoop dat dit niet waar is.

Geplaatst:

Radio luisteren via app

Geplaatst:

Radio luisteren via app

Dat is misschien een optie voor iemand die weinig achter het stuur zit, maar ik vrees dat mijn dataverbruik bijzonder hoog zou worden. Bovendien krijg je geen info meer op het dashboard van je wagen.

Geplaatst:

Sinds ongeveer een jaar ben ik overgestapt van Mini Coyote naar iCoyote. De app lijkt te werken zoals het hoort, alleen krijg ik enkel geluidsmeldingen van iCoyote als ik media afspeel via mijn iPhone (en dus via Bluetooth). Indien ik gewoon radio beluister in de wagen hoor ik nooit geluidsmeldingen van iCoyote. Ik vermoed dat iCoyote deze steeds via Bluetooth doorstuurt maar dat ik ze niet te horen krijg omdat ik radio beluister. Erg vervelend, heeft er iemand een oplossing hiervoor ?

Dit is dus waarom ik liever een apart apparaat heb ipv alles op mijn smartphone te draaien.

Hou er ook rekening mee dat moest je bellen dat je op dat moment geen dataverbinding meer hebt en je Coyote dus tijdens het bellen geen nieuwe informatie binnen krijgt.

Geplaatst:

Een gsm gebruiken om te bellen. Waar haal je het?

Geplaatst:

Gisteren jaarabbo gekocht voor iCoyote. Voor 30 euro kon ik niet sukkelen!

Geplaatst:

Gisteren jaarabbo gekocht voor iCoyote. Voor 30 euro kon ik niet sukkelen!

Nieuwe actie?

Nog steeds beschikbaar?

Geplaatst:

Mijn problemen zijn inmiddels van de baan!

Bedankt Coyote! :D

Geplaatst:

Mijn problemen zijn inmiddels van de baan!

Bedankt Coyote! :D

Kan je weer in Antwerpen Knallen?

Geplaatst:

Ik heb ook antwoord gekregen per mail!  Ze gaan 'm updaten van op afstand. Ik moet 'm vanavond aan een raam zetten, aan netstroom gekoppeld, en dan krijgt 'ie in de loop van de uren daarna een update naar software versie 3.6 (dacht ik).

Benieuwd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in