Jupke 11.099 Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 Ik heb ook antwoord gekregen per mail! Ze gaan 'm updaten van op afstand. Ik moet 'm vanavond aan een raam zetten, aan netstroom gekoppeld, en dan krijgt 'ie in de loop van de uren daarna een update naar software versie 3.6 (dacht ik). Benieuwd! deed me spontaan hier aan denken: Quote
Jonass 1.687 Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 http://p4trc.emv2.com/HM?a=ENX7CqlkJeQI8SA9MKJlr_vnGHxKLnpc0_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_HhdBtplIM Thanks! Wist niet dat het normaal maar 50 is. Nu komt niet zo goed uit, ga dat wss dan wel kopen alst wa beter uitkomt, dat is me die 20 euro wel waard. Maar toch bedankt iig ! Quote
Marjan Coyote 18 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Ter info: IOS 8 is niet compatibel met iCoyote voor eind september. Concreet: als je iCoyote wents te blijven gebruiken wacht dan met het installeren van IOS 8 op je iPhone. Groetjes, Marjan Coyote ;-) Quote
Marjan Coyote 18 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 @Jonass: ik denk dat je best even wacht tot 17 juli ;-) 3 Quote
Marjan Coyote 18 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 UPDATES: Enkel toestellen met soft 3,6 gaan een nieuwe soft ontvangen om de werking te optimaliseren. Elke coyote met 3,6 staat automatisch ingepland. Gewoon ermee rijden met de lader verbonden en hij zal het in de komende dagen zeker binnenhalen. Je mag hem laden tijdens de nacht. Dat heeft slechts 1 reden: als de batterij geen 50% geladen is zal hij geen update uitvoeren omdat hij dan niet genoeg capaciteit heeft om de update volledig te installeren. De volgende update voor alle Nieuwe Coyote is gepland begin juli ;-) Ook de PLUS zal een update ontvangen eind deze zomer. De Coyote NAV V3 zal vanaf dit weekend in de eerste winkels beschikbaar zijn. 2 Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Yes, zulke concrete info hebben we nodig :-) Merci! Quote
Jonass 1.687 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 @Jonass: ik denk dat je best even wacht tot 17 juli ;-) Kijk, dat noem ik service ! Quote
koenvdg 0 Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Weet iemand toevallig hoe je de iCoyote (android) van taal laat veranderen? Bij de laatste update is ie op Frans gaan staan en nu vind ik niet waar ik die terug naar Nederlands kan zetten... alvast bedankt Quote
gTa 28.072 Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 UPDATES: Enkel toestellen met soft 3,6 gaan een nieuwe soft ontvangen om de werking te optimaliseren. Elke coyote met 3,6 staat automatisch ingepland. Gewoon ermee rijden met de lader verbonden en hij zal het in de komende dagen zeker binnenhalen. Je mag hem laden tijdens de nacht. Dat heeft slechts 1 reden: als de batterij geen 50% geladen is zal hij geen update uitvoeren omdat hij dan niet genoeg capaciteit heeft om de update volledig te installeren. De volgende update voor alle Nieuwe Coyote is gepland begin juli ;-) Ook de PLUS zal een update ontvangen eind deze zomer. De Coyote NAV V3 zal vanaf dit weekend in de eerste winkels beschikbaar zijn. Dag Marjan, Mijn 'Nieuwe Coyote' (software v3.6) is sinds gisteren weer in het land (zat in Spanje/Frankrijk gedurende 1 maand). Heb 'm aan 't keukenraam gezet met de netvoeding erin (laadt op). Gaat 'ie dan straks een update krijgen, of is dat pas op 17 juli? Quote
Gast Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Wie ergert er zich ook rot aan mails door coyote verstuurt in het frans , ik krijg vandaag een verzoek om mijn abonnement te verlengen alleen in de franse taal Dat zijn daar echt een bende debielen bijeen precies , als je er naar belt krijg je ook steeds een persoon aan de lijn die gebrekkig nederlands praat, is dat nu zo moeilijk van geschikt personeel te vinden , om een deftige dienstverlening te kunnen garanderen.wel 2 maand op voorhand een mail sturen dat u abo vervalt . Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 is dat nu zo moeilijk van geschikt personeel te vinden In een hoerenkot misschien niet, maar globaal gezien, ja. 1 Quote
Gast Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 In een hoerenkot misschien niet, maar globaal gezien, ja.Ervaring mee ?Zoniet zal u even helpen vele voelen zich geroepen weinige kunnen de stiel aan Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Wie ergert er zich ook rot aan mails door coyote verstuurt in het frans , ik krijg vandaag een verzoek om mijn abonnement te verlengen alleen in de franse taal Dat zijn daar echt een bende debielen bijeen precies , als je er naar belt krijg je ook steeds een persoon aan de lijn die gebrekkig nederlands praat, is dat nu zo moeilijk van geschikt personeel te vinden , om een deftige dienstverlening te kunnen garanderen.wel 2 maand op voorhand een mail sturen dat u abo vervalt . Ik had een franstalige aan de lijn die even m'n Visa gegevens wou hebben. Vond dat nu niet bepaald een fantastisch idee, zeker niet in de file rond Brussel. Quote
Gast Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Ik had een franstalige aan de lijn die even m'n Visa gegevens wou hebben. Vond dat nu niet bepaald een fantastisch idee, zeker niet in de file rond Brussel. Dat bedoel ik dus ,moet er nu wel bij vermelden dat ik ondertussen een mail dezelfde trouwens als die in het Frans nu in het Nederlands gekregen heb, dus voor mij is dit opgelost maar vond het een geweldige ergernis , Quote
tuscani 11.811 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Dat bedoel ik dus ,moet er nu wel bij vermelden dat ik ondertussen een mail dezelfde trouwens als die in het Frans nu in het Nederlands gekregen heb, dus voor mij is dit opgelost maar vond het een geweldige ergernis , je moet toch wel iemand in uw bestand zitten hebben die dat kan vertalen voor u? Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Ik had een franstalige aan de lijn die even m'n Visa gegevens wou hebben. Vond dat nu niet bepaald een fantastisch idee, zeker niet in de file rond Brussel. Same here en dan kreeg ik 5 euro korting. Vriedelijk bedankt Quote
Stijn Seijnhaeve 2 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Mijn vriendin heeft net last minute beslist om morgen een mini vakantie naar Toulouse te ondernemen. Daarbij bemerkte ik een verslag in het nieuws van een weekje geleden dat dergelijke toestellen nu weer verboden zouden zijn. Via google blijkt er echter geen vuiltje aan de lucht te zijn,. Klopt het dat ik me nergens zorgen om moet maken? Een paar jaar geleden kon je een papier afdrukken dat het toestel geijkt was, is dit nog steeds zo? Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Dat ding mag nog altijd in Frankrijk. Quote
gTa 28.072 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Dag Marjan, Mijn 'Nieuwe Coyote' (software v3.6) is sinds gisteren weer in het land (zat in Spanje/Frankrijk gedurende 1 maand). Heb 'm aan 't keukenraam gezet met de netvoeding erin (laadt op). Gaat 'ie dan straks een update krijgen, of is dat pas op 17 juli? Nog altijd geen update. @@Marjan Coyote Quote
gTa 28.072 Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 Gisteren plots update naar software versie 4.6. Nog maar 1 ritje met de auto gemaakt sindsdien. Ik houd 't in de gaten of 't beterschap biedt voor 't touchscreen. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 @@Marjan Coyote Het wordt echt tijd dat jullie eens iets doen aan jullie mails... Onlangs iCoyote gekocht voor mijn iPhone. Kreeg daar een mail in met restauratiecode voor wanneer ik een andere smartphone zou hebben. Verder geen aandacht aan besteed. Sinds enkele dagen heb ik echter een nieuwe, dus had ik die code wel nodig. Dus ik die mail geopend, en wat zien we? Geen code. Dan wou ik via de website inloggen, maar wist blijkbaar mijn wachtwoord niet, of heb nog geen account. Dus wachtwoord vergeten en welke mail krijg ik? Komaan eh jongens Heb nog een mail gestuurd om te vragen hoe dat zit met mijn restauratiecode, maar heb een vermoeden dat ik toch geen antwoord ga krijgen. En aangezien ik mijn coyote dringend nodig heb probeer ik hier maar even... Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Het is ook nogal scary dat ze je wachtwoord gewoon in cleartext in hun systeem hebben zitten .... 1 Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Het is ook nogal scary dat ze je wachtwoord gewoon in cleartext in hun systeem hebben zitten .... Ze zijn niet alleen, zo'n developers moeten ze opsluiten! Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Ik heb ze 3 jaar geleden daar al voor gemaild, even later nogmaals geprobeerd, en dan maar opgegeven. T'enige dat telt bij Coyote is het callcenter die belt als uw abonnement verlopen is.. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.