Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze hebben dus blijkbaar wel de know-how om een coyote device te ontwikkelen maar niet om paswoorden te encrypten :D

Geplaatst:

Iemand die zijn coyote niet gebruikt van 29juli tot 13augustus? Zit dan in Frankrijk en Spanje en het kan misschien van pas komen.

Wil gerust die periode iets van abonnement betalen ofzo

Geplaatst:

hoe is de dekking in de uk? Veel coyote rijders of niet? 

Geplaatst:

UK: close to none. Buiten de vaste palen (en zelfs die zijn mogelijks verre van up to date) heb je er ginder geen nut van.

Spanje: idem. Twee ritten naar Madrid de voorbije 2 jaar, en eentje tot in Malaga: eens Frankrijk goed en wel voorbij zakt het aantal verkenners tot (zo goed als) nul. Meestal kom je daar ook geen flik tegen (in 't binnenland), maar toch enkele keren een onderscheppingspatrouille voobijgereden (telkens te snel maar niet 'zot snel') die niet aangekondigd waren.

Naar mijn gevoel werkt Coyote enkel betrouwbaar in België en Frankrijk.

Geplaatst:

Thanx, dan is het zoals in de landen ten oosten van ons, hopen dat de vaste gemeld staan. :)

Geplaatst:

Yep, daarvoor gebruik ik ze ook. De vaste staan toch vaak aangeduid, da's alvast handig.

Geplaatst:

dat is ook de reden dat ik het zou willen/kunnen gebruiken. want 'snachts zie je die palen en bakjes niet staan. :D

Geplaatst:

Ik kan je niet helpen, helaas. M'n pa reed al te lang met de mijne rond dat ik er ambetant van werd, heb 'm opgedragen zelf eentje te kopen. Nu net de mijne terug en ik vind het toch een zeer aangenaam gevoel geven van dat ding bij te hebben. Zelfs al rijd ik niet vaak te snel.

Geplaatst:

was niet op u persoonlijk hoor. :D

was gewoon een reactie op de weinige verkenners in spanje.

snachts kom je niet zoveel patrouilles tegen dus dat vrees ik niet zo, maar je ziet  de flitspalen/bakken ook niet goed staan.

of bv aanduiden van een trajectcontrole.

als ik  een mooi stuk zonder afritten zie begin ik steeds gas te geven, maar dat is dus fataal als je dan op zo'n controle zit. :lol:

heb wel nog een oude tomtomone liggen, waarop de flitspalen staan van een paar jaar geleden, anders leg ik die aan men versnellingsspook puur als verklikker, maar daar staan wel de exacte locaties op, hetgeen verboden is in frankrijk (spanje weet ik niet). en ook niet echt meer up to date is natuurlijk

Geplaatst:

Voila, enkele dagen verder en nog steeds geen reactie...

TOPservice!

Geplaatst:

't is bouwverlof hé ;)

Geplaatst:

Ja en? Nu kan ik niet geflitst worden ofzo? :D

Geplaatst:

Als het goed is mag het ook eens gezegd. M'n vader had geen klank meer op z'n coyote V1.

Men raadde ons aan om hem op te sturen.

Uiteindelijk een nieuwe V1 gekregen met de post.

suhuguze.jpg

Waarvoor dank @@Marjan Coyote en het team!

Geplaatst:

Hier en daar blijkbaar een snelle en correcte oplossing, maar zo te lezen blijft er veel onopgelost.

Hoe noemen ze dat? "Eén zwaluw maakt de zomer niet" ofzo?

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik ga me zo'n ding kopen met die 1€ actie. Nu las ik iets van die peter actie, indien dat cumuleerbaar is, iemand zin in 2 maand gratis abo?

Geplaatst:

ik ga me zo'n ding kopen met die 1€ actie. Nu las ik iets van die peter actie, indien dat cumuleerbaar is, iemand zin in 2 maand gratis abo?

Meer info? Wil er 1 voor mijn vrouw ook...

Geplaatst:

Meer info? Wil er 1 voor mijn vrouw ook...

Coyote site, bij aankoop van een jaarabo.

Mijn mini v1 is ook kapot, vindt geen satellieten meer. Heb nu even een mini v2 kunnen gebruiken en vind die gelijk toch beter. Meldingen vallen meer op

Geplaatst:

They're dumping stock?

Frappant hoeveel reclame- en actie-mails die mannen sturen momenteel. 

Geplaatst:

Heb ook wat schrik dat het hier naar het Frans systeem zal evolueren. Nu dat die SMS diensten verboden zijn..

Geplaatst:

het addertje is wel dat je direct 2 jaar abo moet nemen, anders heb je je toestel voor 44€ ipv 99. Bij 2 jaar abo heb je het voor 1€.

Geplaatst:

En binnen 3 maand wordt het verboden. 

Zie je het al gebeuren? :D

Geplaatst:

Ach, ze zullen wel altijd een achterpoortje vinden.

En het koste uiteindelijk maar 209€ voor 2 jaar abonnement + toestel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in