Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ik zit sinds gisteren bij Orange met mijn GSM abbo ( Arend ofzo )

40 euro per maand voor 

  1. 10 GB data
  2. ongelimiteerd bellen en sms
  3. iCoyote gratis abonnement

Ik ben dus weer lid van jullie clan ;) Benieuwd of het ding wat deugt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De app is ondertussen grondig verbeterd, waardoor 'ie matig tot OK scoort. Navigatiefunctie is nog altijd pover, maar daarvoor hebben we Waze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat het nieuwe, "goede" toestel (zonder touchscreen)?

2016-10-25%2017_13_54-Laatste%20rechte%2

Is een abo iCoyote (heel stuk duurder geworden sinds de nieuwe app) over te zetten naar zo'n "bakske"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

iemand die "Mijn Coyote" statistieken al gebruikt? Ik heb het ingesteld gisteren en wat gereden maar het blijft allemaal op 0 staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ritsuke:

Is het systeem terug wat "alive"? Met andere woorden, de moeite om mijn abonnement nogmaals te activeren? 

Ik dacht even dat je het over de subscription van AM had :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de geïnteresseerden, nog een redelijk voorstel.

header-nl.jpg

 
 
Profiteer nu van onze
niet-normaal-straffe eindejaarsactie!
 
 
 
  6 MAANDEN GRATIS ABONNEMENT
BIJ AANKOOP VAN EEN TOESTEL MET EEN ABONNEMENT VAN 1 JAAR

12 MAANDEN GRATIS ABONNEMENT
BIJ AANKOOP VAN EEN TOESTEL MET EEN ABONNEMENT VAN 2 JAAR
 
 
 
 
 
 
 
Alleen In uw Coyote store
 
Van maandag tot zaterdag
 
Vind de dichtstbijzijnde
Coyote Store door
hier te klikken.
 
 
 
 
 
*Aanbod geldig op het vertonen van de mail, van 10/12 tot 24/12/2016, naargelang de voorraad.
Aanbod strikt persoonlijk (voorbehouden aan de klanten die deze email hebben ontvangen en enkel geldig voor het toestel met als ID die dat in het onderwerp van de mail wordt weergeven. Dit aanbod is beperkt tot één korting per persoon en niet cumuleerbaar met andere promotionele aanbiedingen. Geldig voor een toestel per persoon.De klant zal zijn Coyote Mini Plus, V1, V2 of de Nieuwe Coyote moeten binnenbrengen om te genieten van het tarief aan 129€. Ontvang 6 maanden abonnement gratis bij aankoop van een coyote-toestel met een abonnement van 1 jaar. Ontvang 12 maanden abonnement gratis bij aankoop van een coyote-toestel met een abonnement van 2 jaar. Het aanbod is niet onderworpen aan een ruil, aan een ruil in cash, zal niet geldig zijn waar wettelijk verboden en niet cumuleerbaar met andere kredieten of speciale aanbiedingen. Aanbod geldig in de Coyote Stores Waver, Brussel-Vleurgat, Brussel-Berchem, Bruxsel Docks, Luik en Antwerpen. Het aanbod is niet geldig in de Coyote store van Gosselies.

Klik hier indien u geen e-mail meer wenst te ontvangen.
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanbieding is 50 EUR korting op 't kaske en 50% extra abonnementstermijn (ofte 33% korting) bij aankoop van een abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3j geleden, 24 maand betalen, 30 maand krijgen, en kapotte Coyote (wegens laten vallen) gratis laten omruilen voor een nieuwere versie (ondanks reeds vervallen garantie).

 

Dát was een mooie deal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nog mensen bij wie iCoyote tegenwoordig geen geluid meer maakt op de iPhone bij het gebruik op achtergrond? 
Tot voor kort reed ik altijd met Waze op voorgrond en iCoyote waarschuwingen via geluid, maar werkt bij mij niet meer op die manier. Waze instructies zonder beeld: niet ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, BWS said:

nog mensen bij wie iCoyote tegenwoordig geen geluid meer maakt op de iPhone bij het gebruik op achtergrond? 
Tot voor kort reed ik altijd met Waze op voorgrond en iCoyote waarschuwingen via geluid, maar werkt bij mij niet meer op die manier. Waze instructies zonder beeld: niet ideaal.

Dit zou ik ook graag zo doen, maar is mij nooit gelukt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge kunt dat toch instellen? Stel uw geluid in 10% boven de snelheidslimiet, dat maakt dat ge doorgaans safe zit qua flitsbaarheid en tijdens trajectcontrole heeft het echt geen zin om sneller te rijden, daar zet je 'm best op tempomat (al snap ik dat je vaak, bij vrije baan, de 'verloren tijd' wil inhalen door achter taffelaars te zitten die aan 80 à 85 op 't linker vak zitten te slapen).

In de oude iCoyote app kon je met één toetsje het geluid van een waarschuwing muten. Dat was handig. Zit er nu niet meer in, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei gTa:

Stel uw geluid in 10% boven de snelheidslimiet

Stond al zo ingesteld en werkt bij flitspalen enzo maar niet bij trajectcontrole.

Heb nu deze van "constant gevaar" eens aangepast, vnvd eens testen.

En in overlay mode kan je niets bevestigen, maakt het gevaarlijk om weer enkel "volgers" te hebben ipv mensen die iets sharen. Maar ben nog geen flitsers tegengekomen dus kan nog niet vergelijken met waze :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid