PJH 21.058 Geplaatst: 3 juni 2016 Geplaatst: 3 juni 2016 Dus dat is die CONSTANT DANGER opweg naar Eupen de laatste tijd.... Zo irritant. Als het daar echt zo gevaarlijk is, dan wens ik geen afleiding als ik 170 rijd Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Gisteren mobiele 13x bevestigd op coyote, 0 keer op waze... Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 M'n abonnement is verlopen. Nogal plots - ik had er geen erg in. Vorige jaren werd dat de maanden voordien vaak genoeg herhaald, vandaag was 't plots over & out. Blijkt dat een abonnement iCoyote van prijs is gestegen naar 50 EUR / jaar. Schrok ik wel van. Geen zin om extra te betalen voor een app waarvan ik de navigatiefunctie toch nooit ga gebruiken en waarvan de community-betrouwbaarheid stelselmatig afneemt. Hopelijk binnenkort een Coyote-actie (af en toe doen ze die). Van zodra iemand daar lucht van krijgt: gelieve me te mentionen in dit topic, thanks!! Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Op 28-6-2016 om 20:24 zei gTa: M'n abonnement is verlopen. Nogal plots - ik had er geen erg in. Vorige jaren werd dat de maanden voordien vaak genoeg herhaald, vandaag was 't plots over & out. Blijkt dat een abonnement iCoyote van prijs is gestegen naar 50 EUR / jaar. Schrok ik wel van. Geen zin om extra te betalen voor een app waarvan ik de navigatiefunctie toch nooit ga gebruiken en waarvan de community-betrouwbaarheid stelselmatig afneemt. Hopelijk binnenkort een Coyote-actie (af en toe doen ze die). Van zodra iemand daar lucht van krijgt: gelieve me te mentionen in dit topic, thanks!! Dat was vorig jaar rond de zomer ook al 50 euro hoor Gilles. Ik weet het goed omdat ik toen enkel een abo genomen heb omdat het in promo was aan 29 euro ofzo. Ik ben ook aan het wachten op een nieuwe promo want ik wil verlengen. Normaal krijg ik daar een mail van, en dan deel ik het hier even. Quote
BMWMB 12.400 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Ik heb ondertussen al jaren een Coyote, en ben er nog steeds heel tevreden van. Ik doe veel de baan, en dikwijls ook over onbekende wegen, en dan is het toch een hulp als de vaste flitspalen worden gemeld. Dat de community-betrouwbaarheid afneemt, heb ik nog niets van gemerkt. Vorige week in Herenthout centrum kreeg ik nog een melding van een mobiele flitser, en maar goed... [emoji2] Quote
RRD 9.560 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Ik rij veel met iCoyote rond, maar ik zie toch heel veel flaws. Rond Turnhout geeft ie trajectcontroles aan waar er geen zijn, en geeft hij ze niet aan wanneer ze er wel zijn?! Quote
BMWMB 12.400 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Is er verschil in werking tussen een iCoyote en zo'n Coyote bakske? Quote
ir_fuel 58.391 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 Eigenlijk niet. Alleen kan je soms geen meldingen binnen krijgen op je iCoyote als je aan het bellen bent en je data verbinding valt uit (hangt van 3g/4g af), en natuurlijk zit je in het buitenland met data roaming kosten. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 20 juli 2016 Geplaatst: 20 juli 2016 En dat laatste punt is volgend jaar verleden tijd zeker? Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 21 juli 2016 Geplaatst: 21 juli 2016 M'n abonnement is verlopen. Nogal plots - ik had er geen erg in. Vorige jaren werd dat de maanden voordien vaak genoeg herhaald, vandaag was 't plots over & out. Blijkt dat een abonnement iCoyote van prijs is gestegen naar 50 EUR / jaar. Schrok ik wel van. Geen zin om extra te betalen voor een app waarvan ik de navigatiefunctie toch nooit ga gebruiken en waarvan de community-betrouwbaarheid stelselmatig afneemt. Hopelijk binnenkort een Coyote-actie (af en toe doen ze die). Van zodra iemand daar lucht van krijgt: gelieve me te mentionen in dit topic, thanks!! Ik ook sterk ah twijfelen. M'n abonnement is verlopen terwijl ik op reis was en ze hebben blijkbaar m'n vader gebeld die m'n nummer heeft doorgegeven, doch hebben me niet meer opgebeld. Ik zit nog altijd met een V1 die ik al 2 keer heb opgestuurd en altijd een nieuwe V1 terug gekregen. Sedertdien merk ik wel dat m'n meldingen niet meer worden geregistreerd in hun systeem dus mijn bijdrage vervalt gewoon...Ik zou dus een V2 willen bekomen ipv die V1, gezien dat ook veel beter oogt en dan pas zou ik abonnement vernieuwen. Voor m'n gebruik (veel in-en uitstappen) is een vast toestel nog net iets gemakkelijker dan steeds m'n iPhone te moeten uithalen... Ook zeker gezien die na enige tijd (en meestal tijdens een onderzoek) plots "Geen gps signaal" zit te roepen...Mocht iemand een V2 liggen hebben die hij niet meer gebruikt ;-) of eis ik dat gewoon van coyote zelf? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Heb ook langbde V1 gehad. Toen ik voor de 2e of 3dr keer een nieuwe vroeg terloops vermeld dat ik eens de v2 had kunnen testen en dat eigenlijk wel een mooi toestel was. V2 gekregen. Bouwkwaliteit van die dingen blijft wel bagger. 1x vallen en tis kapot. Nu is de speaker kapot en vervalt mijn abo vrijdag. Twijfel ook hard om te vernieuwen, al vind ik een dedicated bakje wel handig. Zeker omdat ik die navigatie functie nooit zal gebruiken Quote
ir_fuel 58.391 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 On 7/20/2016 at 11:10 PM, ST TDCi said: En dat laatste punt is volgend jaar verleden tijd zeker? Zo snel zal het ook niet gaan. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Geen idee, dat was toen toch gezegd om dat tegen 2017 rond te hebben dacht ik. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 10 uur geleden zei Asserti: Heb ook langbde V1 gehad. Toen ik voor de 2e of 3dr keer een nieuwe vroeg terloops vermeld dat ik eens de v2 had kunnen testen en dat eigenlijk wel een mooi toestel was. V2 gekregen. Bouwkwaliteit van die dingen blijft wel bagger. 1x vallen en tis kapot. Nu is de speaker kapot en vervalt mijn abo vrijdag. Twijfel ook hard om te vernieuwen, al vind ik een dedicated bakje wel handig. Zeker omdat ik die navigatie functie nooit zal gebruiken Zo'n dedicated bakje is inderdaad handiger, maar zoals je zegt is de kwaliteit niet alles en betaal je normaal gezien 144 euro per jaar ipv 50 euro. Toch een heel verschil vind ik, des te meer omdat data op je gsm eigenlijk iets is dat je sowieso hebt. Maar jij zit veel in het buitenland zeker? Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 17 augustus 2016 Geplaatst: 17 augustus 2016 33 minuten geleden zei ir_fuel: ? Ze willen "radarverklikkers" gaan verbieden Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 17 augustus 2016 Geplaatst: 17 augustus 2016 Hoop dat het niet door gaat, pas men abonnement van icoyote verlengd... Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Quote
Ratscoot 4 Geplaatst: 17 augustus 2016 Geplaatst: 17 augustus 2016 Anti-verkeersnazi Weyts wil het verbieden maar het is niet zijn (Vlaamse) bevoegdheid, dit is een federale bevoegdheid van een MR minister en die wil niet weten van een verbod. Overigens bewijst Weyts weeral eens dat hij geen dossierkennis heeft door te beweren dat Coyote verboden is in Frankrijk en Duitslans, wat niet zo is. Quote
Polygoon 15.054 Geplaatst: 19 augustus 2016 Geplaatst: 19 augustus 2016 Citaat Brief aan Minister Weyts mbt coyote in de auto. Beste Minister Weyts. Aan je uitlatingen over het gebruik van coyote in de auto hoor en lees ik overduidelijk dat u nog nooit met de coyote versie 2 of hoger gereden hebt in de auto. Ik doe 30000 km's voor mijn beroep per jaar. Dit is een pak meer dan de gemiddelde chauffeur. Ik rij al 4 jaar met coyote en ik kan hem niet missen omdat: 1. Hij mij visueel laat merken (rood scherm mét geluid) als ik over de maximum toegelaten ben. Eronder blijft het scherm groen. 2. Hij mij 2 km op voorhand verwittigd wanneer er files aankomen, stilstaande auto aan de kant staat of zelfs een ongeval is. 3. Hij mij stuurt bij trajectcontroles. Ik weet perfect of mijn gemiddelde snelheid goed is. Eenmaal over de gemiddelde toegelaten snelheid maakt hij een hels kabaal. Dan vertraag je onmiddellijk! 4. Hij mij verwittigd voor vaste en mobiele camera's. Maar als je zoveel km's doet als ik dan weet je ze wel staan. Maar dan nog moet ik niet plots vertragen want door coyote rijd ik de juiste snelheid. Het is nu zelf zo dat als ik een vervangauto heb van de garage ik mij "verloren" voel en onrustig rijd. Daarom Mijnheer Weyts zou u beter de coyote verplicht maken. Het verkeer zou veel veiliger zijn, maar de inkomsten voor de Staat minder. Maar wat overweegt? Ik weet het wel! Dus Mijnheer Weyts hou je beter bezig met veel grotere vraagstukken en hete hangijzers zoals de Oosterweelverbinding, de aangroeiende files jaarlijks enz. ipv een populistische uitspraak over coyote, waar u duidelijk niets van af weet. Walter Heylen. Beste facebookvrienden: deel dit bericht dan komt het misschien op de juiste plaats terecht. Dank u. 1 Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 19 augustus 2016 Geplaatst: 19 augustus 2016 (aangepast) en dan nog, ik heb eens gehoord dat een gsm prive eigendom is en dat politiediensten hier niet in mogen "kijken" dus als ze vragen, wanneer ze je aan de kant zetten, van: "manneke, mag ik uwe smartphone eens bekijken!", dat je dan zonder problemen nee mag zeggen en ze hier niets aan kunnen doen. Wat natuurlijk wel kan zijn is dat coyote de software aanpast naar dat rotte systeem dat coyote nu is in Frankrijk, met hun risicozone's van een kilometer of 4 en tussen die afstand zou de mobiele flitser dan staan... Verder vraag ik me eigenlijk ook af wanneer er eens terug een app komt die is zoals coyote 3 jaar geleden was, toen was dit echt onbekend bij het 120 rijdende volk en had deze een community die deelde en ontving, sinds ze dat overal bijgeven en van alle toeters en bellen hebben toegevoegd, ontvangt 3/4e van de mensen graag de meldingen maar amper mensen die nog iets melden... coyote is dus niet meer wat het geweest is (dat heb ik dit jaar voor het eerst weer terug mogen ondervinden met +300 euro aan boetes), Waze is het ook niet echt (ook al zouden die dan de flitsers van flitsservice.be gebruiken) en flitsnav van de flitsservice.be heren zelf is ook maar een barslechte app. Dan heb je nog Wikango en dat van TomTom, maar daar zijn de communities veel te kleinschalig... 19 augustus 2016 aangepast door Liquid Li0n Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 19 augustus 2016 Geplaatst: 19 augustus 2016 Leg dat maar eens uit aan een Zwitserse patrouille. Als die een vermoeden hebben dat ge Coyote hebt draaien op uwe smartphone, gaat ge met 't schoonste Hochdeutsch of 't lelijkse Pfaffdeuts nooit vanzeleveni gedaan krijgen dat die uwe smartphone met rust laten. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 19 augustus 2016 Geplaatst: 19 augustus 2016 Coyote verbieden gaat toch in de eerste plaats over de hardware die radars detecteert? Niet over software? Hardware verbieden is van een andere orde als software verbieden. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 19 augustus 2016 Geplaatst: 19 augustus 2016 (aangepast) 16 minuten geleden zei Le Capri Mauve: Coyote verbieden gaat toch in de eerste plaats over de hardware die radars detecteert? Niet over software? Hardware verbieden is van een andere orde als software verbieden. radarverklikkers zijn voor mij nog steeds hardware matige zaken zoals een Stinger of een terugflitser (zoals een Anti Flash) maar toch geen loze app die maar voor de helft werkt zaken zoals dit: http://radartest.com/Shopping/VP-ASP7.0/default.asp 19 augustus 2016 aangepast door Liquid Li0n Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.