Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou dat stukje tussen de 2 nieren laten wrappen in koetswerkkleur ?

Geplaatst:
Ik zou dat stukje tussen de 2 nieren laten wrappen in koetswerkkleur [emoji848]

Da’s toch een sensor, niet? Zou dat dan geen problemen kunnen geven als je dat laat wrappen? Ale geen idee eigenlijk [emoji3]
Geplaatst:
Op 3/8/2018 om 17:54, Geertt zei:

Gohja, broer kwam z'n eigen kar en mijn foto's tegen. ?

't is maar een kleintje om dat even te vragen, lijkt me. 

Dus, ff vinger opsteken aub. 

Steven Mertens is degene die hier normaal achter zit, maar daar komt hij precies nooit voor uit...

Geplaatst:

Blijft toch een mottig "kleur"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Peak BMW.

2002_BMW_M3GTRStraenversion-2-1536.jpg

2002_BMW_M3GTRStraenversion-11-1536.jpg

2002_BMW_M3GTRStraenversion-8-1536.jpg

2002_BMW_M3GTRStraenversion-3-1536.jpg

Huidige bubbel + cultstatus = makkelijk 1 miljoen?

Geplaatst:

M3 GTR, schitterend.. Dat waren M cars ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Screenshot_20180803-180055.thumb.jpg.355132f58c27c563224b41763d3a0e20.jpg

In samenwerking met Bimmerclassics nog wel. 

(Lees dit nu pas)

Is mijn schuld, sorry.

Ik dacht
hqdefault.jpg

En heb het zonder veel nadenken gedown- en upload. :oops:

Indien gewenst verwijder ik ze wel. ;)
Geplaatst:
Op 13/8/2018 om 18:38, Ian zei:

(Lees dit nu pas)

Is mijn schuld, sorry.

Ik dacht
hqdefault.jpg

En heb het zonder veel nadenken gedown- en upload. :oops:

Indien gewenst verwijder ik ze wel. ;)

Thx voor het berichtje. ;) Voor m'n broer was het uiteindelijk geen probleem, dus laat maar staan. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 13/8/2018 om 17:31, JerryLambo zei:

Huidige bubbel + cultstatus = makkelijk 1 miljoen?

Overstyled

Ordinair

Waar is de tijd dat BMW's nog elegant waren? 

BMW is de draad volledig kwijt

(... krijg je te horen bij de nieuwste iteraties)

Geplaatst:
2 uren geleden, Logic zei:

Overstyled

Ordinair

Nagel op de kop, thans. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Logic zei:

Overstyled

Ordinair

In mijn naaste familie zit het zo , zoon van een familielid ruilt zijn bmw voor een G 63 se , de moeder ruilt haar x6 voor een GLE, de vader ruilt binnen enkele dagen zijn 750dl in voor een  S 400 dl en dit in de laatste 4 maanden.Ikzelf zit opeenvolgend in 7 nieuwe bmw,s , mijn vrouw rijd met haar vierde nieuwe.  Wij zijn absoluut heel zeker dat een achtste en vijfde er zeker niet komt  .In de  categorie waar wij in shoppen maken ze het te bond . Zeg niet dat ze niks interresants meer maken maar voor ons is het over en uit. 

Geplaatst:
4 minutes ago, 0231 said:

In mijn naaste familie zit het zo , zoon van een familielid ruilt zijn bmw voor een G 63 se , de moeder ruilt haar x6 voor een GLE, de vader ruilt binnen enkele dagen zijn 750dl in voor een  S 400 dl en dit in de laatste 4 maanden.Ikzelf zit opeenvolgend in 7 nieuwe bmw,s , mijn vrouw rijd met haar vierde nieuwe.  Wij zijn absoluut heel zeker dat een achtste en vijfde er zeker niet komt  .In de  categorie waar wij in shoppen maken ze het te bond . Zeg niet dat ze niks interresants meer maken maar voor ons is het over en uit. 

Die zijn toch nog minder "elegant"? Die GLE Coupe is imo zelfs de meest overstylede, ordinaire en onelegante wagen op de markt. 

Ik denk dat als je "under the radar" wilt blijven, je beter bij BMW (of Audi natuurlijk) blijft. Dat maakt de 7 zo heerlijk imo, schitterende wagen en understated as fuck. 

En als je "echte" elegantie zoekt, moet je maar iets Engels of Italiaans kopen (op eigen risico).

Nu kunnen er wel genoeg andere redenen zijn voor die "switch" die jouw familie maakt (ze worden allemaal een dagje ouder ;)), maar de verwijten die BMW krijgt op designvlak, kan je even goed op Mercedes richten. 

Kalmeer iedereen een beetje en zegt dat ze gewoon allemaal een 440i Gran Coupe moeten bestellen. :biggrin:

maxresdefault.jpg

Geplaatst:

Pooooh dat is een dikke combinatie zeg [emoji7]

Geplaatst:

Absuuuurd lekker. :inlove:  Binnenin 'caramel'? (zoals de E39 M5)

Geplaatst:
21 uren geleden, Geertt zei:

Nagel op de kop, thans. :D

Bwah... je ziet wat je wil zien. :) Weet je nog toen Chris Bangle z'n Z4 presenteerde? ? Ik herinner me de lachsalvo's nog, terwijl dat ondertussen een klassieker in wording is. Daarmee wil ik niet zeggen dat elk model een succes is/was of gaat worden, maar objectief gezien, zie ik niet in waarom die GTR van hierboven minder ordinair is. Zeker binnen z'n tijdsgeest was dat er ook "over". En de E36 M3 had ook een paar uitvoeringen waar ik niet dood in gezien wil worden hoor. If anything, BMW heeft dat ordinair kantje altijd gehad. 

Geplaatst:

GTR is een homologatiespecial, logisch dat het 'er over' is

Geplaatst:

Trok op niks, dat ding. De extra lengte in de bumpers was (dacht ik) om de lengte die ze voor het beoogde kampioenschap nodig hadden (qua aero) al op de productieversie te hebben, dat mocht gerust lelijk zijn, als het maar de vorm had van het "seriemodel" (10 stuks, bahah) zodat ze met de raceversie konden doen wat ze wilden.

Geplaatst: (aangepast)
8 minutes ago, gTa said:

Trok op niks, dat ding. De extra lengte in de bumpers was (dacht ik) om de lengte die ze voor het beoogde kampioenschap nodig hadden (qua aero) al op de productieversie te hebben, dat mocht gerust lelijk zijn, als het maar de vorm had van het "seriemodel" (10 stuks, bahah) zodat ze met de raceversie konden doen wat ze wilden.

Vergelijking met gewone M3.

2002_BMW_M3GTRStraenversion-6-1536.jpg

2002_BMW_M3GTRStraenversion-7-1536.jpg

2002_BMW_M3GTRStraenversion-4-1536.jpg

Heerlijk fout :biggrin:

aangepast door JerryLambo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid