Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Idem, nooit begrepen. Dat verkocht nochtans redelijk, Duitsers en blauw in hun interieurs: da's nooit een mismatch geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Vicious zei:

Hoe zou u perfecte E39 M5 er uit zien, Gilles?

Stel die vraag eens met een w'tje extra in, alsjeblieft? :D 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Mijn" perfecte E39 M5 (één of meerdere versies) zijn in ieder geval gebouwd. Er is ooit een voetballer (dacht ik) ergens die een orinoco metallic E39 M5 heeft besteld met binnenin full walknappa champagne (met Heritage stikkingspatroon). Heerlijk mooi. Ciruleren (circuleerden) foto's van op het net.

Maar voor mij moet het geen Individual: binnenin *uiteraard* wel het compleetleder Nappa Heritage in caramel, langs buiten mag dat anthrazit metallic (pre-FL) of carbonzwart.

En geen zwart glas, dat is van den hond zijn kloten zo spuuglelijk op een berline. Point final.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

Stel die vraag eens met een w'tje extra in, alsjeblieft? :D 

Zeer merkwaardig, de laatste tijd verbetert autocorrect dat vaak (foutief!). Krijg ik zelf de kriebels van als zoiets mis wordt geschreven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

Dit interieur, dus.

O7i9Q.jpg

a090d93f7a60dc98650fdaeb0be6fae2.jpg

(maar niet in combinatie met die blauwe buitenkleur, brrrrr)

9fp3rd.jpg

 

 

 

Raar, bij de eerste foto loopt er een naad net onder de houtinleg (welke naad trouwens schitterend is, geeft aan waar er werk in is gekropen :inlove:), op de tweede foto zie je die naad niet terwijl ze duidelijk beide overtrokken zijn met leder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar, bij de eerste foto loopt er een naad net onder de houtinleg (welke naad trouwens schitterend is, geeft aan waar er werk in is gekropen :inlove:), op de tweede foto zie je die naad niet terwijl ze duidelijk beide overtrokken zijn met leder
Eerste foto lijkt me in een RHD versie genomen te zijn, want je ziet een deksel van een passagiersairbag, in combinatie met wat alleen een linkervoorportier kan zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit interieur, dus.
O7i9Q.jpg&key=de60926659268e5a6d3a427f1c246dadfd01a7f0462b4ce0177f94189b17cd96
a090d93f7a60dc98650fdaeb0be6fae2.jpg&key=103eb6a5e4899e1c35e88515c68952a68b837c4c8ecc2eccf50f2208ba58bea9
(maar niet in combinatie met die blauwe buitenkleur, brrrrr)
9fp3rd.jpg&key=a9137ad0686bdb7254e5be9c75d8c292d68ec9cf3f9e0526ebb07210365f0057
 
 
 

Ik vind die buitenkleur juist wel knap in combinatie met het interieur. Iets donkerder blauw had ook wel gemogen. Of donkergroen (met oranje pinkers), om het überklassik te houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Ian zei:

Wel straf dat de auto kan wisselen tussen M5 turbines en kruisspaken. :D
 

Vrouwen aan het stuur, hé...

Die kunnen nooit kiezen...

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid