Populair bericht Order66 291 Geplaatst: 23 juli 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 23 juli 2019 Ik heb heel lang problemen gehad met mijn vorige account, kon er niet meer mee inloggen. Zal mijn 2 ///M’s hier ook maar eens zetten. De E46 M3 is gerestaureerd naar nieuw sinds 2012. De E34 M5 is net terug van een volledige onderkant en ophangingsrestauratie, en nog wat andere zaken. Deze moet ook naar nieuw komen, maar is altijd een jarenproject 9 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.520 Geplaatst: 23 juli 2019 Delen Geplaatst: 23 juli 2019 Meer foto’s van de E46?Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 23 uren geleden, Jules_W zei: Meer foto’s van de E46? Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Dat kan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 Knap in het zilver! Alleen de velgen ben ik niet zot van. Is ‘t een manuele? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 1 uur geleden, J3nkins zei: Knap in het zilver! Alleen de velgen ben ik niet zot van. Is ‘t een manuele? Velgen zijn echte BBS Le Mans in E46 M3 maten. Ja, het is een sequential MANUAL gearbox . I like it. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 670 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 Dik . Blijft een van de weinige auto's van die generatie die mooi oud wordt. Ik zou alleen zwarte centerkapjes in de velgen steken. Da rood is in mijn hoofd nog steeds een verwijzing naar de zovele "namaak" BBSsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 1 uur terug, Joske zei: Dik . Blijft een van de weinige auto's van die generatie die mooi oud wordt. Ik zou alleen zwarte centerkapjes in de velgen steken. Da rood is in mijn hoofd nog steeds een verwijzing naar de zovele "namaak" BBSsen. Hallo Joske, je hebt wel een punt. Bij aankoop van de velgen 6 jaar geleden zaten er zwarte fake centercaps op. Ik heb lang gezocht naar echte BBS rode, en uiteindelijk gevonden voor 200+€. Reden voor de rode is dat ze mooi passen bij het Imolarode interieur Alle lijsten en handgrepen heb ik ook in alcantara laten steken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 (aangepast) De E46 is af, bijna alles vernieuwd, enkel nog een splinternieuwe diff monteren die ik enkele maanden geleden kocht. Sinds begin 2018 is de M5 er gekomen als restauratieproject. Ik heb er al een hoop euro’s naar gesmeten. Moest ik moeten kiezen tussen de 2 zou het moeilijk zijn, maar ik denk de M5 niet te kunnen wegdoen. Dat is zo een veelzijdige wagen met een machtige 3.8 motor. De EDC is ook volledig gereviseerd bij een specialist in Polen. Alcantara hoedenplank Eisenmann en Supersprint 25 juli 2019 aangepast door Order66 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.143 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 Knap! Denk toch dat ik de e46 zou kiezen als ik moest. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 (aangepast) 6 uren geleden, Krikkie zei: Knap! Denk toch dat ik de e46 zou kiezen als ik moest. Ja, ik ben ook een hele tijd van hetzelfde gedacht geweest. Maar dat begint te veranderen. Ik geniet meer en meer van de understated manier van rijden i.p.v. de aandacht die je krijgt met de E46 M3. Die S38B38 motor fascineert mij, en dat in een sedan. De manier waarop die draait en rijdt ook, met de variabele EDC is zalig. Ik heb wel een KWV3 onder de M3, dus die is wel iets strakker op de baan. Maar de beleving in de M5 is zeker niet minder. Kan ook met gemak naar 7-8000 tpm. Maar er is nog een weg te gaan om die naar nieuwstaat te krijgen op alle gebied. Geen erg wel, daar kocht ik hem voor. 25 juli 2019 aangepast door Order66 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.082 Geplaatst: 26 juli 2019 Delen Geplaatst: 26 juli 2019 Ik denk dat ik ook de E34 M5 zou nemen. Idealiter in touring (maar dat was niet zo'n goed koetswerk als de berline), ook omdat ik die nog wat knapper vind. Eén ding wel: zooo jammer dat het velgbed van de gesmede velgen hoogglansgepolierd zijn. Ik meen me te herinneren dat ze dat in de States wel vaak zo deden, maar toch ... ik vind het veel knapper in 't zilver. Zijn de velgharten nog zwart? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.994 Geplaatst: 26 juli 2019 Delen Geplaatst: 26 juli 2019 Op 25/7/2019 om 09:41, Joske zei: Dik . Blijft een van de weinige auto's van die generatie die mooi oud wordt. Ik zou alleen zwarte centerkapjes in de velgen steken. Da rood is in mijn hoofd nog steeds een verwijzing naar de zovele "namaak" BBSsen. Volgens mij waren de echte bbs lm met rode centercaps net een nog duurdere editie. Zou het dus zonde vinden om die net te veranderen. Waren dat geen Japanse of f1 editie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 26 juli 2019 Delen Geplaatst: 26 juli 2019 Ik krijg nooit aandacht met mijn stock exemplaar op 18 inch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 26 juli 2019 Delen Geplaatst: 26 juli 2019 10 uren geleden, gTa zei: Ik denk dat ik ook de E34 M5 zou nemen. Idealiter in touring (maar dat was niet zo'n goed koetswerk als de berline), ook omdat ik die nog wat knapper vind. Eén ding wel: zooo jammer dat het velgbed van de gesmede velgen hoogglansgepolierd zijn. Ik meen me te herinneren dat ze dat in de States wel vaak zo deden, maar toch ... ik vind het veel knapper in 't zilver. Zijn de velgharten nog zwart? Top De touring is wat zwaarder ook, en iets minder agile dan de berline. Wat de hoogglans betreft, je kon de velgen OEM bij bmw krijgen met gepolierde rand uit de optiecatalogus te bestellen. Ze zijn dus nog steeds trouw aan origineel. Of je ze mooi vindt is persoonlijk natuurlijk Velharten zijn nog in het zwart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.082 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 10 uren geleden, Order66 zei: Wat de hoogglans betreft, je kon de velgen OEM bij bmw krijgen met gepolierde rand uit de optiecatalogus te bestellen. Ze zijn dus nog steeds trouw aan origineel. Of je ze mooi vindt is persoonlijk natuurlijk Velharten zijn nog in het zwart. Ze werden zo (ik vermoed optioneel, maar ben niet zeker) zo geleverd in de States, yep ... maar ik herinner me de optie niet in de Europese (of toch alvast niet de Duitse) prijs- en optielijsten. Nu ja, vroeger kende ik die van buiten ... maar dat vervaagt. Dus ik kan me vergissen. 't Is OEM alright. Die chroom wielbogen voor de E34 indertijd ook. Inderdaad smaak & goesting. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.082 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 13 uren geleden, tuscani zei: Volgens mij waren de echte bbs lm met rode centercaps net een nog duurdere editie. Zou het dus zonde vinden om die net te veranderen. Waren dat geen Japanse of f1 editie? Klopt, ik herinner mij dat ook zo. Ik weet niet meer van buiten wat hun afwerkingscode was, maar ik meen me te herinneren dat 't geen gewoon zilver was maar donker zilver. Specifiek waren idd de rode naafkapjes en ook rode BBS-lettering op de gepolierde velgrand. Was idd één of andere special edition van bbs-japan.co.jp indertijd. Maar misschien kon je ook gewoon dark silver LM krijgen hier ook, en waren de naafkapjes in 't rood hier ook verkrijgbaar. De rode letters voor op de velgrand iig wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.082 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 10 uren geleden, Order66 zei: De touring is wat zwaarder ook, en iets minder agile dan de berline. Slapper vooral, 't schijnt? Strut brace achteraan broodnodig als je er "zotte" dinges mee wil/wou doen. (Maar heb dat enkel maar van te lezen.) Laatste tijd, als ik een E34 touring zie, valt mij op hoe parallel de gordellijn en daklijn lopen, waardoor die achterste zijruiten in vergelijking met de ruiten van de achterdeuren eigenlijk erg groot zijn. Breaks vandaag (en gisteren) hebben meestal een aflopende daklijn (oogt sportiever, minder utilitair) en vaak ook een oplopende gordellijn, waardoor de achterste ruitjes vaak (veel) kleiner zijn dan de zijruiten ervoor. En dan die aero dakrails en het (voor die tijd onuitgegeven) dubbel open dak... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Dat van die achterste zijruiten bij de E34 is me eigenlijk nog nooit opgevallen (niet storend). Maar als ik het vergelijk met de E39 Touring zijn die bij de laatste idd precies wat korter (Hofmeister knik + achterdeuren die precies iets langer zijn).En die strakke lijnen vind ik net een pluspunt. Nog een echte break van uitzicht (maar toch al sportief en elegant ogend), geen haaienvin antenne op het dak etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Vorige week op vakantie stond op de parking van het hotel plots een volledig originele donkergroene E34 M5 Touring... hoe stijlvol... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.082 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 40 minuten geleden, Ian zei: Zietadaf zeg 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 27 juli 2019 Delen Geplaatst: 27 juli 2019 1 uur terug, TomT zei: Vorige week op vakantie stond op de parking van het hotel plots een volledig originele donkergroene E34 M5 Touring... hoe stijlvol... Elekta? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 Alles wat hierna kwam was ik snel beu gezien. Deze en zijn kleinere broer blijven de laatste bmw’s waar ik zot van was. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 13 uren geleden, Vicious zei: Elekta? Ik dacht er ook nog aan maar ik denk het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geertt 3.135 Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 Op 24/7/2019 om 20:10, Order66 zei: Dat kan Een zilvergrijze E46 M3. Op één of andere manier altijd een zwak voor gehad. Dan wel met de ori 18-ers eronder, maar dat zijn details. Geweldig weekendwagenpark, congrats! Van waar ben je? 'k Zou je eens in contact moeten brengen met @BertR , je 3.8-collega.;) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geertt 3.135 Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 CS, misschien wel de perfecte E46. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.