Jump to content

Mercedes C63 AMG


Rabbit
 Share

Recommended Posts

Die e53 klinkt anders toch echt wel lekker. Overbuurman heeft zo eentje naast zijn A200 (van zijn vrouw) SLS en GTs staan.

Nu voor het yuppievolk van vandaag wat zo iets koopt maakt dat volgens mij niet uit hoeveel cilinders een auto heeft, als het maar "lawaai" maakt en hard gaat, en ze kunnen stoefen hoeveel hun dat kost. 

Link to comment
Share on other sites

Dit is toch een spijtige evolutie... Ze maken een te grote sprong imo.

Dat ze 2 versies hebben met eentje die er is om goedkoop te rijden is goed, maar nu missen ze wel een groot stuk van de doelgroep met hun AMG. 

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden, Joske zei:

Die e53 klinkt anders toch echt wel lekker. Overbuurman heeft zo eentje naast zijn A200 (van zijn vrouw) SLS en GTs staan.

Nu voor het yuppievolk van vandaag wat zo iets koopt maakt dat volgens mij niet uit hoeveel cilinders een auto heeft, als het maar "lawaai" maakt en hard gaat, en ze kunnen stoefen hoeveel hun dat kost. 

Ik hoop dat je geen gelijk hebt, maar ik denk dat Benz zijn marktonderzoek wel zal gedaan hebben 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Styling is wel knap vind ik. Mist enkel wat breedte achteraan.

Aandrijflijn daarentegen.. 😩

Ondertussen ben ik het wel zekerder dan ooit: de mijne gaat nooit meer weg :inlove: 

Link to comment
Share on other sites

3 minuten geleden, Maxime S zei:

Styling is wel knap vind ik. Mist enkel wat breedte achteraan.

Aandrijflijn daarentegen.. 😩

Ondertussen ben ik het wel zekerder dan ooit: de mijne gaat nooit meer weg :inlove: 

Dat is toch ook relatief denk ik...

Ok dat je niet het nieuwe model gaat kopen, maar binnen X jaar ga je wel anders spreken. Tenzij je hem als extra houdt natuurlijk :D

Link to comment
Share on other sites

9 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik hoop dat je geen gelijk hebt, maar ik denk dat Benz zijn marktonderzoek wel zal gedaan hebben 🙂 

Ik ook, maar t is al vaker gezegd, automerken moeten geld verdienen, en dat doen ze spijtig genoeg met de grote massa en niet door het handje vol liefhebbers.

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Naish zei:

Dat is toch ook relatief denk ik...

Ok dat je niet het nieuwe model gaat kopen, maar binnen X jaar ga je wel anders spreken. Tenzij je hem als extra houdt natuurlijk :D

Ik zal er niet eeuwig als daily mee blijven rijden, maar ie blijft wel in mijn bezit. 
Hopelijk het begin van een collectie ofzo :D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 uren geleden, Lotuzzz zei:

Cilinderuitschakeling gone too far

Is dan ook een klotesysteem die je injectoren vuil maakt en de motor slecht laat draaien op den duur

ik heb het voor met mijn beide E klasses 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Joske zei:

Ik ook, maar t is al vaker gezegd, automerken moeten geld verdienen, en dat doen ze spijtig genoeg met de grote massa en niet door het handje vol liefhebbers.

Deze keuze is toch zuiver gebaseerd op wetgeving en fiscaliteit?

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Super95 zei:

Deze keuze is toch zuiver gebaseerd op wetgeving en fiscaliteit?

niet helemaal want 156 gram is ook niet echt laag hé

een R6 had ook gekund met 200-ish gram, voldoende offset met EQ

dit is beetje proberen de link leggen met de F1 denk ik en de nieuwe 4-cil moet opbrengen door die in zoveel mogelijk modellen te steken

en omdat dit een 'echte' AMG-motor is die in Affalterbach gemaakt wordt

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 uren geleden, PJH zei:

Da's echt zo'n dwaze reden é :D

Ja, want een 2L 4 cil foefscheetmachien is wel de echte AMG spirit :')

Tzal altijd iets zijn. Want toen BMW een N55 in de M2 lepelde was het plots ook geen echte M voor vele "liefhebbers".

Link to comment
Share on other sites

Op 22/9/2022 om 08:23, Naish zei:

Dit is toch een spijtige evolutie... Ze maken een te grote sprong imo.

 

Te groot of te klein. Had ofwel een dik blok moeten zijn, ofwel EV. Dit is een opgestoken middelvinger naar Europa en USA: jullie zijn niet meer van belang, enkel China telt nog (waar fiscaal de grens ligt op 2 liter). 

Dito met bmw en hun styling

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 22/9/2022 om 13:29, Ice_Ken zei:

Tzal altijd iets zijn. Want toen BMW een N55 in de M2 lepelde was het plots ook geen echte M voor vele "liefhebbers".

Dat is ook zo natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

Proficiat!

Ik zit slechts aan mijne tweede (50). De derde is 60 😉

Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, Super95 zei:

Amai, zo oud en je kan toch met een forum werken, top ! 👌

Nu nog leren @mentionen in plaats van rond de pot draaien :D

Link to comment
Share on other sites

18 uren geleden, Polygoon zei:

én CD-spelers (sinds kort :D )

Ge zijt vergeten dat ik nog met cash betaal. 😛 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions