-Fred- 425 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 C300e on steroids… zonde dat ze hier een AMG badge opkleven. Mooie techniek, maar geen enkele gezonde amg liefhebber die dit wil hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 ik blijf zoeken naar de eerste positieve review Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi S8 1,596 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 Ain't gonna happen 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flupke73 9,087 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022 dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berengun 1,998 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 9 minuten geleden, flupke73 zei: hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022 dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5 voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook ) Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter Desalniettemin, money counts, dus we zullen er aan moeten wennen, als ik het goed heb wordt de volgende M5 ook plug-in en de volgende X3M zelfs elektrisch ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Framfy 423 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 6 minuten geleden, berengun zei: voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook ) Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter Desalniettemin, money counts, dus we zullen er aan moeten wennen, als ik het goed heb wordt de volgende M5 ook plug-in en de volgende X3M zelfs elektrisch ? Word je niet pas oud als je ik word niet meer juist kan schrijven? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berengun 1,998 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 Zojuist, Framfy zei: Word je niet pas oud als je ik word niet meer juist kan schrijven? aaargh amai wat een boelet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 50,071 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 53 minutes ago, flupke73 said: dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen Tank turns? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules_W 3,034 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 1 uur terug, berengun zei: voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook ) Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter Idem. Om goed te zijn zou ik dit jaar zakelijk een hybride of EV moeten kopen. Absoluut geen zin om 50-60-70k te spenderen aan een auto waar ik het niet warm van krijg. Ik zou nu eerder een occasie elektrische 3-dr mini/golf-e overwegen om kosten te drukken en een groter budget privé te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules_W 3,034 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 22 uren geleden, William Blake zei: sums it up quite nicely Wat een teleurstelling. Waar Mercedes vroeger veel marktaandeel had door wel een break te maken itt BMW zal het nu omgekeerd zijn. Waarom zou je nog een c63 kopen wetend dat je een touring M3 kan hebben voor evenveel geld. Voor de uitstoot hoeft het in ieder geval niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super95 163 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 (edited) 2 uren geleden, flupke73 zei: hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022 dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5 Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch? Edited December 16, 2022 by Super95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flupke73 9,087 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 bwoa, op papier zal de 'eerste schets' van die aandrijflijn wel in orde geweest zijn 300 commisie-vergaderingen later... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 50,071 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 49 minutes ago, Super95 said: Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch? Nogal een vergelijking ... Daar zit om te beginnen al geen banale 4-cilinder in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 11 uren geleden, flupke73 zei: hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022 dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5 akkoord had beter full EV geweest, sound is nu ook niks 10 uren geleden, ir_fuel zei: Tank turns? zoals EQG 8 uren geleden, Super95 zei: Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch? emotieloze 4-cil is het probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 7 uren geleden, ir_fuel zei: Nogal een vergelijking ... Daar zit om te beginnen al geen banale 4-cilinder in. banaal allerminst, 476 pk uit een 2 liter met 200.000 km waarborg is zot blok zit vol leuke techniek maar 0 emotie, hoofdzakelijk door fake geluid oude A45 had wel leuk karakter en sound Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,870 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 Had de V6/R6 + EV moeten zijn, eventueel ook een versie met alles RWD zoals op de 296GTB. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanC 6,811 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 Ziet er achteraan ook zo smal en hoog uit vind ik. En het geluid bij het opschakelen is ook apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 7 minuten geleden, Lotuzzz zei: Had de V6/R6 + EV moeten zijn, eventueel ook een versie met alles RWD zoals op de 296GTB. Idd, ze hebben een fantastische R6… maar de naam C63 ‘mag’ enkel met V8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 3 minuten geleden, JanC zei: Ziet er achteraan ook zo smal en hoog uit vind ik. En het geluid bij het opschakelen is ook apart. Volledig nep, belachelijk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger 139 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 1 uur geleden, William Blake zei: oude A45 had wel leuk karakter en sound Ik ben wat bevooroordeeld natuurlijk, maar ik vind dat echt nog altijd een enorm leuk bakske om mee te knallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 50,071 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 2 hours ago, William Blake said: banaal allerminst, 476 pk uit een 2 liter met 200.000 km waarborg is zot Een turbo 4-cilinder is altijd banaal. Dat klinkt altijd even kak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil 11,245 Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 1 hour ago, William Blake said: Idd, ze hebben een fantastische R6… Niet in de C, noch in de SL. Onbegrijpelijk. En wetende dat ze de neus van de C 63 zelfs langer hebben gemaakt... voor een vierpitter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 11 uren geleden, Roger zei: Ik ben wat bevooroordeeld natuurlijk, maar ik vind dat echt nog altijd een enorm leuk bakske om mee te knallen. pre-facelift met 'Performance'-uitlaat is zalig 10 uren geleden, ir_fuel zei: Een turbo 4-cilinder is altijd banaal. Dat klinkt altijd even kak. meestal wel, maar niet altijd (imho) er zijn leuke blokjes, bvb A110S, Mitsu Evo, A45, Mini Cooper S, etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 50,071 Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 2 hours ago, William Blake said: er zijn leuke blokjes, bvb A110S, Mitsu Evo, A45, Mini Cooper S, etc Dat klinkt allemaal banaal, sorry. En dan smijten ze daar nog wat pops and bangs in tegenwoordig om het toch wat "karakter" te geven. Geen enkele 4-cilinder komt nog maar aan de tenen van een 6 qua sound. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,548 Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 1 minuut geleden, ir_fuel zei: Dat klinkt allemaal banaal, sorry. En dan smijten ze daar nog wat pops and bangs in tegenwoordig om het toch wat "karakter" te geven. Geen enkele 4-cilinder komt nog maar aan de tenen van een 6 qua sound. deels akkoord maar voor 'moderne' turbo-4-pitters wordt het lastig idd, maar als je dan kijkt naar oudere atmo blokken van Mazda of Honda zit daar wél emotie in (voor mij persoonlijk) vanzelfsprekend is een 6-cil een klasse hoger, altijd 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts