Ga naar inhoud

BMW G09 XM

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, JanC zei:

Vroeger zouden je ze zelfs bij Mansory en consoorten vriendelijk de deur hebben gewezen mocht je zoiets van je X5 willen maken...
Voor de kenners: kan dit allemaal OEM? In de tekst is alleen sprake van een 'Sonderlackierung BMW Individual'. :fp: 

e6c3b360-1bb0-47dd-8053-657b453e7cd3?rule=mo-1024.jpg

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=390701453&action=topOfPage&dam=false&fr=2023%3A&isSearchRequest=true&ms=3500%3B338%3B%3B&ref=srp&refId=25f89b24-1f19-5273-3f4f-831c9e7d750d&s=Car&sb=rel&searchId=25f89b24-1f19-5273-3f4f-831c9e7d750d&vc=Car

Zo eentje dus gezien in Wetteren op de E40.

Geplaatst:

mijn baas, als BMW fanaat, heeft er serieus heen gekeken als vervanging van zijn X6M aangezien zwart/rood de firmakleuren zijn.

Een beetje het design ... maar ook de prijs heeft hem (nog) tegengehouden er een te bestellen.

Nu goed. Op ons bedrijventerrein zou dat spel nog wel passen tussen het ijzer.

Geplaatst:
46 minuten geleden, Ritsuke zei:

Ik wil dat.

Als je erover wil babbelen, we zijn er voor jou.

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Ritsuke zei:

Ik wil dat.

@tuscani is er om mensen zoals jij te helpen. Een bril of lenzen zijn geen schande.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 30/4/2024 om 21:06, gewoon ik zei:

@tuscani is er om mensen zoals jij te helpen. Een bril of lenzen zijn geen schande.

Ik ben dan geen hulp.  Want ik blijf bij mijn standpunt, dat ik het wel iets hebben vind. 

20240515_151418.thumb.jpg.d22f5faaf6300b34c150278f59836b2f.jpg

Geplaatst:

Ja, die orchideeën fleuren direct heel de boel op, maar van de gordijnen ben ik minder fan.

• Grappig 6
Geplaatst:
On 4/30/2024 at 4:44 PM, Ritsuke said:

Ik wil dat.

Jij fietst op een S-Works zeker? Dan begrijp ik het al beter :D 

• Grappig 1
Geplaatst:
52 minuten geleden, tuscani zei:

Ik ben dan geen hulp.  Want ik blijf bij mijn standpunt, dat ik het wel iets hebben vind. 

Dat is nog een flatterende hoek en zwart camoufleert al veel van zijn rare kantjes. Maar als je hem van dicht irl bekijkt blijft dat een heel vreemde kar. 

Geplaatst:
8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Jij fietst op een S-Works zeker? Dan begrijp ik het al beter :D 

Was het een Pinarello had je gelijk.  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn huisarts (vrouw) rijdt met een groene. Ondanks parking voor de praktijk parkeert ze hem wel 500m verder op een publieke parking  

In een normale setting heeft het inderdaad nog iets. De combinaties van hierboven

Geplaatst:

Hier stond er gisteren ook 1ne in de wijk. 

Geplaatst:
2 uren geleden, dragonfly zei:

Mijn huisarts (vrouw) rijdt met een groene. Ondanks parking voor de praktijk parkeert ze hem wel 500m verder op een publieke parking  

In een normale setting heeft het inderdaad nog iets. De combinaties van hierboven

Omdat ze de parking voor haar patiënten wilt vrijhouden?

Tenminste 1tje die niet perse voor haar winkel of dergelijks wilt staan, en dus beseft dat ze anders een plaats voor klanten/patiënten bezet.

In de winkelstraat hier, was het ook altijd feest. 2winkels rechtover elkaar en ze kwamen om het snelst met hun auto's (beide hadden er 2) omdat anders de andere op de parkeerplaatsen voor de winkel stond. En dan lastig op elkaar omdat ze geen parkeerplaats hadden. Dat de klanten er dan ook niet konden staan, hadden ze niet door. Terwijl er wat verder een grote gratis parking is, en je dus zo de plaats voor je eigen winkel niet privatiseert.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, dragonfly zei:

Hare man rijdt met een oranje i4 met elfenbeinweiss interieur

Geplaatst:
Op 30/4/2024 om 15:40, Tommie zei:

Vorige week hier toch nog 2 verkocht. 1tje moet ik volledig Manhart ombouwen...

Unlock 653HP or 748HP of Power with the BMW XM G09 Bodykit

Michel Van Den Brande als klant?

image.jpeg.0232409180663fe5814d0eec48e8d154.jpeg

Geplaatst:
Op 15/5/2024 om 15:16, tuscani zei:

Maar je kiest voor jezelf wel ongeveer de meest anonieme en fantasieloze wagen op de markt... ?

Geplaatst:
Op 18/3/2023 om 13:43, William Blake zei:

oei

https://www.evo.co.uk/bmw/205770/bmw-xm-2023-review

The XM might stack up as a business case, but as a genuine M product, there’s little to enjoy here. 

https://www.pistonheads.com/news/ph-driven/2023-bmw-xm-ph-review/46966

It’s the fault of the bosses who decided to squeeze an M car and a luxury flagship into a single SUV mould. The XM feels like a car designed by a committee chasing the cash-rich, me, me, me public who want it all: the ultimate luxury SUV; the ultimate sports SUV; a plug-in hybrid like no other.

Dit laatste vat de auto inderdaad goed samen: een leuke oefening op papier, maar totaal geen BMW M.

In UK was de slogan van BMW vroeger "The Ultimate Driving Machine". Daar valt niets meer van terug te vinden. 

Geplaatst:
28 minuten geleden, The Swede zei:

Maar je kiest voor jezelf wel ongeveer de meest anonieme en fantasieloze wagen op de markt... ?

Op dat moment, was er niets beter als EV. Nu is het, zoals ik al eerder geschreven heb een leaseslet geworden. en heb ik er idd een haatliefdeverhouding mee.

De overnameprijs die ik vorige week gekregen heb komt neer op 50% van de aankoopprijs. (na3j en 36Kkm) Eerst mijn nieuwe boekhouder wat laten ontcijferen en dan zie ik wel wat ik doe.

Geplaatst:
4 uren geleden, tuscani zei:

Omdat ze de parking voor haar patiënten wilt vrijhouden?

Tenminste 1tje die niet perse voor haar winkel of dergelijks wilt staan, en dus beseft dat ze anders een plaats voor klanten/patiënten bezet.

In de winkelstraat hier, was het ook altijd feest. 2winkels rechtover elkaar en ze kwamen om het snelst met hun auto's (beide hadden er 2) omdat anders de andere op de parkeerplaatsen voor de winkel stond. En dan lastig op elkaar omdat ze geen parkeerplaats hadden. Dat de klanten er dan ook niet konden staan, hadden ze niet door. Terwijl er wat verder een grote gratis parking is, en je dus zo de plaats voor je eigen winkel niet privatiseert.

Had gekund maar er is plaats zat. Ik vermoed achterklap vermijden met een auto van 180k

Geplaatst:
3 uren geleden, Asserti zei:

Hare man rijdt met een oranje i4 met elfenbeinweiss interieur

Duidelijk liefhebbers 

Geplaatst:
2 uren geleden, dragonfly zei:

Had gekund maar er is plaats zat. Ik vermoed achterklap vermijden met een auto van 180k

Als ze ze huisbezoeken mee doet, is dat toch snel geweten.

Geplaatst:
3 uren geleden, dragonfly zei:

Duidelijk liefhebbers 

Liever zo dan eenheidsworst eigenlijk. Vond die i4 echt geslaagd 

Geplaatst:

Klante van mij heeft ook zo een gedrocht gekocht.

20240514_123415.jpg

Geplaatst:
19 minuten geleden, toere zei:

Klante van mij heeft ook zo een gedrocht gekocht.

20240514_123415.jpg

Met toegeknepen ogen valt het mee inderdaad.

• Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid