Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Speedhunter zei:

Voor mij geslaagd.

Maar wat te duur voor wat je krijgt. 

ja de oude starte rond de 65k, alles is duurder dus direct 10-20k bij lappen. In deze tijden en met die looks, er zullen er veel passen denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Polygoon zei:

Doe mij maar een Cayman. 

Dat zijn alternatieven voor iemand die geen achterbank nodig heeft, idem met Supra & co. Deze generatie M2 is qua totaalplaatje toch redelijk uniek, volwaardige M technieken, RWD, manueel en 2+2 voor minder dan 80K (zonder zot doen).

@Phil waar valt hij te configureren, zie hem nergens staan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, vince522 zei:

Dat zijn alternatieven voor iemand die geen achterbank nodig heeft, idem met Supra & co. Deze generatie M2 is qua totaalplaatje toch redelijk uniek, volwaardige M technieken, RWD, manueel en 2+2 voor minder dan 80K (zonder zot doen).

@Phil waar valt hij te configureren, zie hem nergens staan.

2+2 is toch ook niet dé oplossing als je een achterbank nodig hebt imho 🙂.
Als ik zie dat ik al geen maxicosi achter mezelf kan zetten in m'n CLA bv.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Dimitri zei:

GR86 en de Supra heb je ook nog.

GR86 is nog te doen van prijs. Zag onlangs 1 te koop staan, net geen 40K. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

Als ik zie dat ik al geen maxicosi achter mezelf kan zetten in m'n CLA bv.

Zeker te doen met maxicosi, kameraad rijdt de vorige al jaren als daily, met 2 bengels (vanaf baby).
Zal niet super handig zijn, maar als dat het 'offer' is wat je moet brengen om met zoiets rond te rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Polygoon zei:

2+2 is toch ook niet dé oplossing als je een achterbank nodig hebt imho 🙂.
Als ik zie dat ik al geen maxicosi achter mezelf kan zetten in m'n CLA bv.

Akkoord het is een noodoplossing, maar bij de overige heb je zelf de keuze niet. In mijn eigen situatie zou dit perfect doenbaar zijn, terwijl een 2-zit gewoon onmogelijk is. De "grote" wagen is bij ons dan een SUV en dan kan ik perfect zoiets runnen als daily.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Geertt zei:

Zeker te doen met maxicosi, kameraad rijdt de vorige al jaren als daily, met 2 bengels (vanaf baby).

Dus die M2 is ruimer op de achterbank als een CLA?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ook van uw postuur af he, met mijn 1m92 zie ik ook niemand achter mij zitten in een CLA, laat staan met zo'n M2.

Het grote voordeel van een achterbank bij zo'n coupé is dat het als extra bagageruimte kan dienen in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, vince522 said:

Dat zijn alternatieven voor iemand die geen achterbank nodig heeft, idem met Supra & co. Deze generatie M2 is qua totaalplaatje toch redelijk uniek, volwaardige M technieken, RWD, manueel en 2+2 voor minder dan 80K (zonder zot doen).

@Phil waar valt hij te configureren, zie hem nergens staan.

Akkoord.

Modellen > M > M2 configureren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Dimitri zei:

Hangt ook van uw postuur af he, met mijn 1m92 zie ik ook niemand achter mij zitten in een CLA, laat staan met zo'n M2.

Het grote voordeel van een achterbank bij zo'n coupé is dat het als extra bagageruimte kan dienen in mijn ogen.

Ik ben maar 178 en lig niet in m'n wagen. 
Het probleem met een CLA is dat je wat "in" de achterbank zit door kuipvormige onderzitting. Die maxicosi staat daar gewoon bovenop komt dus veel verder naar boven/voor dan een normaal persoon.

Gelukkig was het m'n neefje en heb ik dat probleem nog niet recurrent :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik ben maar 178 en lig niet in m'n wagen. 
Het probleem met een CLA is dat je wat "in" de achterbank zit door kuipvormige onderzitting. Die maxicosi staat daar gewoon bovenop komt dus veel verder naar boven/voor dan een normaal persoon.

Gelukkig was het m'n neefje en heb ik dat probleem nog niet recurrent :D 

CLA is dan ook superklein vanachter, zeker het vorige model. Precies een auto voor kabouterkes. Heb al eens vanachter gepassagierd in beide (vorige M2 en vorige gen CLA) en ze zijn beide krap maar uit die CLA kwam ik geradbraakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Martini Racing zei:

Vind dat geen substituten, want niet echt de snelste manuele autos.

Bmw vergelijkt in de brochure met de 718 cayman S, A35 sedan, A45s hatch, CLA 45, RS3 sportback & limo en de Supra. De M2 staat daar inderdaad op eenzame hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, vince522 said:

Dat zijn alternatieven voor iemand die geen achterbank nodig heeft, idem met Supra & co. Deze generatie M2 is qua totaalplaatje toch redelijk uniek, volwaardige M technieken, RWD, manueel en 2+2 voor minder dan 80K (zonder zot doen).

@Phil waar valt hij te configureren, zie hem nergens staan.

 

2 hours ago, Polygoon said:

2+2 is toch ook niet dé oplossing als je een achterbank nodig hebt imho 🙂.
Als ik zie dat ik al geen maxicosi achter mezelf kan zetten in m'n CLA bv.

 

Een 2 is voor mij perfect te gebruiken als daily. Heb er nog eentje gehad remember :D. Daar is heus plek genoeg achteraan en in de koffer in ons geval. Een GR86 zou niet lukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Jules_W said:

Bmw vergelijkt in de brochure met de 718 cayman S, A35 sedan, A45s hatch, CLA 45, RS3 sportback & limo en de Supra. De M2 staat daar inderdaad op eenzame hoogte.

En geen enkele RWD, behalve de Cayman maar die heeft dan weer geen achterbank en valt eigenlijk uit de boot qua vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Dimitri said:

Hangt ook van uw postuur af he, met mijn 1m92 zie ik ook niemand achter mij zitten in een CLA, laat staan met zo'n M2.

Het grote voordeel van een achterbank bij zo'n coupé is dat het als extra bagageruimte kan dienen in mijn ogen.

Je kan de achterbank van een GR86 toch niet vergelijken met die van een 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, kwiekie said:

De kerel die de achterlichten heeft ontworpen is toch niet de beste van de klas imo.

Leuke kar, best knap vooraan en opzij, maar de vorige was langs achter toch een pak mooier.

Dit idd. heeft de gewone 2 ook. Verschrikkelijke ondingen zijn het. Zeer jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid