Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

37 minutes ago, Mazdastruction said:

Is dat de aircocondensor die zo bloot zit? :tct:

Bij Porsche hebben de radiatoren jaren lang zo bloot gezeten op de Carrera (wel links/rechts, niet in het midden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/10/2022 om 11:32, toere zei:

En vooraan zat een grote tas die ik nog liggen had op zolder en perfect was van breedte en hoogte. Precies of ik die gekocht had op maat😃

20220919_102457.jpg

Gij zuipt meer dan de auto! :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mazdastruction zei:

Is dat de aircocondensor die zo bloot zit? :tct:

Er zit wel bescherming voor, maar hoe effectief die gaat zijn tegen steenslag vraag ik me ook af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mazdastruction zei:

Is dat de aircocondensor die zo bloot zit? :tct:

Er zit wel bescherming voor, maar hoe effectief die gaat zijn tegen steenslag vraag ik me ook af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Het is stukker beter maar dan nog, die zijkant waar het dak overgaat in de zijvleugel achteraan...de daklijn...er scheelt toch echt veel aan het design. Idem met de M3, het meer dan enkel de neus die niet klopt. Ja, alles went maar een auto kopen die je niet mooi vind, tju dat is toch moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/11/2022 om 20:34, toere zei:

Was voor 5 dagen ardennen.

En mijn madam drinkt ook wi🤪

Uw Brigitte drinkt meer dan gij, durf ik wedden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/11/2022 om 18:24, ir_fuel zei:

Bij Porsche hebben de radiatoren jaren lang zo bloot gezeten op de Carrera (wel links/rechts, niet in het midden).

De 718 met "sport design pack" nog altijd:

spacer.png

Ook die in het midden is gewoon open.

aangepast door anders
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja op zich is het spijtig/raar dat ze voor een M2, die vermoed ik toch meer specifiek in Europa zijn afzet vindt en minder in China, toch voor zo een dubieus design hebben gekozen (zeker achteraan)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nog geen in het echt gezien maar na de initiële gewenningsperiode heb ik zo ‘t gevoel dat dit wel eens een cultkistje kan gaan worden op termijn. Die karikaturale looks in combinatie met een volbloed ICE aandrijflijn kunnen er nog een gegeerd hebbedingetje van maken imo, zeker met een autolandschap dat in sneltempo richting EV ecolueert. 

Benieuwd om eens eentje tegen te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van de looks snap ik de positionering van de M2 tov de M4 toch echt niet (meer). Quasi even groot, zo goed als even zwaar, allebei twee deuren met kleine achterbank, identieke hardware, etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid