SB-01 4.380 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Een stuur als een appartementsgebouw...Van-de-pot-gerukte-vergelijkingen... Achja, niet op reageren is het beste. Het is toch alleen maar goed als er een ///M of S-Line logo opstaat Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ik heb beide. Een "overpriced" systeem (3K) in de ene, een 500 euro systeen in de Renault.als we het puur over de GPS hebben is het prijsverschil tov de meerwaarde een beetje bij zijn haren getrokken. Echter hangt er veel meer aan vast bij zo een duur systeem, heb je bv ook nog een extra display tussen je tellers waar info op komt, zijn de menu's veel overzichtelijker, heb je integratie met je mp3 speler / gsm enzovoort.. Eigenlijk moet je dat ook een beetje in de juiste context zien. Bij een wagen van 25.000 euro is een GPS van 2500 euro in verhouding belachelijk duur. Als je daarentegen praat over een wagen van 60.000 euro met een GPS van 2500 euro dan komt dat allesinds anders over. Ja maar dan heb je nog een lader nodig want dat zuipt batterij dat het gene naam heeft. Klopt, dat eet batterijen... Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Achja, niet op reageren is het beste. Het is toch alleen maar goed als er een ///M of S-Line logo opstaat Mij doet het denken aan uomo universale van Da Vinci. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Achja, niet op reageren is het beste. Het is toch alleen maar goed als er een ///M of S-Line logo opstaat Euh...ik vond het grappig... :$ Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Die plastic Brodit houder + plastic Tomtom valt inderdaad niet op in dat plastic interieur. Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Klopt volledig mijn beste, alles is van plastic. Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Euh...ik vond het grappig...:$ Ik ook. Alleen al omdat ik me kan voorstellen hoe Maxime dat uitspreekt. Quote
brjefs 15.519 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ik vond dat stuur nog best meevallen. Om iets on topic te zeggen: Heb de F30 ondertussen al een paar keer op de baan gezien, en blijf het een lelijk ding vinden. Dat moet al geweldig goed rijden om zijn looks te compenseren. Dan kunnen ze bij BMW beter eens bij Mercedes gaan kijken om te zien hoe ze een knappe auto moeten maken. Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ma enfin kerel. Djeezes. Pardon? Ik post enkel die foto om aan te tonen dat een losse GPS toch enigsinds geïntegreerd kan worden. En dan komt er niets anders dan belachelijke commentaar over dingen die los staan van die houder... Quote
MMVV 280 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ik vond dat stuur nog best meevallen.Om iets on topic te zeggen: Heb de F30 ondertussen al een paar keer op de baan gezien, en blijf het een lelijk ding vinden. Dat moet al geweldig goed rijden om zijn looks te compenseren. Dan kunnen ze bij BMW beter eens bij Mercedes gaan kijken om te zien hoe ze een knappe auto moeten maken. De C coupé is idd een pareltje, maar om te zeggen dat ze lessen bij Merc moeten gaan nemen... Ik betrap me erop de laatste jaren meer en meer mijn hoofd te draaien als er een Merc voorbij komt. Ik vond de C coupé echt prachtig, ben er dan ook ff gaan inzitten, maar toen was de goesting over... sorry. Dat interieur spreekt mij totaal niet aan... Quote
brjefs 15.519 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 De C coupé is idd een pareltje, maar om te zeggen dat ze lessen bij Merc moeten gaan nemen...Ik betrap me erop de laatste jaren meer en meer mijn hoofd te draaien als er een Merc voorbij komt. Ik vond de C coupé echt prachtig, ben er dan ook ff gaan inzitten, maar toen was de goesting over... sorry. Dat interieur spreekt mij totaal niet aan... Ik vind de C coupe net de minste van al. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ik vind de C coupe net de minste van al. Gelukkig zijn er mensen zoals wij...anders was dat hier maar een saaie aardkloot... Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Gelukkig zijn er mensen zoals wij...anders was dat hier maar een saaie aardkloot... Gij moet toch zot staan van de McLaren MP4-12C? Eindelijk een auto zonder klinken! Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Die plastic Brodit houder + plastic Tomtom valt inderdaad niet op in dat plastic interieur. In mijn interieur hangt nog een Coyote in transparant plastic! Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Die plastic Brodit houder + plastic Tomtom valt inderdaad niet op in dat plastic interieur. In mijn interieur hangt nog een Coyote in transparant plastic! Quote
MMVV 280 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Gij moet toch zot staan van de McLaren MP4-12C?Eindelijk een auto zonder klinken! Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Deze past nog beter bij MMVV: Die velgen kunnen duurder. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Gij moet toch zot staan van de McLaren MP4-12C?Eindelijk een auto zonder klinken! Waarom komt da raam een stukske omhoog als ge de deur opendoet? Quote
MMVV 280 Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Deze past nog beter bij MMVV: Zowel op vlak van mensenkennis als op vlak van smaak is ir_fuel duidelijk uw meerdere... En voor de karters straks...het is nog MINI-time, de F30 mag ik vrijdag ophalen.... Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Zowel op vlak van mensenkennis als op vlak van smaak is ir_fuel duidelijk uw meerdere... Zolang dat op het gebied van auto's is en niet qua muziek kan ik daar nog perfect mee leven. Quote
m0rph 52 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Nog nooit een mp3 interface gehad waar je OF op artiest OF op album moet kiezen, je kan dus niet EERST artiest en DAARNA album filteren. Kies je een artiest krijg je alle nummers in alf. volgorde. Kies je albums krijg je alle albums van alle artiesten in alfabetische volgorde. De enige manier om te navigeren is met een scrolwiel en 2 toetsen, niet bepaald met het hoogste reactievermogen, en elk item waar je op komt begint hij automatisch te spelen.AAARRGGG Gelukkig heb ik nog het motorgelui... ow .. ah nee. dat is er ook niet ..... Bij mij is de mappenstructuur %Artist%\%Album%\%Tracknumber%. %Trackname% De facelift radio heeft geen last van direct begin spelen bij scrollen, en resumen nadat je de auto verlaten had (ook midden in het nummer - handig bij langere live sets bijvoorbeeld) geen probleem.. Ik heb hier dus gene last van, enkel de "lag" op de bediening kan frustreren Eigenlijk off topic maar allez Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Achja, niet op reageren is het beste. Het is toch alleen maar goed als er een ///M of S-Line logo opstaat Dus omdat ik een stuur lelijk vind, mag het enkel BMW ofzo zijn? Nja... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.