Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoe vond jij het weggedrag? Te soft en braaf voor een BMW of heeft hij "het" nog steeds?

Voor een daily rijdt dat echt goed en er zit nog steeds een zekere dynamic in die je niet terugvindt bij de andere merken.

Echter, als je af en toe met echte sportwagens rijdt dan relativeer je die dynamic sneller.

Ik moet wel zeggen dat hij meer composed en comfortabeler rijdt dan de E90.

Geplaatst:

Als ik vanuit stilstand met de mijne in eerste plankgas vertrek, dan gaat dat zo snel naar de rode zone, dat ik niet weet hoe ik dat met een manuele bak nog op tijd zou kunnen versmijten naar tweede.

Die eerste is zo kort en de rode zone zo dicht dat een manuele pas interessant is in een nafte, volgens mij.

Of ik kan niet rijden. Ook mogelijk.

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik de 8 trap in combinatie met de 320d de grootste mismatch ooit ... ge zit gewoon steeds in 1 groot turbogat te rijden en als je wat wil doorkarren begint die toeren te draaien wat je niet wil met die motor.

²²²

Geplaatst:
Als ik vanuit stilstand met de mijne in eerste plankgas vertrek, dan gaat dat zo snel naar de rode zone, dat ik niet weet hoe ik dat met een manuele bak nog op tijd zou kunnen versmijten naar tweede.

Die eerste is zo kort en de rode zone zo dicht dat een manuele pas interessant is in een nafte, volgens mij.

Manueel heeft misschien net iets andere verhoudingen?

Geplaatst:
Manueel heeft misschien net iets andere verhoudingen?

Ik hoop het. (maar weet het niet)

Geplaatst:

Dat is toch bij bijna elke gewone auto dat die eerste veel te kort is?

Geplaatst:

bij de recente idd wel, zeker met die 6-bakken. Heel irritant om daarmee te rijden :(

Geplaatst:

Ja, maar de combinatie van koppel en een laag max toerental maakt dat bijna niet doenbaar.

Geplaatst:
Ja, maar de combinatie van koppel en een laag max toerental maakt dat bijna niet doenbaar.

Moet je maar een benzine kopen.

mgv

Kevin.

Geplaatst:

Maar jij hebt ook geen 4pitter.

Geplaatst:
Moet je maar een benzine kopen.

mgv

Kevin.

That's my point.

Sent from my Android powered HTC Desire.

Geplaatst:

328138_1.jpg

335i in het Productiekampioenschap van Zuid-Afrika.

Geplaatst:
That's my point.

Sent from my Android powered HTC Desire.

Practise what you preach :punish:

Geplaatst:

practise makes perfekt

Geplaatst:
Thumb resize.

met 2 liter diesel?

Geplaatst:
met 2 liter diesel?

Stel je voor :roll:

Hopelijk is dit enkel voor 335d en 335i.

Geplaatst:

Dat zou me ten zeerste verbazen als dat enkel verkrijgbaar zou zijn op de topmodellen. Of BMW zou haar accessoirepolitiek moeten aangepast hebben. Op de '1 en de '3 van de vorige generatie waren die performance-onderdelen toch ook beschikbaar voor een 116i of 316d.

Geplaatst:

Zwarte nieren op de F30 zijn zeer geslaagd!

Geplaatst:

Dit zijn de Performance onderdelen icm het M-sportpakket. Aangezien dat pakket op elke motorisatie te verkrijgen is, zullen deze Performance addenda ook op alle motorversies te verkrijgen zijn.

Ik vind het alleszins zeer knap, ook de velgen trouwens. Ze lijken wat op die van mij.

Geplaatst:

Moest het niet OEM zijn, zou iedereen het een foorkraam vinden (behalve TCT misschien) :lol:

Gewone M-sport met niet te grote velg is stijlvoller, dit is overkill.

Geplaatst:

Dit is er wat mij betreft ook over.

En getver...wat erger ik me aan dat zwarte gat (sensor) net voor de wielen in de voorbumper...:sick:

Geplaatst:
Dit is er wat mij betreft ook over.

En getver...wat erger ik me aan dat zwarte gat (sensor) net voor de wielen in de voorbumper...:sick:

Blijkbaar ben ik toch niet alleen.

Ik vind de velgen en de zwarte nieren van de performance accessoires wel knap. De sideskirt heeft ook wel iets. :$

De rest is wat te tuning naar mijn zin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in