Ga naar inhoud

Mclaren Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, tuscani zei:

de pinkers zitten in de spiegels

Ja, maar niet in de bumper he. Dat was enkel bij het prototype zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Schattig. dus 25 jaar oud en onderhoud om de 18 maand is ongeveer 16 keer, voor 21000km op de teller. Hoeveelste bandenset zou dat zijn?

Ik moet ineens denken aan die oude Cobra 427 (7l) die ik onlangs zag , met gecraqueleerde banden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
Op 31/1/2019 om 19:48, CHARLE5 zei:

Klein circuit is niet ideaal voor een Senna maar altijd vet om een F1-coureur met een straatauto te zien rijden.

Is dat het Paul Ricard karting circuit ofzo? 

Maar wat stuurt dat scherp aan die lage snelheden, wtf 😵

Ff laptime voor Spa googelen: 2:24 OK 🤪 Excuses voor de zeepsmoel, doorspoelen naar 11:00 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Waky said:

Maar wat stuurt dat scherp aan die lage snelheden, wtf 😵

Denk dat @Jokke_vlo ook kan bevestigen dat de voortrein van zo een McLaren waanzin is. En dat was dan de 540C. Echt zot hoe scherp die is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Affirmatief ! Ik kan ook bevestigen dat het turbo’s heeft [emoji85][emoji317][emoji854]

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Porker zei:

😍

Als we de stelling aannemen dat een 812 niet echt de allerknapste van de hoop is (bv het feit dat een donkerder kleur enorm helpt; wel form follows function maar toch visueel bijzonder drukke lijnen; ...), wat vind je dan hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

McLaren 675LT configurator (server) gaat continu door de knieën :lolz: 

Een voorsmaakje als het ware. Knap gedaan toch.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Als we de stelling aannemen dat een 812 niet echt de allerknapste van de hoop is (bv het feit dat een donkerder kleur enorm helpt; wel form follows function maar toch visueel bijzonder drukke lijnen; ...), wat vind je dan hiervan?

Vanochtend vond ik het mottig, nu ben ik reeds mee in het verhaal. In een donkerder kleurke om de drukte wat te temperen, of een eenvoudig zilver evt, zou dat niet verkeerd zijn. Knapper dan de 720S, maar dat is ook geen beauté.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid