Ga naar inhoud

Mclaren Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

al mee gereden?

ik vind die knapper dan de Ferrari, maar 't is zo dubbel bij McLaren; waardeverlies, onderhoudsprijzen,...veel onzekerheid

en al zeker met een hybride-systeem er bovenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit weekend rijden .. Heb al heel veel reviews gezien en iedereen is laaiend enthousiast. 
Betrouwbaarheid zou moeten veel beter zijn, ze hebben hem ook bijna 2 jaar uitgesteld om die reden. Daarom geven ze 3j onderhoud en 5j garantie. Dus ze lijken er wel vertrouwen in te hebben. 

Ik ben ook fan van een 296 maar dat kost realistisch gezien 50k tot 100k meer ... Voor mij is dat verschil te groot. Ik heb dan eerder zin in een F8. Totaal niet te vergelijken, maar wel min of meer zelfde prijsbracket.

We shall see after the weekend ..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt verschoten hoe goed en scherp zo’n mclaren stuurt. Zeer direct en veel frontgrip. Die 765LT van hierboven geeft meteen vertrouwen. Voelt echt aan als een overpowered kart :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Alexx zei:

Ik ben echt verschoten hoe goed en scherp zo’n mclaren stuurt. Zeer direct en veel frontgrip. Die 765LT van hierboven geeft meteen vertrouwen. Voelt echt aan als een overpowered kart :D 

Dat is ook mijn ervaring met Mc Laren. Probleem is dat je model al quasi verouderd is de dag dat je hem hebt besteld. Ook moeilijker om aan ok prijs te verkopen. Groot waardeverlies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daggie zei:

Ik ga dit weekend rijden .. Heb al heel veel reviews gezien en iedereen is laaiend enthousiast. 
Betrouwbaarheid zou moeten veel beter zijn, ze hebben hem ook bijna 2 jaar uitgesteld om die reden. Daarom geven ze 3j onderhoud en 5j garantie. Dus ze lijken er wel vertrouwen in te hebben. 

Ik ben ook fan van een 296 maar dat kost realistisch gezien 50k tot 100k meer ... Voor mij is dat verschil te groot. Ik heb dan eerder zin in een F8. Totaal niet te vergelijken, maar wel min of meer zelfde prijsbracket.

We shall see after the weekend ..

Heb zeer goed contact bij Mclaren. Heb 2 klanten naar daar doorgestuurd. Service en moeite voor de klanten of potentiële klanten is wel heel zot. Laat me weten mocht het nodig zijn! 🙂 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Op 6/11/2023 om 19:14, Alexx zei:

Heb zeer goed contact bij Mclaren. Heb 2 klanten naar daar doorgestuurd. Service en moeite voor de klanten of potentiële klanten is wel heel zot. Laat me weten mocht het nodig zijn! 🙂 

Die mannen doen meer dan hun best 

Daar kunnen andere merken wat van leren 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/3/2024 om 19:42, Brunault zei:

Vandaag heb ik toegezegd voor een 750s 

weer totaal wat anders en een perfecte aanvulling naast de porsche en AMG

Proficiat! Voor welk kleurtje ben je gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid