Ga naar inhoud

Caterham Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
@WoKe, welke westfield heb je? Ben erg benieuwd naar je rijervaringen/foto’s. Misschien niet 100% relevant in dit topic, maar ze zijn sterk verband he. 

Een track-only cupracer die nu in R300 spec staat. Veel bloed, zweet, tranen en een proces gekost :-)
Aja, en ook nog een stevige cent ook ...
Wegens tijdsgebrek, ne nest kinderen, moto-trackdays enz staat em ondertussen al 2j stof te vangen sinds de laatste trackday. ‘k Heb wel plannen om em volgend jaar weer wat uit te halen. Of ‘t moet zijn dat ik er ne koper voor heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2017 om 15:12, Polygoon zei:

Welke lens gebruik je hiervoor @Mayonaise, heel dikke foto's.

 

16-35 f2.8L  (eerste versie)  op een 5DII

In combinatie met een ND filter en een manfrotto magic arm die ik mocht gebruiken van @PJH

 

Op 12-12-2017 om 18:41, WoKe zei:

Krijgt ge niet massa’s shit in uw gezicht? Ik heb op mijn Westfield ongeveer hetzelfde qua ruitje, en on track vliegen de pellen rubber me rond de oren :-)

Nog geen trackday gedaan ermee :(  Op de openbare weg valt het alleszins goed mee. Een integraalhelm zou wel veiliger zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Op 21-8-2017 om 16:16, Geezer zei:

Doet het niet ongelofelijk veel pijn als je insecten in je gezicht krijgt zo zonder voorruit?

Om de pijn van insecten te ervaren heb je geen wagen nodig zonder voorruit. 

Deze morgen tijdens het fietsen een wesp tegen mijn lip gevlogen en me een ferme steek gegeven. 

Zit hier nog steeds met een zere en gezwollen lip. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Géén volk zeg op de Bonnette :shock: 

Zalige pics. Moet beestig zijn, zo'n kar, daar. Zolang er niet te veel volk is, dan toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gTa zei:

Géén volk zeg op de Bonnette :shock: 

Zalige pics. Moet beestig zijn, zo'n kar, daar. Zolang er niet te veel volk is, dan toch.

Tegen 19u naar boven gereden, was de max. :) 

‘k Heb een vermoedelijk saai gopro filmpje ook van het naar boven rijden. Net voor de top wel een keigrote (letterlijk) kei tegengekomen waardoor ik dacht dat mijn carter omzeep was en dus vroegtijdig gestopt heb met filmen. :mrgreen: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mayonaise zei:

Tegen 19u naar boven gereden, was de max. :) 

‘k Heb een vermoedelijk saai gopro filmpje ook van het naar boven rijden. Net voor de top wel een keigrote (letterlijk) kei tegengekomen waardoor ik dacht dat mijn carter omzeep was en dus vroegtijdig gestopt heb met filmen. :mrgreen: 

Zie je op mijn video (moto) ook, bijna boven, de laatste 1 à 2 km zeg maar (als 't wat meer rechtdoor wordt) echt veel serieuze keien op de baan.

(Sorry voor het windgeruis, heb ondetussen een betere oplossing.)

Vanaf 17:20 pakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gTa zei:

Zie je op mijn video (moto) ook, bijna boven, de laatste 1 à 2 km zeg maar (als 't wat meer rechtdoor wordt) echt veel serieuze keien op de baan.

(Sorry voor het windgeruis, heb ondetussen een betere oplossing.)

Vanaf 17:20 pakt

 

Denk dat het bij mij nog ietsje hoger was. Maar wat een berg zeg ❤️   Ik wil terug...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Vanaf". Bleef duren tot bijna helemaal boven. :D 

En idem, wil dat elke maand wel eens doen. Was al redelijk druk bij mij (zeker voor 1e helft juni te zijn), maar kon overal vlot voorbij. Da's 't grote voordeel van ne moto, wa. :inlove:  Maar zou toch een redelijk percent van een (misbaar) orgaan over hebben om Bonette eens naar boven te knallen met een kar zoals de jouwe, op een moment zoals dat dat jij had. Fuark :inlove: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, berengun zei:

prachtige foto's ook!

Via de kleine wegen naar daar gereden of autostrade ?

 

'k had maar een beperkt tijdsvenster, dus helaas de snelste weg naar daar.. Smaakt wel naar meer. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je er zelf over begint: dat beperkt venster is toch een pak minder cool dan de vliegenspoiler... Swap dat eens terug, jom!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/8/2018 om 18:13, gTa zei:

Nu je er zelf over begint: dat beperkt venster is toch een pak minder cool dan de vliegenspoiler... Swap dat eens terug, jom!

Waarheid :) 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Titleist zei:

Schitterend. Wel tricky voor de passagier om die uitlaat niet te raken bij het afstijgen nee? :D

Valt goed mee maar ik hou toch meestal het deurtje vast dan. :) 

Als het dak (eigenlijk nog maar 1x zo gereden) of half dak erop staat moet ik het wel half losdoen of ze raakt er niet uit.  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid