Ga naar inhoud

Caterham Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Mayonaise zal waarschijnlijk altijd maar aan het rondrijden zijn met zijn r300 nu met dat goed weer...

Hoe bruikbaar is dat eigenlijk zo een Caterham?

Is die tonneau cover en de deuren makkelijk te monteren en geeft dat wat deftige bescherming?

Had jij al Caterham gereden voor je deze kocht?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 2017-3-22 om 13:13 zei luigi:

Mayonaise zal waarschijnlijk altijd maar aan het rondrijden zijn met zijn r300 nu met dat goed weer...

Hoe bruikbaar is dat eigenlijk zo een Caterham?

Is die tonneau cover en de deuren makkelijk te monteren en geeft dat wat deftige bescherming?

Had jij al Caterham gereden voor je deze kocht?

 

 

Op 2017-3-22 om 23:26 zei Vicious:

Ik dacht dat die er eens eentje had gehuurd.

Jup klopt, eentje gehuurd bij Caterham Cars Kempten, mega aanrader, zeker op die locatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend eens op de weegschaal gezet. (met voorruit, zijruitjes, halve deuren, half dak en shower cap in de koffer)

_MG_4838.jpg

 

Overal lees je dat 'k tussen de 500 - 550kg zou moeten zitten...

_MG_4831.jpg

 

...DROOG dus. <_<

 

3de remlicht moet er dus dringend afvliegen. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ian:

Geen voorste plaat nodig?

Nog geen deftige namaak gevonden in het klein. Ook wel nog niet echt werk van gemaakt..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Geweldige beelden!

Hoe bevalt dat eigenlijk na een tijdje, zo een Caterham? Bijvoorbeeld niet té hardcore zo volledig open zonder nog maar een kleine voorruit?
Eentje voor een dag huren bij cck-kempten.de om dat zelf eens te ervaringen staat nog altijd enorm hoog op mijn automotive to-do lijstje.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Laufkultur:

Geweldige beelden!

Hoe bevalt dat eigenlijk na een tijdje, zo een Caterham? Bijvoorbeeld niet té hardcore zo volledig open zonder nog maar een kleine voorruit?
Eentje voor een dag huren bij cck-kempten.de om dat zelf eens te ervaringen staat nog altijd enorm hoog op mijn automotive to-do lijstje.

Nog altijd de max... Zonder voorruit rijden is het leukste, geeft een super gevoel van vrijheid. Wel niet echt praktisch als het ineens begint te regenen. :D 

 

De nadelen die ik nu ervaar:

* Temperatuur aan de pedalen is snikheet.

* Een breed (S5) chassis is lelijker en minder kult, maar zou achteraf gezien toch wel wat handiger zijn.

* Ik wil lagere bevestigingen voor de koplampen. (puur esthetisch)

2299113038590356x236.jpg?itok=veEMxGVj

VS

Afbeeldingsresultaat voor caterham red

 

49 minuten geleden zei TCT:

Uberdikke foto's, maar da potske is toch maar van den hond zijn kloten zenne... :o

 

 

'k Wil er nog zo een vliegeniersbril bij om het af te maken. :D:D 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Geezer:

Doet het niet ongelofelijk veel pijn als je insecten in je gezicht krijgt zo zonder voorruit?

Nog geen enkele vlieg gevangen, ik vermoed dat ze van de luchtstromen door het kunststof aeroscreen net boven mijn hoofd geleid worden. Er hangen er alleszins een paar op de anti rollbar. :D 

Voor de veiligheid zou ik misschien best wel eens een integraalhelm kopen, 'k zou niet graag een steen of kei op mijn smoel krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al ettelijke km's zonder voorruit gereden, als het echt regent is het alsof ze je met hagel beschieten

insecten kunnen ook wel eens hard aankomen maar zijn een zeldzaamheid, steentje wil je niet meemaken: dat is de gok die je neemt (op de snelweg)

maar idd, 't gevoel van vrijheid is de max, mits goeie deflector (en klein gestalte) is wind ook niet echt een issue

oordopjes zijn een must

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid