Ga naar inhoud

2024 Mercedes E-Class (W214)


Audi S8

Aanbevolen berichten

Die koplampen zijn toch wel echt lomp lelijk, en van de achterlichten ben ik ook geen fan.

Best jammer, want in de grote lijnen is het wel een knappe kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Stancke zei:

Geslaagd! Maar wat trekken die S en E toch extreem goed op elkaar, ergens spijtig.

De lijn is idd zeer gelijkaardig, wat meteen het mooi is aan deze wagen. Bumpers en verlichting zijn verschillend, wat meteen de minpunten zijn voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Stancke said:

Maar wat trekken die S en E toch extreem goed op elkaar, ergens spijtig.

Klopt, maar ze zijn (vind ik) tenminste wel beide knap, wat niet van alle merken gezegd kan worden. 👀

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Audi S8 zei:

640?wx_fmt=jpeg&wxfrom=5&wx_lazy=1&wx_co

Dit maar als break (T-model), mag een E 450 zijn met nafte (hoogstens soft-hybrid) 6-cilinder in lijn. Danke!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@gTa op basis van deze foto volg ik volledig (inclusief motorisatie) 🙂

 

Maar eerlijk voor mezelf, ik vind hem onmiddellijk mooi, wat net hetzelfde was toen de S en de C uitkwam, en beide modellen, als ik ze nu in t echt zie rijden, doen het niet (meer) voor mij

De S vind ik wat te breed/vet/zwaar zeker langs achter.... ik kan het niet goed uitleggen

De C vind ik ...euh... te "kaal" vanachter ?

Dus misschien wordt de E dan wel de goeie compromis (hoewel de foto van schuin achteraan een zelfde zwaarheid heeft als de S in die hoek). De voorkant met "elegance" gril is toppie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, berengun zei:

@gTa op basis van deze foto volg ik volledig (inclusief motorisatie) 🙂

 

Maar eerlijk voor mezelf, ik vind hem onmiddellijk mooi, wat net hetzelfde was toen de S en de C uitkwam, en beide modellen, als ik ze nu in t echt zie rijden, doen het niet (meer) voor mij

De S vind ik wat te breed/vet/zwaar zeker langs achter.... ik kan het niet goed uitleggen

De C vind ik ...euh... te "kaal" vanachter ?

Dus misschien wordt de E dan wel de goeie compromis (hoewel de foto van schuin achteraan een zelfde zwaarheid heeft als de S in die hoek). De voorkant met "elegance" gril is toppie 

Sterk gelijkaardig gevoel, hier.

En de S en C zijn zeker niet de enige auto's die dat hadden. Daarvoor ook al redelijk wat modellen zien verschijnen waar ik metéén voor gewonnen was, maar die al snel afgleden richting "hooguit oké". De BMW '5 (F10/F11) is daar één van, al zal daar zeker mijn teleurstellende ervaring inzake rijgedrag aan bijdragen. 
Omgekeerd: designs waar je aan moet wennen, dat heeft nogal eens de neiging om uit te groeien richting evergreen. Het Bangle-design in de eerste generatie Z4 vind ik daar een prachtig voorbeeld van (voor mij).

Wat ik ook vind, zeker bij de S en de C, is dat ze erg goed 'pakken' op papier/scherm. IRL zijn ze dan net weer wat minder overtuigend. Omgekeerd zijn er wel wat auto's die op papier/scherm helemaal niet pakken maar IRL dan wel weer héél wat beter meevallen. Da's toch ook eentje die bij mij van tel is: als ik IRL een S zie, vind ik die imposant en zeker knap, maar 't is nooit 'waauw'. (Maar misschien moét dat ook niet... er zijn al genoeg auto's die hoge ogen gooien... al bij al ben ik méér fan van understatement dan van visueel geschreeuw.)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai wat een mooie auto alweer de E-klasse. Ik was al verliefd op de S en de C, en deze E is zelfs nog knapper. Ik weet dat ik in herhaling val, maar ik vind het zeer spijtig dat er geen EV-variant van is. Dat Mercedes maar snel stopt met die lelijke EQ-reeks.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, berengun zei:

zeker en vast de versie met ster op de motorkap !

Die vind ik echt niet mooi.

 

 

Heeeeeeel knap weer van Mercedes. Los er op.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verkies ook de variant met ster in de grill, en dat dan gecombineerd met de LED-strip rond de grill. Heel cool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk vind ik dit! Ik "gel" maar niet met de toegenomen mate aan schermen en tierlantijntjes in die moderne auto's. Gelukkig hoef ik ook niet één van deze luxe sedans te kiezen om mee te rijden. Wat was er mis met de interieurs van pakweg 7-10 jaar terug...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Phil zei:

S-Klasse AMG facelift met ster in de grille vind ik ook zo verschrikkelijk. Dat heurt niet op een statige berline, imho.

kvind dat net een heerlijke knipoog naar de oude S AMG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid