Ga naar inhoud

2024 Mercedes E-Class (W214)


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op 2/8/2023 om 07:37, Mazdastruction zei:

En nog geen prijzen? 

Gaade ne Mercedes kopen? 😳

Gevweet toch dat dat wél regelmatig kapot gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Gaade ne Mercedes kopen? 😳

Gevweet toch dat dat wél regelmatig kapot gaat?

Heb al een Mercedes. Gisteren nog kapotte tacho van 2.7K. Ben op de hoogte, dank :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Mazdastruction zei:

Heb al een Mercedes. Gisteren nog kapotte tacho van 2.7K. Ben op de hoogte, dank :D 

Jij reed Mercedes om dezelfde reden dat ik af en toe Easyjet of British Airways gebruik, of om de 7 jaar es naar Antwerpen ga: juist om me eraan te herinneren waarom ik daar niet ga :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ziet er echt weer een mini S klasse uit. De prijzen zijn echter niet van de poes hier. Een simpele E450 begint bij 100k 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/6/2023 om 22:43, The Swede zei:

 

Mennekes, wtf. Waarom moeten autos nu plots electrisch zijn opdat we er zouden kunnen van genieten? Jullie geven de indruk dat een electrische bak nu beter is dan een deftige zescilinder naft! 

Voor mijn dagdagelijkse zakelijke kilometers ben ik verknocht aan elektrisch rijden. Instant power, en veel power, zeer comfortabel en vooral de stilte aan boord,... ik vind het heerlijk. En daar bovenop is het idd fiscaal zeer interessant vandaag, en ook al worden de EV's in de toekomst meer belast, ze zullen altijd veel voordeliger blijven dan een benzine of diesel, want die gaan verdwijnen in de toekomst. Elektriciteit kan je zelf maken, maar benzine of diesel niet, en om dan ook nog maar te zwijgen over het feit dat een EV zo goed als geen onderhoud nodig heeft. 

Maar, ik begrijp dat mensen vandaag nog geen elektrische auto willen kopen, en dikwijls is dat omdat ze bang zijn voor het onbekende, bang voor de mindere actieradius en het laden onderweg. Dus, laat iedereen de keuze, en daarom vind ik het knap dat BMW z'n nieuwe 5 maakt met diesel, benzine, hybride en elektrisch. Zo is iedereen tevreden, wat nu bi, Mercedes niet het geval is, want als je in een elektrische E wil, dan moet je kiezen voor de veel minder mooie EQE. Idem trouwens bij de S-klasse/EQS. Een gemiste kans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
1 uur terug, Krikkie zei:

Ook een break of zijn ze daar mee gestopt ondertussen?

 |
 |
\/

Op 20/6/2023 om 08:52, Goesting zei:

Bij mij is dat altijd al zo geweest op dit forum, maar dat ligt aan de Facebook Container browser addon die ik geïnstalleerd heb. Gewoon via de link in een nieuw tabblad openen dan.

 

image.png.2e5a6691d7c90ba78619c429b67c487f.png

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vroeger, nog voor het EV-tijdperk, was ik een liefhebber van dikke zescilinder diesels, en ik zie nu dat die er nog steeds zijn. Ik ben dus eens de configurator ingedoken en heb mij eens eentje samengesteld naar mijn goesting, een E450d 4Matic AMG-Line. Dat ding heeft 390pk en 750Nm koppel, en gaat dus tot 100 in 4,8sec. Man, dat moet heerlijk rijden...❤️

Dit zou mijn keuze zijn. Hyacint rood met beige leder (helaas niet verkrijgbaar in Nappa).

Budget: 117k euro.

Voor de petrolheads heb ik ook eens gekeken wat een 450 naft zou kosten, en dat is zelfs 3k euro minder...

Schermopname (25).png

Schermopname (26).png

Schermopname (27).png

Schermopname (28).png

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje een klassiekere combinatie, en een break, natuurlijk 121k, nappaleder, en bijna alle opties aangevinkt, inclusief luchtvering.

Zo een verhoogde All-Terrain vind ik ook nog wel cool, en is gelijkaardig qua budget als een AMG-line.

 

image.png.1b7a28126d3a519a2e2c1834edfb6e2b.png

image.png.57fc0af03ee50e180e30359e4d5bc161.png

image.thumb.png.310e920b344f50f6c6997ec195e52386.png

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

‘T is dan ook een E450d 4-matic AMG-line met bijna alle opties

Een

E200d (bestaat die nog?) kun je er identiek hetzelfde laten uitzien, en zal een schelle minder kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonouders kochten in 2003 al een 320cdi Avantgarde, met AMG-pakket en heel veel opties voor 85k euro. Een normale evolutie in prijs me dunkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/2/2024 om 20:19, BMWMB zei:

Vroeger, nog voor het EV-tijdperk, was ik een liefhebber van dikke zescilinder diesels, en ik zie nu dat die er nog steeds zijn. Ik ben dus eens de configurator ingedoken en heb mij eens eentje samengesteld naar mijn goesting, een E450d 4Matic AMG-Line. Dat ding heeft 390pk en 750Nm koppel, en gaat dus tot 100 in 4,8sec. Man, dat moet heerlijk rijden...❤️

Dit zou mijn keuze zijn. Hyacint rood met beige leder (helaas niet verkrijgbaar in Nappa).

Budget: 117k euro.

Voor de petrolheads heb ik ook eens gekeken wat een 450 naft zou kosten, en dat is zelfs 3k euro minder...

Schermopname (25).png

Schermopname (26).png

Schermopname (27).png

Schermopname (28).png

Waarom zou je dat in godsnaam als diesel willen als er een 6IL benzine bestaat? 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/2/2024 om 21:39, William Blake zei:

jup, met PHEV

Zelfde als de GLE dus? Ergens wel jammer maar te verwachten in deze tijden

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, vince522 zei:

Waarom zou je dat in godsnaam als diesel willen als er een 6IL benzine bestaat? 😳

Ik deed vroeger 50k km per jaar, dus daarom reed ik diesel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe E station zal waarschijnlijk de opvolger worden van onze huidige 5 touring, ik kan me niet vinden in de nieuwe 5 touring... dat gebogen scherm, dak kan niet open, geen auto rollo in de koffer, mindere materiaal keuze in het interieur

Ik kom op een 95k voor een E300e 4 matic met pracktisch alle opties uitz trekhaak en luchtvering...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, BMWMB zei:

Mijn schoonouders kochten in 2003 al een 320cdi Avantgarde, met AMG-pakket en heel veel opties voor 85k euro. Een normale evolutie in prijs me dunkt.

Mijn vader een nieuwe E46 M3 voor 52k in 2002. Zeker dat die E toen 85k kostte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid