Ga naar inhoud

Alpine A290_β


Soul

Aanbevolen berichten

proper maar de hype lijkt wat overroepen gezien het toch wat brave design tov de concept... uiteindelijk wordt het een R5 met sportievere bumpers en grotere velgen...niets slecht maar ook niets om m nu "Alpine" te gaan noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, berengun zei:

proper maar de hype lijkt wat overroepen gezien het toch wat brave design tov de concept... uiteindelijk wordt het een R5 met sportievere bumpers en grotere velgen...niets slecht maar ook niets om m nu "Alpine" te gaan noemen

Die Alpine-truc hebben ze bij de originele R5 ook toegepast. Pas later zijn ze de sportievere modellen dan Renault Sport gaan noemen. Vind het wel jammer dat ze nu teruggrijpen naar Alpine.

https://www.renault-5.net/alp76-81.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, #166 zei:

Die Alpine-truc hebben ze bij de originele R5 ook toegepast. Pas later zijn ze de sportievere modellen dan Renault Sport gaan noemen. Vind het wel jammer dat ze nu teruggrijpen naar Alpine.

https://www.renault-5.net/alp76-81.htm

ja als je de oude bekijkt dan denk ik zo een gewoon R5tje met een sportieve look is wel leuk.... maar toch...de concepts hadden meer om t lijf

de beste sportieve versie (met uitzondering van de V6 uiteraard) was waarschijnlijk de deze met mooie subtiel uitgeklopte wielkasten

image.png.a936e45746f9fb97058ff535e0464b03.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, berengun zei:

ja als je de oude bekijkt dan denk ik zo een gewoon R5tje met een sportieve look is wel leuk.... maar toch...de concepts hadden meer om t lijf

de beste sportieve versie (met uitzondering van de V6 uiteraard) was waarschijnlijk de deze met mooie subtiel uitgeklopte wielkasten

image.png.a936e45746f9fb97058ff535e0464b03.png

Volledig mee akkoord. Daarom dat er hier ook zo ene onder de carport staat. Wel, niet helemaal aangezien de mijne een fase 2 is (die met het minder mooie front).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, #166 zei:

Die Alpine-truc hebben ze bij de originele R5 ook toegepast. Pas later zijn ze de sportievere modellen dan Renault Sport gaan noemen. Vind het wel jammer dat ze nu teruggrijpen naar Alpine.

https://www.renault-5.net/alp76-81.htm

Was mijn eerste auto… wel in de turbo versie…

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Elwood zei:

Was mijn eerste auto… wel in de turbo versie…

Denk 1988 of 89

IMG_0289.jpeg

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid