Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 uren geleden, JanC zei:

Da's echt een optie die ik niét snap.
Zijn dat mensen die terugblikken op hun bever als hij ergens geparkeerd staat en dan nagenieten van die koele LED-gloed?

Kan je dat niet uitschakelen?

Ik heb donderdag een testrit met de i5 en i7. Ik ben eens benieuwd.

Geplaatst:

Gewoon andere grille bestellen

Geplaatst:
2 minuten geleden, -Fred- zei:

Gewoon andere grille bestellen

Waar?

Shadowline grille op de G6x is altijd met Iconic Glow.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou verwachten dat er ondertussen al aftermarket oplossingen waren, full black zonder flashing lights. Maar blijkbaar wil iedereen de disco versie

Geplaatst:
24 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik zou verwachten dat er ondertussen al aftermarket oplossingen waren, full black zonder flashing lights. Maar blijkbaar wil iedereen de disco versie

Beetje de speciale plastron van de jaren 80. Conform zijn (grijs, grijzer, grijst) maar wel een specialeke, lichtgevende bevertanden aub.

Geplaatst:
58 minuten geleden, kefkie zei:

Kan je dat niet uitschakelen?

Ik heb donderdag een testrit met de i5 en i7. Ik ben eens benieuwd.

In de X5 kan je dat instellen.

Geplaatst:

disco :inlove:

Geplaatst:
10 minuten geleden, gewoon ik zei:

Beetje de speciale plastron van de jaren 80. Conform zijn (grijs, grijzer, grijst) maar wel een specialeke, lichtgevende bevertanden aub.

Zo is dat!

Geplaatst:

Heb nu al een paar keer een (i)5 in t wild gezien, en t valt mij goed mee. Zeker in donkere kleuren vind ik het nog wel cava. In lichtere kleuren valt het zwart vanonder veel te hard op waardoor de auto een vreemde proportie lijkt te hebben.

Geplaatst:

Ik vind 'em net in lichte kleuren 't mooiste, smaken en kleuren. 

Geplaatst:
14 uren geleden, vince522 zei:

In de X5 kan je dat instellen.

In de X5 valt het dat precies nog mee omdat het een zachte glow is aan de bovenkant. Bij de 5 en 7 is het helemaal omrand..

Geplaatst:
Op 3/6/2024 om 15:52, binnenmuisarchitekt zei:

En fak, the plushness van die comfortzetels :inlove:

IMG_5087.jpeg

is dat veganza leder in espresso of merino leder ?

Geplaatst:
Op 3/6/2024 om 11:28, William Blake zei:

gelukkig wel nog met 6-cil benz/diesel ... en dat is gewoon ook de beste E van allemaal

Dit is waar, maar ik kijk vooruit, en er is geen toekomst meer voor deze 6 cil diesels en benzines. De toekomt is EV, en ikzelf wil na ondertussen al ruim 6 jaar EV rijden niet meer terug naar de oude tijd. Mercedes gaat dat nog wel inzien en die lelijke EQ-reeks schrappen, en hun gangbare modellen ook EV maken, net als deze E. 
BMW is slimmer. 

Geplaatst:
7 uren geleden, berengun zei:

is dat veganza leder in espresso of merino leder ?

Veganza.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 uren geleden, BMWMB zei:

Dit is waar, maar ik kijk vooruit, en er is geen toekomst meer voor deze 6 cil diesels en benzines. De toekomt is EV

Spijtig genoeg waarschijnlijk niet maar je leeft vandaag dus als het kan zou ik zeggen geniet ervan zolang het nog duurt

Geplaatst:
11 uren geleden, Tommie zei:

Veganza.

Yes, fijne bekleding wel

Geplaatst:
9 uren geleden, berengun zei:

Spijtig genoeg waarschijnlijk niet maar je leeft vandaag dus als het kan zou ik zeggen geniet ervan zolang het nog duurt

Als comfortabele daily verkies ik steeds een EV, maar ik doe dan ook maar 30k km per jaar. Moest ik er 50k per jaar doen, dan zou ik misschien toch voor een diesel gaan, of als het budget het zou toelaten, een E53 AMG. ❤️

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
17 uren geleden, BMWMB zei:

Als comfortabele daily verkies ik steeds een EV, maar ik doe dan ook maar 30k km per jaar. Moest ik er 50k per jaar doen, dan zou ik misschien toch voor een diesel gaan, of als het budget het zou toelaten, een E53 AMG. ❤️

Dus hoe meer kilometers men doet, hoe meer men naar de oude tijd moet terugkeren... om jouw woorden te gebruiken?

• Grappig 1
Geplaatst:

Dat is idd wat ik zeg, want iemand die veel kilometers moet doen, verliest gewoon meer tijd met laden onderweg. En meestal zijn dat net zakelijke rijders, en je weet, time is money.

Hopelijk zullen de batterijen voor deze mensen evolueren naar meer actieradius, en nog sneller laden.

Geplaatst:
19 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Yes, fijne bekleding wel

Is veganza anders dan sensatec? Of gewoon puur een nieuwe naam

Geplaatst:

Duidelijk verschil te voelen wel. Maar goed, ook Senstac is niet meer de Sensatec van 15j geleden. Gelukkig.

Geplaatst:
Op 8/6/2024 om 23:31, BMWMB zei:

Dit is waar, maar ik kijk vooruit, en er is geen toekomst meer voor deze 6 cil diesels en benzines. De toekomt is EV, en ikzelf wil na ondertussen al ruim 6 jaar EV rijden niet meer terug naar de oude tijd. Mercedes gaat dat nog wel inzien en die lelijke EQ-reeks schrappen, en hun gangbare modellen ook EV maken, net als deze E. 
BMW is slimmer. 

Goh, ben ik absoluut niet van overtuigd. On verra.

EQ-fiasco is een feit, en wordt aangepakt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 3/6/2024 om 16:03, JanC zei:

Die eerste 2 zijn een soort verzachtende omstandigheden, maar je ziet ze zelf toch niet?

Waarom wordt iets cool gevonden? Ooit lanceerde BMW de angel eyes en plots moest iedereen dat hebben op z’n auto. Je ziet het nochtans ook niet als je er in zit.

Het geeft de auto een identiteit, maakt hem herkenbaarder in het donker 

Geplaatst:

Ik zie al relatief veel rijden ondertussen en vind hem echt knap!

Interieur is wel wat Citroën, rijmodi zijn wat zweverig en gebrek schuifdak is dealbreker, voor de rest topper. Ik hoop dat de Touring wat tegengas kan geven tegen de SUV's. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Teaser nieuwe M5. Voorstelling 26/6.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid