Ga naar inhoud

Forummer gespot?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
53 minuten geleden, Naish zei:

Ah, ik was dan op baan met de madam :D 

Waar ergens want ik heb er niet op gelet :D

Regio Kortemark, was met de collegas op baan.

Geplaatst:

Dat kan natuurlijk :D 

Volgende keer roepen: 'Joooo tes Stancke'!!!

 

Kan ik dan uitleggen aan madam wat er met je scheelt :lolz:

Geplaatst:

De befaamde ziekte "vantforum".

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Men rijdt al eens langs forummers hun deur(?) @Denniske als men Waze volgt

B2DAE8BE-7BF4-42A1-B9A3-C0D9B53E9644.jpeg

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 2
Geplaatst:
13 minuten geleden, Jules_W zei:

Men rijdt al eens langs forummers hun deur(?) @Denniske als men Waze volgt

B2DAE8BE-7BF4-42A1-B9A3-C0D9B53E9644.jpeg

Het bier staat koud! 

  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren @toere met de Porsche. In Sint-Eloois-Winkel.

  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, Quill zei:

Gisteren @toere met de Porsche. In Sint-Eloois-Winkel.

Daar ben ik veel te spotten ja dochter woont in Rollegem-Kapelle en ga veel met haar hond gaan wandelen)

Was het met of zonder hond? 

20230506_193229.jpg

Geplaatst:
1 uur terug, toere zei:

Daar ben ik veel te spotten ja dochter woont in Rollegem-Kapelle en ga veel met haar hond gaan wandelen)

Was het met of zonder hond? 

20230506_193229.jpg

Was richting Kapelle, dus wellicht zonder de hond?  Schoonouders wonen in SEW, vandaar.

  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
5 uren geleden, Quill zei:

Was richting Kapelle, dus wellicht zonder de hond?  Schoonouders wonen in SEW, vandaar.

Kan met de hond geweest zijn ook toen ik die terug bracht. 

Om 13u gaan halen/ 18u terug gebracht. 

Was je ook met de auto zo ja dewelke? 

SEW? 

Geplaatst:
16 uren geleden, toere zei:

SEW? 

Sint-Eloois-Winkel

  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Zou eigenlijk WSE moeten zijn, volgens de locals

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
3 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Zou eigenlijk WSE moeten zijn, volgens de locals

Awel ik ging direkt mee geweest zijn

  • 3 weken later...
Geplaatst:

@toere daarnet op de brug over de a19, tussen Wevelgem en Gullegem? 

  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
2 uren geleden, ex-Mooseman zei:

@toere daarnet op de brug over de a19, tussen Wevelgem en Gullegem? 

Inderdaad, dacht nog dat jij het was

Was aan het kijken naar uw auto en heb nog uw knikje gezien. Moest je een knappe vrouw met dikke bumpers geweest zijn had ik de chauffeur wel eerder opgemerkt dan de auto

Geplaatst:

Ik zag je inderdaad kijken 

  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
36 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Ik zag je inderdaad kijken 

Naar uw auto he

  • Grappig 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Wat we opmerken is dat Toere veel tijd heeft om rond te rijden....

Geplaatst:
8 uren geleden, Niko80 zei:

Wat we opmerken is dat Toere veel tijd heeft om rond te rijden....

Wuk wat waar??

Geplaatst:
2 uren geleden, toere zei:

Wuk wat waar??

Ah, je wordt toch vaak gespot?

Geplaatst:
6 uren geleden, Niko80 zei:

Ah, je wordt toch vaak gespot?

Niet dat ik weet?

Geplaatst:

Nieuwe firmakar @Lefty?  IMG_4471.thumb.jpeg.ce06e7a62f2f993534966c51a13a4c7f.jpeg

  • Grappig 3
Geplaatst:

Voor als 'em failliet zou gaan :D 

  • 4 weken later...
Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Krijt / Crayon / Chalk / Kreide - lovers

 

Ah ja, juste! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid