Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ICM zei:

2 euro extra?? Ze zullen al genoeg aan je hebben verdiend zeker, zodat ze je met een gerust hart konden laten oprotten? 😬

Jaja😅

Denk op het laatst dat ik naar daar ging dat ze 23€ vroegen,  en ik gaf 25€. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

Hmjah maar hij heeft dan toch ne keer een jaar of 25 geleden uwen externe beugel met luskes achter uw oren een beteke te hard aangespannen, peizek! :D 

Tijd om het verschil te leren tussen een tandarts en een orthodontist medunkt -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ICM zei:

Volgens mij is dat omdat je naliet 20 BEF wisselgeld in de pollen te duwen van je kapper die bij het verlaten van de zaak de deur voor je open hield.

Zelf ben ik daar klant sinds m’n eerste lokken. Kijk wat dat wél doen heeft opgeleverd.

Nu je 't zegt, dat was idd de gewoonte! :lolz:   Was dat helemaal vergeten.

Ik herinner me nu plots ook dat "mijn" kapper meestal ne lange wapper was: magere, grote vent, beetje slungelachtig, donker (korter) haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ir_fuel zei:

Tijd om het verschil te leren tussen een tandarts en een orthodontist medunkt -_-

Meh, mopjes dood doen met wat koude feiten die eigenlijk niet eens 't onderwerp zijn. :down:

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
18 uren geleden, vince522 zei:

Aangename kennismaking op de E17 @Denniske echt een knappe eend met die velgen! 

Danke! 

Ik zag in de verte een M340i en dacht "zou nu toch wel heel toevallig zijn als dat die van 't forum is" :D

Liep je fel in op mij, die laatste keer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Denniske said:

Danke! 

Ik zag in de verte een M340i en dacht "zou nu toch wel heel toevallig zijn als dat die van 't forum is" :D

Liep je fel in op mij, die laatste keer? 

Had niet echt de indruk dat je uitliep, maar ook niet dat ik dichter kwam en had nochtans het voordeel van de slipstream  :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/4/2021 om 16:02, vince522 zei:

Had niet echt de indruk dat je uitliep, maar ook niet dat ik dichter kwam en had nochtans het voordeel van de slipstream  :D

En ik moest schakelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zijn dat allemaal dokters die de prikken doen? Of zijn het degene die "wacht" houden in de zaal zodat je niet van je stok valt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid