Stancke 4.650 Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 53 minuten geleden, Naish zei: Ah, ik was dan op baan met de madam Waar ergens want ik heb er niet op gelet Regio Kortemark, was met de collegas op baan. Quote
Naish 9.599 Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 Dat kan natuurlijk Volgende keer roepen: 'Joooo tes Stancke'!!! Kan ik dan uitleggen aan madam wat er met je scheelt Quote
Jules_W 4.887 Geplaatst: 13 mei 2023 Geplaatst: 13 mei 2023 Men rijdt al eens langs forummers hun deur(?) @Denniske als men Waze volgt 4 2 Quote
Denniske 7.652 Geplaatst: 13 mei 2023 Geplaatst: 13 mei 2023 13 minuten geleden, Jules_W zei: Men rijdt al eens langs forummers hun deur(?) @Denniske als men Waze volgt Het bier staat koud! 1 Quote
Quill 189 Geplaatst: 14 mei 2023 Geplaatst: 14 mei 2023 Gisteren @toere met de Porsche. In Sint-Eloois-Winkel. 1 Quote
toere 17.068 Geplaatst: 14 mei 2023 Geplaatst: 14 mei 2023 5 minuten geleden, Quill zei: Gisteren @toere met de Porsche. In Sint-Eloois-Winkel. Daar ben ik veel te spotten ja dochter woont in Rollegem-Kapelle en ga veel met haar hond gaan wandelen) Was het met of zonder hond? Quote
Quill 189 Geplaatst: 14 mei 2023 Geplaatst: 14 mei 2023 1 uur terug, toere zei: Daar ben ik veel te spotten ja dochter woont in Rollegem-Kapelle en ga veel met haar hond gaan wandelen) Was het met of zonder hond? Was richting Kapelle, dus wellicht zonder de hond? Schoonouders wonen in SEW, vandaar. 1 Quote
toere 17.068 Geplaatst: 14 mei 2023 Geplaatst: 14 mei 2023 5 uren geleden, Quill zei: Was richting Kapelle, dus wellicht zonder de hond? Schoonouders wonen in SEW, vandaar. Kan met de hond geweest zijn ook toen ik die terug bracht. Om 13u gaan halen/ 18u terug gebracht. Was je ook met de auto zo ja dewelke? SEW? Quote
Challazer 4.470 Geplaatst: 15 mei 2023 Geplaatst: 15 mei 2023 16 uren geleden, toere zei: SEW? Sint-Eloois-Winkel 1 Quote
ex-Mooseman 14.673 Geplaatst: 15 mei 2023 Geplaatst: 15 mei 2023 Zou eigenlijk WSE moeten zijn, volgens de locals 1 1 Quote
toere 17.068 Geplaatst: 15 mei 2023 Geplaatst: 15 mei 2023 3 uren geleden, ex-Mooseman zei: Zou eigenlijk WSE moeten zijn, volgens de locals Awel ik ging direkt mee geweest zijn Quote
ex-Mooseman 14.673 Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 @toere daarnet op de brug over de a19, tussen Wevelgem en Gullegem? 1 Quote
toere 17.068 Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 2 uren geleden, ex-Mooseman zei: @toere daarnet op de brug over de a19, tussen Wevelgem en Gullegem? Inderdaad, dacht nog dat jij het was Was aan het kijken naar uw auto en heb nog uw knikje gezien. Moest je een knappe vrouw met dikke bumpers geweest zijn had ik de chauffeur wel eerder opgemerkt dan de auto Quote
toere 17.068 Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 36 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Ik zag je inderdaad kijken Naar uw auto he 1 Quote
Kartfreak 1.902 Geplaatst: 28 juni 2023 Geplaatst: 28 juni 2023 @flupke73 zonet met de GT3. Prachtige kist! 2 Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 28 juni 2023 Geplaatst: 28 juni 2023 Wat we opmerken is dat Toere veel tijd heeft om rond te rijden.... Quote
toere 17.068 Geplaatst: 28 juni 2023 Geplaatst: 28 juni 2023 8 uren geleden, Niko80 zei: Wat we opmerken is dat Toere veel tijd heeft om rond te rijden.... Wuk wat waar?? Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 28 juni 2023 Geplaatst: 28 juni 2023 2 uren geleden, toere zei: Wuk wat waar?? Ah, je wordt toch vaak gespot? Quote
toere 17.068 Geplaatst: 29 juni 2023 Geplaatst: 29 juni 2023 6 uren geleden, Niko80 zei: Ah, je wordt toch vaak gespot? Niet dat ik weet? Quote
Populair bericht BMWMB 12.421 Geplaatst: 31 juli 2023 Populair bericht Geplaatst: 31 juli 2023 Krijt / Crayon / Chalk / Kreide - lovers meeting in Las Colinas Spanje. @Maverick @Naish 17 1 Quote
ICM 24.998 Geplaatst: 31 juli 2023 Geplaatst: 31 juli 2023 1 uur terug, BMWMB zei: Krijt / Crayon / Chalk / Kreide - lovers Ah ja, juste! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.