Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jokke_vlo gesproken op circuit Zolder. 

Is er met zijn speelgoed (Porsche, Lotus)

Naast de racewagens was ook het volledige gamma van AMG met o.a. verschillende modellen met de 63s motor en BMW M driving experience aanwezig. Plus een lading Petrolheads met hun toys for boys. 

Voor de leden die zich nog naar het circuit begeven is het opletten. Flits in Hasselt Stokrooie, richting circuit grijze Opel. 

Coyote vergeten .  Hopelijk niet geflitst.  Nog stevig in de remmen moeten vliegen. 

Geplaatst:

@Brunault met z'n Porsche deze namiddag rond 17u30 op de baan Wijnendale-Diksmuide (was ik die 1x knipperde met m'n lichten ;) ) en kort daarna ook de zoon dacht ik met de 190. Beide karren een aangename afwisseling van de grijze en zwarte massa :)

Geplaatst:
37 minuten geleden, Bompa zei:

@Brunault met z'n Porsche deze namiddag rond 17u30 op de baan Wijnendale-Diksmuide (was ik die 1x knipperde met m'n lichten ;) ) en kort daarna ook de zoon dacht ik met de 190. Beide karren een aangename afwisseling van de grijze en zwarte massa :)

ik was waarschijnlijk aan redelijk illegale snelheid aan het karren en heb je niet gezien

ik moet wel lachen met je opmerking want het is een grijze Porsche en een zwarte evo

Geplaatst:
20 minuten geleden, Brunault zei:

ik was waarschijnlijk aan redelijk illegale snelheid aan het karren en heb je niet gezien

ik moet wel lachen met je opmerking want het is een grijze Porsche en een zwarte evo

Idd :) net daarom.

Ik had m'n hand nog opgestoken en dacht dat je het gezien hebt. Het was idd vlotjes, maar je zat wat gevangen tussen de rest, uw zoon ook.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Mayonaise deze namiddag in de Zonnestraat? Niet helemaal zeker wegens vergezeld van een kinderbuggy...

Geplaatst:
1 uur terug, Ugeken zei:

@Mayonaise deze namiddag in de Zonnestraat? Niet helemaal zeker wegens vergezeld van een kinderbuggy...

Haha ja, was het zoontje van mijn zus. :’)

Geplaatst:

Toch ja:)? Was aan het twijfelen met de buggy... ik liep aan de overkant.

Geplaatst:
3 uren geleden, Ugeken zei:

Rood met witte strepen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Oei, dan rijden er 2 blauwe gevaartes rond in Limburg!

Geplaatst:

Meer dan 2 ook waarschijnlijk.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@TomT met de SL in de polders, vorig jaar ook gespot op deze dag denk ik?

@tsmetjen op de rondrit vandaag! B)

Geplaatst:
4 minuten geleden, Stancke zei:

@TomT met de SL in de polders, vorig jaar ook gespot op deze dag denk ik?

@tsmetjen op de rondrit vandaag! B)

Awel, ik kwam de MINI’s tegen en ik dacht nog: op een van de vorige ritten ben ik Stancke tegen gekomen dus ik was goed aan het kijken of ik je zag. Je had me wel zeer rap gezien en herkend vond ik, straf!

@Stancke

Geplaatst:
Zojuist, TomT zei:

Awel, ik kwam de MINI’s tegen en ik dacht nog: op een van de vorige ritten ben ik Stancke tegen gekomen dus ik was goed aan het kijken of ik je zag. Je had me wel zeer rap gezien en herkend vond ik, straf!

@Stancke

Lange kerel met zonnebril in een SL, valt direct op :lol:

Geplaatst:

En gij komt genen goeiendag zeggen? Ik kan geen gezicht plakken op uw usernaam van hier……

DWAH was wel een mooie organisatie...twee pijnstillers hebben me op de been gehouden [emoji16]

[mention=179]TomT[/mention] met de SL in de polders, vorig jaar ook gespot op deze dag denk ik?
[mention=3146]tsmetjen[/mention] op de rondrit vandaag! B)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Geplaatst:

Toere met de mosterdkleurige bmw in Koekelare.
Maandag rond 16.15

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Toere met de mosterdkleurige bmw in Koekelare.
Maandag rond 16.15

Klopt [emoji3]
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb vrijdag nog tot Lichtervelde gereden maar dat was rond 17uur

Geplaatst:

Gisteren B3noît's 2800 CS gezien in Kortrijk aan college wat een schoonheid.

Geplaatst:
12 uren geleden, Brunault zei:

Ik heb vrijdag nog tot Lichtervelde gereden maar dat was rond 17uur

Was idd rond 16U30 schat ik... Je gekruist in de lichterveldestraat in Kortemark met de 356...

Geplaatst:

trouwens @Brunault kom je naar dat event op 1 juli in kortemark met de vuilzak?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Was idd rond 16U30 schat ik... Je gekruist in de lichterveldestraat in Kortemark met de 356...

Idd dan heb ik je gezien

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in