Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een beetje voor 10 ja, jij zat op het rechtse vak. Had je te laat gezien om nog te zwaaien :).

• 2 weken later...
Geplaatst:

een lawaaimaker voor mijn deur. ik had hem wel gefopt door mijn poort te laten opengaan. Volgende stap was nog voor de wagen springen en onnozel doen, maar net op het nippertje mij bedacht. er stond nogal veel volk aan de andere kant, en mijn scheenbenen zouden uwe bumper zeer gedaan hebben. (of omgekeerd) :D

@Naish

Geplaatst:

:lolz:

Ja ik was dus underground werk aan het doen voor de file :D

Ik wist dat ik er ging passeren maar zag geen licht dus dacht al dat je nog niet open ging zijn... Dus wou net foto pakken, maar dan zie ik de poort opengaan en dacht ik dat ik je daar ging spotten. Maar jij moet met je dikke reet via de poort naar binnen natuurlijk :lolz:

Manman, was weer de moeite hoor en daar in de andere richting :fp:... Trouwens mijn stoot gezien aan rondpuntje net voorbij je shop... staat vast maar via parking errond gereden :lolz:

Parcourskennis :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

dikke reet dikke reet, ik wou gewoon een grotere voordeur dan u hebben.  :D

niets gezien, maar wel gehoord. B)

Geplaatst:

:lolz:

Gehoord :ninja:

Trouwens nog een mooie gehad op de ring van Brussel ook... Kom erop in Groot-Bijgaarden en kort erna zitten 2 grijze A8 achter mij in formatie door het verkeer te boren. Ik blijf er wat voor gebruik makend van schuivend verkeer die hen zien komen en ga dan aan de kant en zie ze goed loeren als ze me voorbij komen. Direct erachter weer aangesloten en meegereden. 

Zij dan aan A12 rechtdoor over de ring en ik neem daar altijd afrittencomplex en ga ook meestal over de afritten erna ook tot ik aan Vilvoorde kom. Dus as usual vlotjes daar overal over...

Op het viaduct echter zie ik plots achter mij dat konvooi weer achter me hangen... Ikke snel aan de kant...

Kerel komt naast mij en passagier hangt uit het raampje en blijft naast me hangen tekend doen dat ik raam moet omlaag doen..

Hij: Ewel, hoe kom jij hier nu zo snel???

Ik met big smile: Oh, ik heb een afritje gepakt aan de A12 dat vlot ging :D

Hij met een dikke duim in de lucht: Volg maar weer....

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

en de week nadien een boete in de bus...... :D

Geplaatst:

wat een ongeluk kan teweegbrengen.

@Bompa ook gespot. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd :)

Druk in de weer met klanten, maar toch gezwaaid naar mij :party:

Was al doorgereden tot Ternat langs de mooiste binnenwegen, terug naar werf in Aalst, en daarna naar W-Vl en zo even langs binnenwegen naar Erpe-Mere om er weer op te rijden daar.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik zou eens voor future reference mijn sluipweg van deze morgen moeten opslaan...

Geplaatst:

Lijkt die een beetje op bovenstaande? Altijd in om nieuwe baantjes te ontdekken :)

Geplaatst:

Even de mijne eronder plakken om te vergelijken :)

omweg1a.thumb.jpg.92712837c54df1235ff9bb4e21a99b29.jpg

Geplaatst:

@toere in zijn dikke kist. Denk dat je nog net op tijd zag waar dat geclaxoneer vandaan kwam?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook @toere gespot. Fijn om je nog es tegen te komen :) ik moet dringend van die zwarte velgen af :roll:

D3DD28EE-605D-4925-9CF1-D1308192F04F.thumb.jpeg.274faa7d28e12eb95e1f88ecf493068d.jpegBCBB70D9-60D0-423F-8C19-0E65DDDC587D.thumb.jpeg.163b86055259969a2080a70d7473499a.jpeg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

zwarte velgen zijn altijd kut. Verbergt het design van de velg en het zwart is meestal zwarter dan de band, waardoor het er raar uitziet. Gunmetal is het donkerste dat je mag gaan imo.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

En die centercaps helpen niet ...

Geplaatst:

Huh? Heeft Toere z’n remklauwen laten lakken dan? [emoji3] Want ik dacht dat hij geen keramische remmen had en dus blauwe klauwen had steken [emoji3]

Geplaatst:

@denniske hard aan het werken op de MINI day op Circuit Mettet

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisterenmorgen ook @toere gespot, geparkeerd voor een wasserette in Heule of Bissegem, denk ik, rond 8u30.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
[mention=9]toere[/mention] in zijn dikke kist. Denk dat je nog net op tijd zag waar dat geclaxoneer vandaan kwam?
Yep heb u nog herkend[emoji2]
Geplaatst:
Ook [mention=9]toere[/mention] gespot. Fijn om je nog es tegen te komen [emoji4] ik moet dringend van die zwarte velgen af :roll:
D3DD28EE-605D-4925-9CF1-D1308192F04F.thumb.jpeg.274faa7d28e12eb95e1f88ecf493068d.jpegBCBB70D9-60D0-423F-8C19-0E65DDDC587D.thumb.jpeg.163b86055259969a2080a70d7473499a.jpeg
Idem dito[emoji41]
Geplaatst:
Gisterenmorgen ook [mention=9]toere[/mention] gespot, geparkeerd voor een wasserette in Heule of Bissegem, denk ik, rond 8u30.
Betrapt[emoji16]
Twas naast die wasserette dat ik zat[emoji41]
Geplaatst:
Huh? Heeft Toere z’n remklauwen laten lakken dan? [emoji3] Want ik dacht dat hij geen keramische remmen had en dus blauwe klauwen had steken [emoji3]
Heb ze laten lakken ja[emoji2]

d850bbced41b47c62aba3698a2514c51.jpg
  • Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in