Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

De@cas -bus
9fe47b0f3500a1f9989a28d891b71a5d.jpg

Eigenlijk niet meer. Mijn ontslag gegeven vorige week. Kerel wou enkel de sleutel van die bestelwagen komen halen terwijl die op de oprit stond. Dus heb m daar gezet. Kan nog zeggen dat het was om reclame te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk niet meer. Mijn ontslag gegeven vorige week. Kerel wou enkel de sleutel van die bestelwagen komen halen terwijl die op de oprit stond. Dus heb m daar gezet. Kan nog zeggen dat het was om reclame te maken. 
En waar werk je nu?
Vorige week die camionet nog gespot aan Bergelen. Is dat uw huis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, toere zei:

En waar werk je nu?
Vorige week die camionet nog gespot aan Bergelen. Is dat uw huis?

Dat met werk aan is van mij ja. Momenteel niet aan het werk. Beetje mijn kot in orde zetten enzo. Kans is groot dat ik pas in Juli weer begin. 

Passeer je hier tijdens het lopen mss? Heb je al eens gespot aan de Carrefour, maar was toen met de auto van mijn buurman. Al zegt Facebook dat je die ook kent :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met werk aan is van mij ja. Momenteel niet aan het werk. Beetje mijn kot in orde zetten enzo. Kans is groot dat ik pas in Juli weer begin. 
Passeer je hier tijdens het lopen mss? Heb je al eens gespot aan de Carrefour, maar was toen met de auto van mijn buurman. Al zegt Facebook dat je die ook kent [emoji3]
 
Passeer daar soms als ik ga gaan lopen ja, maar we gaan veel naar Bergelen ook[emoji16]
Uw gebuur? Wie is dat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, toere zei:

Passeer daar soms als ik ga gaan lopen ja, maar we gaan veel naar Bergelen ookemoji16.png
Uw gebuur? Wie is dat?

Desloover. Ga zelf ook gaan lopen maar op het domein. Sinds de brasserie open is wel een pak meer volk altijd. Soms wel storend, de Hemelhofweg gaat naar mijn oprit achteraan, vroeger geen volk en nu tijdens de zonnige dagen is het daar soms file. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, CAS zei:

Eigenlijk niet meer. Mijn ontslag gegeven vorige week. Kerel wou enkel de sleutel van die bestelwagen komen halen terwijl die op de oprit stond. Dus heb m daar gezet. Kan nog zeggen dat het was om reclame te maken. 

Het zat er aan te komen he, ik verschiet er niet van. Ik denk dat het niet slecht is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Desloover. Ga zelf ook gaan lopen maar op het domein. Sinds de brasserie open is wel een pak meer volk altijd. Soms wel storend, de Hemelhofweg gaat naar mijn oprit achteraan, vroeger geen volk en nu tijdens de zonnige dagen is het daar soms file. 
Dario of Stephan?
Stephan zeker, want Dario woont nu in Heule.
Tis daar inderdaad soms zeer druk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, toere zei:

Dario of Stephan?
Stephan zeker, want Dario woont nu in Heule.
Tis daar inderdaad soms zeer druk.

Stephan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Naish zei:

En dat doe je nu toch elke dag???

elektriciteit laden bedoel je?

neen om de 2 dagen. :D

en dat moet je eerder vergelijken, met om de 2 dagen je smartphone in de stekker te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=97]Tjeu[/mention] aan de naftpomp.
allez hij stond daar om te tanken en ik voor hem te wassen, want tanken ben ik bijna verleerd [emoji3]
 
En met "hem" wordt er naar de Q7 verwezen, voor alle duidelijkheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tjeu zei:
18 uren geleden, tuscani zei:
[mention=97]Tjeu[/mention] aan de naftpomp.
allez hij stond daar om te tanken en ik voor hem te wassen, want tanken ben ik bijna verleerd emoji3.png
 

En met "hem" wordt er naar de Q7 verwezen, voor alle duidelijkheid.

DAT, weet je niet hé, want was de wagen al aan het afdrogen. wat ik ervoor gedaan heb....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2018 om 10:45, Naish zei:

:lolz:

Gehoord :ninja:

 

Trouwens nog een mooie gehad op de ring van Brussel ook... Kom erop in Groot-Bijgaarden en kort erna zitten 2 grijze A8 achter mij in formatie door het verkeer te boren. Ik blijf er wat voor gebruik makend van schuivend verkeer die hen zien komen en ga dan aan de kant en zie ze goed loeren als ze me voorbij komen. Direct erachter weer aangesloten en meegereden. 

Zij dan aan A12 rechtdoor over de ring en ik neem daar altijd afrittencomplex en ga ook meestal over de afritten erna ook tot ik aan Vilvoorde kom. Dus as usual vlotjes daar overal over...

Op het viaduct echter zie ik plots achter mij dat konvooi weer achter me hangen... Ikke snel aan de kant...

Kerel komt naast mij en passagier hangt uit het raampje en blijft naast me hangen tekend doen dat ik raam moet omlaag doen..

Hij: Ewel, hoe kom jij hier nu zo snel???

Ik met big smile: Oh, ik heb een afritje gepakt aan de A12 dat vlot ging :D

Hij met een dikke duim in de lucht: Volg maar weer....

Heerlijk als je kan winnen door "slim" te rijden 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=215]jan.van.gent[/mention] bij perdaen???
Correct!

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, jan.van.gent said:

Correct!

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

Was niet zeker of jij het was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=42]toere[/mention] gespot in centrum Izegem daarnet, stonden tegenover elkaar aan de lichten. Knap dat gifgroen! Je kan er alleszinds niet naast kijken [emoji4]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs Tjeu gespot aan het rond punt aan Ducati, op de N60.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Ralph zei:

Onlangs Tjeu gespot aan het rond punt aan Ducati, op de N60.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk
 

Correct! Ben daar vorige week gepasseerd. Er stond wel wat volk te kijken. Wist niet dat jij daar werkt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid