Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 30/9/2025 om 18:11, gTa zei:

't Zou toch gaan, zne. ❤️ 

2025-09-3018_06_24-911TurboSCabriolet_PorscheCarConfigurator.thumb.jpg.bab71d9805328b53d773349885b9f1c1.jpg

Ja, maar die velgen zijn echt gemaakt om bicolor te zijn, zie die randjes.

Geplaatst:
Op 30/9/2025 om 18:11, gTa zei:

't Zou toch gaan, zne. ❤️ 

2025-09-3018_06_24-911TurboSCabriolet_PorscheCarConfigurator.thumb.jpg.bab71d9805328b53d773349885b9f1c1.jpg

Je hebt al mooiere creaties verzonnen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar wat zijn die fucking gaten tussen die uitlaten... Afschuwelijk...

Nu goed nieuws, op een GT3 is dat niet zo :D 

Geplaatst:
9 uren geleden, Phil zei:

doen me denken aan die Zender velgen

≥ Vind zender in Banden en Velgen op Marktplaats

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Maar wat zijn die fucking gaten tussen die uitlaten... Afschuwelijk...

Nu goed nieuws, op een GT3 is dat niet zo :D 

Ik begrijp het ook niet. 
Is precies de uitsparing voor een nummerplaat, waar ze één of ander diffusor achtig iets van hebben gemaakt. 

Geplaatst:
1 uur geleden, ICM zei:

Proficiat?

Niet normaal hoe verleidelijk dat is hé :ninja: 

43 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik begrijp het ook niet. 
Is precies de uitsparing voor een nummerplaat, waar ze één of ander diffusor achtig iets van hebben gemaakt. 

Idd, en als ik eerlijk mag zijn vind ik dat al een stap terug op de 992.2 gt3 die uitsparing voor die nummerplaat. Zie liever het concept van de 992.1

Nu ja, daarom vond ik het sportdesign pakket ook niet mooi op de gewone 992.1

Geplaatst:
13 uren geleden, Phil zei:

Nee, laat die maar zo, is wat een design uit de jaren '90. Simpele 5-spaak en vooral... in het zilvergrijs. Ik ben die zwarte, antraciet en bi-color toestanden stilaan wel beu gezien. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Jantes zei:

Nee, laat die maar zo, is wat een design uit de jaren '90. Simpele 5-spaak en vooral... in het zilvergrijs. Ik ben die zwarte, antraciet en bi-color toestanden stilaan wel beu gezien. 

En gij kunt het weten he! 😆

• Grappig 2
Geplaatst:
21 uren geleden, Phil zei:

Niet akkoord. Ze staan enig in zuiver zilver ook. Zilver met gepolierde fronten zou zeker mogen (heb ik ooit gehad op mijn laatste '5 en dat was een pak knapper dan "bicolor" poli met donkergrijs of zwart).

• Vind ik leuk 2
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Damn die velgen ❤️ zilver + gepolierde frontjes ... fan van

Geplaatst:

Lol, toevallig gisterenavond eentje zitten speccen is praktisch exact dezelfde config.

Geplaatst:

hoe heerlijk :inlove: 

alleen het (gebrek aan?) geluid valt me wel tegen 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hij lijkt nochtans aan te geven (en de nar van CarWow ook) dat die béter klinkt dan de 992.1?

Geplaatst:

Sowieso mijne volgende, maar ik wacht nog even af wat de 'gewone' Turbo juist zal inhouden. Touring ? Enkel manueel (lijkt me niet heel logisch) ? ...

Geplaatst:
1 uur terug, gTa zei:

Hij lijkt nochtans aan te geven (en de nar van CarWow ook) dat die béter klinkt dan de 992.1?

Wat is beter voor een Turbo?  Van ffffiiiiwww rrr naar ffffiiiiwww rr 

Nu goed, moderne wagens en sound...... alleen hier en daar nog een exoot. 

Geplaatst:

Je zegt het. Het kan/mag niet meer. Er is ook steeds minder maatschappelijke tolerantie voor. (En niet geheel onterecht.)
Jij hebt jouw auto('s) terug stiller gemaakt, ik de mijne ook en ik overweeg het ook voor m'n moto('s).

Geplaatst:

Gewoon een M3W kopen, dan mag het wel ❤️ 

Geplaatst:
56 minuten geleden, gTa zei:

Je zegt het. Het kan/mag niet meer. Er is ook steeds minder maatschappelijke tolerantie voor. (En niet geheel onterecht.)
Jij hebt jouw auto('s) terug stiller gemaakt, ik de mijne ook en ik overweeg het ook voor m'n moto('s).

Dus de sociale druk werkt.

Geplaatst:
32 minuten geleden, ICM zei:

Dus de sociale druk werkt.

Oud worden ook.

Geplaatst:
1 uur terug, PJH zei:

Gewoon een M3W kopen, dan mag het wel ❤️ 

Of een luchtgekoelde met soundpakket…..😉 hoewel de tolerantie voor dit stukje erfgoed ook wel afneemt…

Geplaatst:

Toevallig dit weekend nog van iemand gehoord die ergens in de Limburg een GAS-boete had gekregen voor geluidsoverlast met zijn Stelvio QV met stock uitlaat, niet eens de optionele (en ook CEE gekeurde) Akra.

De slinger is toch wat aan het doorschieten me dunkt. Straks alleen nog space ship EV geluidjes toegelaten.

• Whut?! 2
  • Boos 1
Geplaatst:
24 minuten geleden, Fr79 zei:

Toevallig dit weekend nog van iemand gehoord die ergens in de Limburg een GAS-boete had gekregen voor geluidsoverlast met zijn Stelvio QV met stock uitlaat, niet eens de optionele (en ook CEE gekeurde) Akra.

De slinger is toch wat aan het doorschieten me dunkt. Straks alleen nog space ship EV geluidjes toegelaten.

@Maverick

• Verdrietig 1
Geplaatst:
1 uur terug, Fr79 zei:

Was zo voorspelbaar dit 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid