quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 26 maart 2012 Delen Geplaatst: 26 maart 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fons De Turbospons 1.150 Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Puur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 28 mei 2012 Delen Geplaatst: 28 mei 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.240 Geplaatst: 28 mei 2012 Delen Geplaatst: 28 mei 2012 Gisteren een Tuscan zien rijden, sound ! Toch een knap ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?f=23&t=1171518&nmt=RE%3A+No+more+cars+from+TVR%2C+says+Smolensky#topicTop Dat zat er uiteraard aan te komen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 How zekers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fernand 2.389 Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Vraag me af hoe dat rijdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.794 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Vraag me af hoe dat rijdt. De helft van de tijd: niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Zonde dat TVR's zo'n slecht betrouwbaarheidsimago hebben. De zin om op zoek te gaan naar eentje wordt er wat kleiner door, maar ik wil dat nog steeds voor mijn 30e gehad hebben. Nog 5 jaar tijd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.794 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Schitterende wagens ! Sound, looks, het heeft iets. Zou er alleen maar inkomen om naar te kijken, denk ik, en na het winnen van de Lotto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Een Chimaera en een cursus elektriciteit aub. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Onder het motto 'laten we Japanse velgen onder onze TVR steken": Work Emotion CR-Kai Niet mis, niet mis... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gl3nn 8.547 Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Zeer geslaagd te noemen zelfs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 De uitlaten zijn nog altijd potsierlijk (pun intended) maar het is toch een verbetering moet ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 What's up with the exhaust-pipes? Ik heb altijd gehouden van het feit dat de Sagaris pijpen heeft die gewoon dwars op de auto staan, héérlijk als je die buizen ziet zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Racing Green Sports exhaust Trouwens, de facelift Sagaris had ook andere uitlaten. Ziet er zo...gewoontjes uit, niet Sagaris-achtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ziet er enerzijds niet slecht uit, die racing green sports exhaust, maar wat prullerig. Geef mij maar de pre-facelifts-uitlaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.966 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Racing Green Sports exhaust Trouwens, de facelift Sagaris had ook andere uitlaten. Ziet er zo...gewoontjes uit, niet Sagaris-achtig. Ze hadden geen keuze. Spel geraakte niet door de geluidshomologatie anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.240 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Verdomme zo'n Griffith is wel iets voor mij. Zeker als ge zo iets op Spa ziet gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ik ben meer een liefhebber van T350 dan van een Sagaris trouwens. Die uitlaten en die plexi spoiler (vooral de steuntjes ervan) zijn altijd een beetje een turn off geweest voor mij. Een Tamora mag ook natuurlijk Een fotootje voor de mobile users hier: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 En die kunnen ook heerlijk klinken: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 http://classifieds.pistonheads.com/classifieds/used-cars/tvr/chimaera/1998-s-400-v8-starmist-chianti/753755 Ik zou dit best nog wel willen doen, die V8 klinkt fantastisch, heerlijke kleurenkeuze ook en best betaalbaar, maar 1. het is niet mijn favoriete TVR 2. ik ben twijfelachtig over eentje kopen zonder informatie van/verkoop door een specialist Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 Ik vind zo'n Chim heerlijk, voor mij ook de meest haalbare TVR V8 (even de S-series V8 buiten beschouwing laten) en betrouwbaarder dan een Speed Six. Er zijn een aantal experts die ingehuurd kunnen worden om een onafhankelijke inspectie uit te voeren, lijkt me inderdaad wel een must. Vorig weekend op Spa: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 Jij leest er een stuk meer over dan ikzelf, dat is duidelijk, maar kan je me wat meer uit de doeken doen over de belangrijke verschillen (lees: motor, handling en niet in het minst betrouwbaarheid met bijhorende noodzakelijke tweaks...) inzake Chimaera-varianten en Cerbera-varianten? Cerbera is, als ik me niet vergis, gebouwd met drie modellen zijnde de Speed Six, en twee V8's (4.2 en 4.5). De Chimaera had enkel V8's: 4.0, 4.3, 4.5 en 5.0. Wat mij vooral interesseert is welke motorisatie je moet vermijden en welke net wel te kiezen, of dat wat scherp stuurt, en wat de noodzakelijke dingen zijn die door een specialist moeten zijn uitgevoerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.