Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minuten geleden, DDke zei:

Zo'n schuifje van de webcam van een laptop plakken. 

Werkt dat, of geeft hij een foutmelding? ( is hij daarvoor niet slim genoeg) 

Geplaatst:
28 minuten geleden, tuscani zei:

Bij de mijne ging dat

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Op 6/5/2024 om 21:58, tuscani zei:

Dit geeft geen foutmelding.

• 4 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Niet mijn foto want ik heb geen Apple,  maar je kan nu dus blijkbaar je uurwerk gebruiken als sleutel en voor bepaalde functies.  Lijkt me heel handig voor tijdens het sporten en dergelijke.

Hopelijk binnenkort ook voor Garmin.  :D

Screenshot_20241204_084752_SamsungInternet.jpg.4c9930dba042bf02276f17fe7e2939bb.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Godver, de enigste feature die mijn Audi had om Tesla boys heel effe de mond te snoeren, is weg. 3 jaar geniet van gehad. 

Geplaatst:
12 minutes ago, Logic said:

Godver, de enigste feature die mijn Audi had om Tesla boys heel effe de mond te snoeren, is weg. 3 jaar geniet van gehad. 

Ik durf te wedden dat jij wel een werkende regensensor hebt voor je ruitenwissers :D 

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
42 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik durf te wedden dat jij wel een werkende regensensor hebt voor je ruitenwissers :D 

Correct 😆 ‘k Ga denk ik strategisch verzwijgen dat mijn verwarming voor een tweede keer stukgegaan is.🤡 
BMW heeft gewonnen 🏆 

• 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Dit is toch een zeer grote fail voor Tesla en hun self driving. De test met de muur is niet realistisch, maar hevige regen en mist? Auw

Geplaatst:

Zit er nog ontwikkeling in die self drive? Of is het wat updaten om up te daten en de illusie hoog te houden?

Geplaatst:

Ik ga Tesla niet verdedigen want gebruik de selfdriving nooit, maar ik moet toch direct ook aan de fail denken bij Volvo en hun persvoorstelling. Daar knalde hun wagen ook vol op de vrachtwagen als obstakel.  :D

gewoon zelf rijden. 

Geplaatst:
5 minuten geleden, tuscani zei:

Ik ga Tesla niet verdedigen want gebruik de selfdriving nooit, maar ik moet toch direct ook aan de fail denken bij Volvo en hun persvoorstelling. Daar knalde hun wagen ook vol op de vrachtwagen als obstakel.  :D

gewoon zelf rijden. 

Bij die crash met de truck was de module stuk, en bij dat incident met de voetganger hadden ze de verkeerde auto. Die auto die er op in reed had die voetgangersdetectie gewoon niet.

Ik post het filmpje ook niet om animo te creëren. Het is gewoon idioot dat ze geen radar of lidar installeren op die Tesla’s. Alles zou zogezegd met de camera’s gaan, ik had persoonlijk dan ook niet verwacht dat bovenstaand filmpje mogelijk was.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Is er hier iemand eigenaar van een model 3 facelift long range met achterwielaandrijving? Diegene met 702km wltp rijbereik. Hoeveel werkelijke kilometers halen jullie daaruit op de snelweg in de zomer en winter?

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 27/4/2025 om 10:30, Speedhunter zei:

Is er hier iemand eigenaar van een model 3 facelift long range met achterwielaandrijving? Diegene met 702km wltp rijbereik. Hoeveel werkelijke kilometers halen jullie daaruit op de snelweg in de zomer en winter?

De ene vermoedelijk al wat meer dan de andere hé

Geplaatst: (aangepast)
Op 27/4/2025 om 10:30, Speedhunter zei:

Volgens de EV database: 395 tot 800 km (aan 110 en zonder airco)

https://ev-database.org/car/3034/Tesla-Model-3-Long-Range-RWD

image.png.469842ac9de85d846434ad597d726314.png

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid