Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Je zult nog altijd hetzelfde detail hebben in de bron, maar kleur, diepte, dynamisch bereik en scherpte zijn allemaal te manipuleren met softwarematige verbeteringen. Een iPhone bvb doet dat zeeeeeer goed vandaag de dag.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Heb zo een M5 in PPF Donington Grau rijden, omdat de kleur niet meer beschikbaar was af-fabriek.

Hoe gaat zo'n PPF om met niet-matte kleuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klein treintje.

 

Do you think that Sundays at the #PortOfZeebrugge are boring....? No, no ! Full activity ! The #Teslatrain that we saw this morning on 𝕏 arrived at 17h00 at Port of Antwerp-Bruges #tesla #ModelY #TeslaEurope @TeslaEurope @ElonMusk Tesla #TeslaLove 🤩🤩🤩

Posted by Luc Waterlot on Sunday, October 22, 2023

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://www.hln.be/brugge/brandweer-rukt-uit-voor-melding-van-mogelijke-brand-van-tesla-aan-laadpaal~a1d30eaf/?fbclid=IwAR3-uD4nNOCa6CH7Q0WZRDcZ2jrCXqKSj67qnZh5qxnTagegCnoLbY6tfL4

:D

'k Moet eerlijk zeggen, ik ben 2weken geleden nog eens gaan snelladen, zat rustig naar netflix te kijken en opeens zie ik ook allemaal rook komen. Was  toch niet op mijn gemak en heb even blijven kijken of ik nu moest uitstappen en gaan lopen of niet. :D

Maar is blijkbaar normaal bij de tesla's uitgerust met een warmtepomp. die kunnen condens/stoom afgeven tijdens het chargen. Was wel verschieten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Bij de volgende update komen er weer wat snufjes bij.

3d surround bij parkeren

Screenshot_20231209_181111_SamsungInternet.thumb.jpg.e22a12882029a530bb9f051e05e514e1.jpg

En er komen icoontjes bij je route ivm borden en lichten,  maar vooral ook camera's.  Wel benieuwd naar, hopelijk werken ze niet alleen bij een gps route.  

Screenshot_20231209_180912_SamsungInternet.thumb.jpg.8173fc21804941b5206e6de7bb0191af.jpg

En nog wat andere zaken zoals blindspot detectie en dergelijke. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De upgrades zijn de moeite imo. Sinds deze ochtend staat deze update op mijn Y.
Dodehoek waarschuwing, 3D parkeerhulp, flitspaal weergave,...  Toch mooie toevoegingen. Al zouden sommige zaken er imo standaard al in gezeten hebben, toch hoor je mij niet klagen over dergelijk gratis extra's.

Daar waar ik bij de overgang van aanloopwagen (Citroën C5X) naar de Y, het bovenaanzicht voor parkeren nogal mistte, zijn de rollen nu omgekeerd en vind ik de 3D weergave echt handig en beter werken dan de parkeerhulp bij de Citroën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, jan.van.gent zei:

De upgrades zijn de moeite imo. Sinds deze ochtend staat deze update op mijn Y.
Dodehoek waarschuwing, 3D parkeerhulp, flitspaal weergave,...  Toch mooie toevoegingen. Al zouden sommige zaken er imo standaard al in gezeten hebben, toch hoor je mij niet klagen over dergelijk gratis extra's.

Daar waar ik bij de overgang van aanloopwagen (Citroën C5X) naar de Y, het bovenaanzicht voor parkeren nogal mistte, zijn de rollen nu omgekeerd en vind ik de 3D weergave echt handig en beter werken dan de parkeerhulp bij de Citroën.

Ik heb de update ( 44.30.2) deze middag ook gehad, maar heb volgens mij niet de 3d weergave.  Zou dit enkel voor de modellen zonder sensoren zijn? Zou zonde zijn.😔 @DDke jij hebt ook nog parkeersensoren dacht ik.  Heb jij nu 3d view?

16 minuten geleden, gewoon ik zei:

Gaan de tesla's dan nu eindelijk recht in hun laadvakken kunnen parkeren?

Deed de mijne al mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, tuscani zei:

Ik heb de update ( 44.30.2) deze middag ook gehad, maar heb volgens mij niet de 3d weergave.  Zou dit enkel voor de modellen zonder sensoren zijn? Zou zonde zijn.😔 @DDke jij hebt ook nog parkeersensoren dacht ik.  Heb jij nu 3d view?

Deed de mijne al mooi.

Ik heb parkeersensoren. Maar ik heb nog niet gereden sinds de update 😉

Doe me eraan denken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tuscani De mijne doet het ook niet. Maar dat vind ik niet erg.

Wat ik wel erg vind is de rest van de update...

Ik rij als ik naar kantoor ga 50km heen en 50km terug, 90% op autopilot in een treintje. 

Mijn kar heeft de volledige autopilot, daar heeft dus iemand 7800 eur voot betaald.

Als ik nu wat te lang op mijn scherm bezig ben, of ik pak mijn gsm vast (tijdens autopilot), dan krijg ik een melding op mijn scherm: "let op de weg".

Als ik dat 5 keer krijg, dzan gaat autopilot uit voor de rit.

Als je dan stopt, deur open en toe doet, dan kan je autopilot weer opzetten. Als je dit echter 5 keer hebt (tijdspanne is me momenteel onbekend), dan gaat hij uit voor...

1 WEEK!!!

WTF?? Ik ga mijn binnencamera afplakken :D

 

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3D weergave is enkel voor Tesla's zonder sensoren, de nieuwere versies dus.

Mijn Y is van eind juni 2023 zonder sensoren en heb de 3D weergave, wel knap inderdaad.

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, DDke zei:

@tuscani De mijne doet het ook niet. Maar dat vind ik niet erg.

Wat ik wel erg vind is de rest van de update...

Ik rij als ik naar kantoor ga 50km heen en 50km terug, 90% op autopilot in een treintje. 

Mijn kar heeft de volledige autopilot, daar heeft dus iemand 7800 eur voot betaald.

Als ik nu wat te lang op mijn scherm bezig ben, of ik pak mijn gsm vast (tijdens autopilot), dan krijg ik een melding op mijn scherm: "let op de weg".

Als ik dat 5 keer krijg, dzan gaat autopilot uit voor de rit.

Als je dan stopt, deur open en toe doet, dan kan je autopilot weer opzetten. Als je dit echter 5 keer hebt (tijdspanne is me momenteel onbekend), dan gaat hij uit voor...

1 WEEK!!!

WTF?? Ik ga mijn binnencamera afplakken :D

 

en als je stout blijft, dan vlieg je in de hoek, en verandert hij de WiFi-code, nèh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

en als je stout blijft, dan vlieg je in de hoek, en verandert hij de WiFi-code, nèh.

Je lacht. Maar vroeger was het zo dat als ik op AP aan het rijdn was en een dot gas bijgaf om iemand voorbij te steken en daardoor voorbij de max snelheid van AP ging, dat hij de AP dan afzette voor de rest van de rit. Mijn vrouw zei dan ook altijd dat ik gestraft was.

 

  • Grappig 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, DDke zei:

@tuscani De mijne doet het ook niet. Maar dat vind ik niet erg.

Wat ik wel erg vind is de rest van de update...

Ik rij als ik naar kantoor ga 50km heen en 50km terug, 90% op autopilot in een treintje. 

Mijn kar heeft de volledige autopilot, daar heeft dus iemand 7800 eur voot betaald.

Als ik nu wat te lang op mijn scherm bezig ben, of ik pak mijn gsm vast (tijdens autopilot), dan krijg ik een melding op mijn scherm: "let op de weg".

Als ik dat 5 keer krijg, dzan gaat autopilot uit voor de rit.

Als je dan stopt, deur open en toe doet, dan kan je autopilot weer opzetten. Als je dit echter 5 keer hebt (tijdspanne is me momenteel onbekend), dan gaat hij uit voor...

1 WEEK!!!

WTF?? Ik ga mijn binnencamera afplakken :D

 

Ah is dat met de binnencamera? Ik dacht als hij merkte dat je je stuur niet genoeg vast had.  Kan je idd gemakkelijk oplossen dan met zo´n camera afdekschuifje. 

Spijtig toch dat de 3d niet voor ons is, zou dat gewoon leuk gevonden hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid