BlackFox 2.079 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 360pk uit een 2 liter af fabriek Belachelijk vette doos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiddy 782 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 360pk uit een 2 liter af fabriek Belachelijk vette doos. 181pk/l, lijkt me ver een record te zijn voor productiewagens? kan niet direct een motor bedenken die een hoger specifiek vermogen heeft.... MP4-12C zit aan een 160pk/l, 997 GT2 RS aan 172. Benieuwd of tuners dat vermogen nog verder durven op te drijven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 die lancer evo FQ400 heeft er meer, maar is niet echt een daily Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.647 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 FQ400 is ook niet echt een officieel model, eerder een uitvoering uitgevonden door de UK importeur. Geloof zelfs dat een HKS tuning onderdelen opzitten. Dus eigenlijk 'telt' dat niet echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 fq 360 heeft er ongeveer evenveel, das wel een courant model. Ik weet niet of daar nog iets boven zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.647 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 fq 360 heeft er ongeveer evenveel, das wel een courant model. Ik weet niet of daar nog iets boven zit? FQ 360 is hetzelfde verhaal, allemaal aangepast door de importeur dus je kan niet echt spreken van een 'stock' motor. Agera R zit er boven, met 1115 pk voor 5 liter, maar da's dan ook weer zo'n hypercar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Ge hebt gelijk, zijn niet echt courante modellen. Alleen beschikbaar in de uk en dan nog gelimiteerd in aantal. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution#Evolution_IX Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiddy 782 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 die lancer evo FQ400 heeft er meer, maar is niet echt een dailyEn valt ook te discussiëren of dat wel een productiewagen is.The FQ400, sold through Ralliart UK, produces 411 PS (302 kW; 405 hp) from its 2.0 L 4G63 engine, the result of special modifications by United Kingdom tuning firms Rampage Tuning, Owen Developments, and Flow Race Engines. edit: had de andere reacties nog niet gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.041 Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Jammer dat het zo'n vreselijk lelijke ketel is, want 360pk moet echt VLIEGEN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beau 3.909 Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Moet echt niet normaal zijn in zo'n kleinere kist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Wat een onzin in dat artikel over die 4-matic. Voor de rest dikke kist wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 http://youtu.be/6VVw-iTD3z0 klinkt nog oké Wel vreemd gefluit van de turbo.1.8 bar blijkbaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avantus 7.070 Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Vind dat echt een superdik kistje! MB is goed bezig. Zeer indrukwekkend ook die 2.0 met 360pk, hopelijk zit het betrouwbaar ineen. Strontgeluid wel, en die inlaatfluit is idd mega irritant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 dat gepiep is toch niet normaal? Is echt luid precies. Heb ik nog nooit op een andere auto gehoord, en is idd heel irritant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avantus 7.070 Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Is vaak een resonantie in het inlaattraject bij karren die erg hoge turbodruk draaien. Ik had dat met een paneelfilter op de RS2 heel lichtjes, originele filter monteren en het was weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDé 2.654 Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Wat een gigantisch dikke bak zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beau 3.909 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Dat gefluit is wel echt jammer. Voor de rest superdik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.647 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 wtf dat gefluit?? hopelijk valt dat irl wat beter mee uitlaatsound is op het eerste zicht wel nog in orde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwiekie 2.465 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Wat een onzin in dat artikel over die 4-matic. Voor de rest dikke kist wel. Leg uit, wat is er mis? Ik vind 'm er heerlijk uitzien, en ben zeer benieuwd naar de eerste rijtestfilmpjes! En 4,6s naar 100 is echt nuts voor zo'n karretje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.146 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Dat gefluit van die turbo Echt dikke fail Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Leg uit, wat is er mis? Ik vind 'm er heerlijk uitzien, en ben zeer benieuwd naar de eerste rijtestfilmpjes! En 4,6s naar 100 is echt nuts voor zo'n karretje! De vermogensverdeling wordt niet gedaan door de pto, maar door de koppeling op de achteras. Waarom zou je eerst het vermogen verdelen en er dan nog een koppeling tussenzetten? En dat die koppeling op de achteras zit is niet voor het gewicht te verdelen, maar omdat het anders teveel verlies geeft als ze dat vooraan steken, want dan moeten ze de cardan ook altijd mee inschakelen, wat teveel kracht zou kosten en verlies aan reactievermogen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.967 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 We stonden daarnet naast een nieuwe en knalrode a45s geparkeerd, met 999-MB als plaat. "Kijk jitse een snel machientje" "Pff, wat een stoefkont met die speciale plaat en al die plastiekjes" ( wijzend naar de winddeflectors vooraan) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 Dat aero pack is echt niet mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.111 Geplaatst: 8 juli 2020 Delen Geplaatst: 8 juli 2020 Bezitters @Tiep en kenners @Carlito Hoort hier geen rolluikje te zitten of is dat optioneel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.