Ga naar inhoud

Alfa Romeo Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Een Brera vind ik de laatste tijd toch ook wel enorm vet. Die is tenminste met Q4 te krijgen. :inlove:

brera1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik dacht omdat je antwoordde met een foto van de GT dat je bedoelde dat die superieur was aan een Brera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik dacht omdat je antwoordde met een foto van de GT dat je bedoelde dat die superieur was aan een Brera.

Ik vind hem mooier ja, maar superieur? Mja miss. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat een Brera mooier oud geworden is. God weet hoe zot ik destijds was van een GT. Nu geniet de Brera mijn voorkeur verrassend genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Thumb resize.

Dit met een deftige en karaktervolle motor, daar zou ik dadelijk voor tekenen.:inlove:

Een wat gepepte versie (autodelta 3.7 bijvoorbeeld) van het 3.2 GTA-blok... moet heerlijk zijn in een (rwd) roadster :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wat gepepte versie (autodelta 3.7 bijvoorbeeld) van het 3.2 GTA-blok... moet heerlijk zijn in een (rwd) roadster :inlove:

Daar zijn we helaas een aantal jaar te laat voor.:(

De echte Alfa-V6 is al jaren dood en begraven, de GM-V6 van ondermeer de 159had bijlange de aantrekkingskracht en het karakter niet van z'n voorganger,... 1400 Turbo en 1750 Turbo, dat zal de toekomst zijn.

Hoog tijd dat Alfa opnieuw wakker wordt: 2 modellen in productie en voor de rest nog wat stockwagens die ze proberen te verkopen...:no:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Dit met een deftige en karaktervolle motor, daar zou ik dadelijk voor tekenen.:inlove:

Wil je geen Opel GT dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid