Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3


tato

Aanbevolen berichten

eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen

 

triestig voor een auto in die prijsklasse :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer elektronische rommel je er in steekt, hoe onbetrouwbaarder die wordt. Heel benieuwd hoe betrouwbaar de nieuwe M3/4 zal blijken.

Bij de 991, die active rear wheel steering, daar moet toch ook miserie van komen als dat stuk gaat :roll: Beetje zoals BMW bij de 850csi ooit deed, allemaal super, tot er kosten aan komen.. En wie krijgt die? De tweedehandskoper met een beperkter budget die dacht een koopje te doen.

Dus Lotus voor mij, manueel, liefst zonder enige vorm van elektronica. Betrouwbare motor, ook al is die niet de lichtste en meest state of the art. Dat gat wordt dan wel gedicht door het verwijderen van alle overbodige rommel.

 

Wil je posen, koop een Porsche.

Wil je racen, koop een Lotus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer elektronische rommel je er in steekt, hoe onbetrouwbaarder die wordt. Heel benieuwd hoe betrouwbaar de nieuwe M3/4 zal blijken.

Bij de 991, die active rear wheel steering, daar moet toch ook miserie van komen als dat stuk gaat :roll: Beetje zoals BMW bij de 850csi ooit deed, allemaal super, tot er kosten aan komen.. En wie krijgt die? De tweedehandskoper met een beperkter budget die dacht een koopje te doen.

Dus Lotus voor mij, manueel, liefst zonder enige vorm van elektronica. Betrouwbare motor, ook al is die niet de lichtste en meest state of the art. Dat gat wordt dan wel gedicht door het verwijderen van alle overbodige rommel.

 

Wil je posen, koop een Porsche.

Wil je racen, koop een Lotus.

 

Want de lotus is niet elektronisch? :lol: Dat ESP systeem is ook niet mis hoor, en verder nog zo e-diff door te remmen op wielen. 

 

Imho ligt het allemaal aan de ontwikkelingstijden die VW hanteert. Hoe moet men in hemels naam op 6 maanden tijd alle stukken in orde krijgen. Onmogelijk, dus ontwikkeling loopt verder bij de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ESP systeem kun je gewoon afleggen, en dat doe je ook als je echt wil 'rijden'. Shit, dat afleggen is elekronisch :wacko:

 

Dat ding zit daar in voor als de vrouw eens zin heeft in een ritje. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet dat de wereld om zeep is als de auto's van Lotus betrouwbaarder zijn op circuit dan die van Porsche ...

 

Dit vind ik een quote waard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Porsche is dat begonnen bij de DFI introductie. En ze zijn helemaal loos gegaan bij de 991.

goed gezegd Geezer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen

Ik blijf erbij dat jou gt3 rs de beste sportauto gaat zijn die ooit gemaakt werd. Bijhouden die handel.

Het is pas toen ik terug in de JCW stapte na 5 dagen gt3 rs dat ik besefte hoe extreem goed die kar eigenlijk is! Dat is gewoon een ander niveau dan welke andere sportkar ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijk anders een mini van 15k met een RS van 150k!

Natuurlijk is dat beter.

Ik vergelijk hem niet, maar dan werd het me nog eens duidelijk hoe extreem groot dat verschil is, want het went wel die gt3 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss moeten we eens testen hoe veel km's je moet rijden voor dat begint te vervelen! ^^

50k en nog geen minuut verveling gemerkt ;)

mijn vuilzak :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de mk2 wat rauwer?

Neen integendeel

Vering is comfortabeler en de kuipen zijn zeer comfy voor velen

De jouwe zal veel bruter en sportiever aanvoelen denk ik

Het comfort van een flexibele splitter doet ook veel aan het comfort op de weg

We moeten eens een vergelijkende test doen :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen integendeel

Vering is comfortabeler en de kuipen zijn zeer comfy voor velen

De jouwe zal veel bruter en sportiever aanvoelen denk ik

Het comfort van een flexibele splitter doet ook veel aan het comfort op de weg

We moeten eens een vergelijkende test doen :)

En noselift, en adaptieve ophanging ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid