Brunault 3.735 Geplaatst: 23 juli 2014 Delen Geplaatst: 23 juli 2014 eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 23 juli 2014 Delen Geplaatst: 23 juli 2014 Je weet dat de wereld om zeep is als de auto's van Lotus betrouwbaarder zijn op circuit dan die van Porsche ... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.933 Geplaatst: 23 juli 2014 Delen Geplaatst: 23 juli 2014 eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen triestig voor een auto in die prijsklasse :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.875 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 imho niet zo verbazend, gezien de huidige VW politiek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Bij Porsche is dat begonnen bij de DFI introductie. En ze zijn helemaal loos gegaan bij de 991. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Hoe meer elektronische rommel je er in steekt, hoe onbetrouwbaarder die wordt. Heel benieuwd hoe betrouwbaar de nieuwe M3/4 zal blijken. Bij de 991, die active rear wheel steering, daar moet toch ook miserie van komen als dat stuk gaat Beetje zoals BMW bij de 850csi ooit deed, allemaal super, tot er kosten aan komen.. En wie krijgt die? De tweedehandskoper met een beperkter budget die dacht een koopje te doen. Dus Lotus voor mij, manueel, liefst zonder enige vorm van elektronica. Betrouwbare motor, ook al is die niet de lichtste en meest state of the art. Dat gat wordt dan wel gedicht door het verwijderen van alle overbodige rommel. Wil je posen, koop een Porsche. Wil je racen, koop een Lotus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Eigenlijk wordt het gat tussen Porsche en Ferrari elke generatie kleiner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.875 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Hoe meer elektronische rommel je er in steekt, hoe onbetrouwbaarder die wordt. Heel benieuwd hoe betrouwbaar de nieuwe M3/4 zal blijken. Bij de 991, die active rear wheel steering, daar moet toch ook miserie van komen als dat stuk gaat Beetje zoals BMW bij de 850csi ooit deed, allemaal super, tot er kosten aan komen.. En wie krijgt die? De tweedehandskoper met een beperkter budget die dacht een koopje te doen. Dus Lotus voor mij, manueel, liefst zonder enige vorm van elektronica. Betrouwbare motor, ook al is die niet de lichtste en meest state of the art. Dat gat wordt dan wel gedicht door het verwijderen van alle overbodige rommel. Wil je posen, koop een Porsche. Wil je racen, koop een Lotus. Want de lotus is niet elektronisch? Dat ESP systeem is ook niet mis hoor, en verder nog zo e-diff door te remmen op wielen. Imho ligt het allemaal aan de ontwikkelingstijden die VW hanteert. Hoe moet men in hemels naam op 6 maanden tijd alle stukken in orde krijgen. Onmogelijk, dus ontwikkeling loopt verder bij de klant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Dat ESP systeem kun je gewoon afleggen, en dat doe je ook als je echt wil 'rijden'. Shit, dat afleggen is elekronisch Dat ding zit daar in voor als de vrouw eens zin heeft in een ritje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Je weet dat de wereld om zeep is als de auto's van Lotus betrouwbaarder zijn op circuit dan die van Porsche ... Dit vind ik een quote waard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.843 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Bij Porsche is dat begonnen bij de DFI introductie. En ze zijn helemaal loos gegaan bij de 991. goed gezegd Geezer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.843 Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 (zelfs 'normale' posts van ir_fuel hebben nu een ranzige bijklank) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 25 juli 2014 Delen Geplaatst: 25 juli 2014 Eigenlijk wordt het gat tussen Porsche en Ferrari elke generatie kleiner "Vind ik niet leuk." Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 25 juli 2014 Delen Geplaatst: 25 juli 2014 Maak je geen zorgen, je bent nog altijd in het bezit van een exclusieve ketel. Ferrari heeft nog geen SUV in het gamma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 eigenaar van RSR verklaarde dat de 991 GT3 eigenlijk een probleemkar is met problemen met de koeling en elektrische problemen Ik blijf erbij dat jou gt3 rs de beste sportauto gaat zijn die ooit gemaakt werd. Bijhouden die handel. Het is pas toen ik terug in de JCW stapte na 5 dagen gt3 rs dat ik besefte hoe extreem goed die kar eigenlijk is! Dat is gewoon een ander niveau dan welke andere sportkar ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.594 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Vergelijk anders een mini van 15k met een RS van 150k! Natuurlijk is dat beter. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Vergelijk anders een mini van 15k met een RS van 150k! Natuurlijk is dat beter. Ik vergelijk hem niet, maar dan werd het me nog eens duidelijk hoe extreem groot dat verschil is, want het went wel die gt3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.594 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Mss moeten we eens testen hoe veel km's je moet rijden voor dat begint te vervelen! ^^ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.596 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Mss moeten we eens testen hoe veel km's je moet rijden voor dat begint te vervelen! ^^ Ik ga een poging doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.514 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Is de mk2 wat rauwer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.596 Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Is de mk2 wat rauwer? Ik gok van niet, enkel de 4.0 zou wat meer hardcore zijn qua setup. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 Is de mk2 wat rauwer? Denk niet dat je verschil gaat merken tussen de twee op straat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.735 Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Mss moeten we eens testen hoe veel km's je moet rijden voor dat begint te vervelen! ^^ 50k en nog geen minuut verveling gemerkt mijn vuilzak 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.735 Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Is de mk2 wat rauwer? Neen integendeel Vering is comfortabeler en de kuipen zijn zeer comfy voor velen De jouwe zal veel bruter en sportiever aanvoelen denk ik Het comfort van een flexibele splitter doet ook veel aan het comfort op de weg We moeten eens een vergelijkende test doen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Neen integendeel Vering is comfortabeler en de kuipen zijn zeer comfy voor velen De jouwe zal veel bruter en sportiever aanvoelen denk ik Het comfort van een flexibele splitter doet ook veel aan het comfort op de weg We moeten eens een vergelijkende test doen En noselift, en adaptieve ophanging ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.