Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3


tato

Aanbevolen berichten

Voor wat ik meegereden (!) heb met de twee, is dat ongeveer dead even gelijk hetzelfde identiek. Denk dat 't zelfs voor de bestuurder echt om nuanceverschillen gaat, die misschien zelfs door heel wat bestuurder niet opgepikt gaan worden tenzij in een back-to-back vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wot?

Dat je als passagier van een 997 Mk.I GT3 RS nauwelijks of geen verschillen voelt in "ruwheid" (daarover ging het toch, hier?) ten opzichte het gevoel dat je krijgt als passagier van een 997 Mk.II GT3 RS. Althans, ik toch niet.

 

Mogelijks had ik 'dead even' cursief moeten zetten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En noselift maakt je kar niet comfortabeler he :)

 

jawel é. Comfort in het feit dat je niet meer zo belachelijk over snelheidsheuveltjes moet kruipen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En noselift maakt je kar niet comfortabeler he :)

 

Het is maar wat je comfort noemt. 

 

Ik zeg zo maar wat. Binnen rijden bij WAX-IT in een mk2 RS met noselift doe je op 2 seconden.

Binnenrijden met een mk1 RS die "lichtjes" verlaagd is heeft ons 30 min gekost incl 20 balken hout, het verzetten van 2 wagens in onze straat en een metertje of 5 extra stoepruimte ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar wat je comfort noemt. 

 

Ik zeg zo maar wat. Binnen rijden bij WAX-IT in een mk2 RS met noselift doe je op 2 seconden.

Binnenrijden met een mk1 RS die "lichtjes" verlaagd is heeft ons 30 min gekost incl 20 balken hout, het verzetten van 2 wagens in onze straat en een metertje of 5 extra stoepruimte ... 

't Is dat uw infr-fr-fr-fr-frastr-str-structuur ni aangepast is aan het binnenkrijgen van zo'n edel materiaal, nah!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar wat je comfort noemt. 

 

Ik zeg zo maar wat. Binnen rijden bij WAX-IT in een mk2 RS met noselift doe je op 2 seconden.

Binnenrijden met een mk1 RS die "lichtjes" verlaagd is heeft ons 30 min gekost incl 20 balken hout, het verzetten van 2 wagens in onze straat en een metertje of 5 extra stoepruimte ... 

 

Ja dat is dan ook weer zoiets.

 

Als je die mk2 RS "lichtjes" verlaagt gaat je noselift ook minder opbrengen he. En het is alleen de vooras (hence, noselift).

 

Je moet wel appelen met appelen vergelijken. Hoeveel moeite was het om een mk2 niet-RS die niet verlaagd was, zonder noselift, binnen te rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he...ik had graag 5K gegeven aan een full detail maar als ik dat zo lees..

Vergeefs. Dat afgeschenen groen is beyond redding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geldt voor elke 911.

 

Ja, tuurlijk, dat bedoel ik ook. Ik zie me niet naar Brussel of zelfs Gent gaan, en een 911 daar ergens opplooien in een achterstraatje.

Er zijn altijd gelegenheden waar je toch nog een onopvallende, mainstream kar nodig hebt. Eentje die je zonder omkijken overal durft achterlaten.

 

En dan heb ik het niet eens over de wax-it troubles waar je op voorhand moet weten in welke ondergrondse parking je binnenkan of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tuurlijk, dat bedoel ik ook. Ik zie me niet naar Brussel of zelfs Gent gaan, en een 911 daar ergens opplooien in een achterstraatje.

Er zijn altijd gelegenheden waar je toch nog een onopvallende, mainstream kar nodig hebt. Eentje die je zonder omkijken overal durft achterlaten.

Een Cayenne?

En dan heb ik het niet eens over de wax-it troubles waar je op voorhand moet weten in welke ondergrondse parking je binnenkan of niet.

Dat is een feit. Zelfs met noselift kom je soms niet toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondergrondse parkings zijn voor mollen.

 

Nen GT3 parkeert ge in uw eigen garage, op 't plein rond 't naftestation, op de parking in de buurt van een circuit, langs de kant van de weg op ne col, of in ne grindbak. That's it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

e6e7y4e9.jpg

u6ysenuh.jpg

Wat is het probleem met ondergrondse parkings? :D

En ik krijg niet eens een eervolle vermelding voor mijn geniaal gevonden parkeerplaats :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid