Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3


tato

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik ben met mijn 2011 RS enkele weken geleden naar Corsica geweest (totaal 3000km heen en terug gereden) . Ik had een grote schrik dat zowel mijn vriendin als ik gebroken zouden zijn van de rit. Raar genoeg totaal geen problemen gehad. Meer dan genoeg comfort voor ons. Gelukkig dat de neus lift er is of er zou een probleem geweest zijn om in die ferry te rijden.

 

Verkreukte kleren vissen tussen mijn rolkooi  :inlove:

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn 2011 RS enkele weken geleden naar Corsica geweest (totaal 3000km heen en terug gereden) . Ik had een grote schrik dat zowel mijn vriendin als ik gebroken zouden zijn van de rit. Raar genoeg totaal geen problemen gehad. Meer dan genoeg comfort voor ons. Gelukkig dat de neus lift er is of er zou een probleem geweest zijn om in die ferry te rijden.

 

Verkreukte kleren vissen tussen mijn rolkooi  :inlove:

 

Foto's ?

 

Ik ben jaloers ! :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn 2011 RS enkele weken geleden naar Corsica geweest (totaal 3000km heen en terug gereden) . Ik had een grote schrik dat zowel mijn vriendin als ik gebroken zouden zijn van de rit. Raar genoeg totaal geen problemen gehad. Meer dan genoeg comfort voor ons. Gelukkig dat de neus lift er is of er zou een probleem geweest zijn om in die ferry te rijden.

 

Verkreukte kleren vissen tussen mijn rolkooi  :inlove:

 

 

Nice! Pics inderdaad zeker welkom! Wist zelfs niet dat je met een Mk2 rondkarde tegenwoordig.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha viel best mee, ging 160 waar 130 mocht,... 90 euri

Die mannen kwamen ergens van op een tankstation gevlamd naast mij

 

Ik heb korting gekregen €45  B)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid