Ga naar inhoud

2013 Range Rover


TCT

Aanbevolen berichten

Inderdaad, zo'n 3 liter is fairly cheap te rijden. 3 liter taks, geen al te gekke BIV want geen te hoge CO2 uitstoot, en een verbruik van rond de 10 liter gemiddeld.

Maarja, de gemiddelde Vlaamse ondernemer heeft privé geen centjes dus dan wordt het lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een auto ook op privé-naam inschrijven en kilometervergoeding vragen aan je bedrijf he ;)

in mijn geval is het beter op de zaak te kopen. komt me veel goedkoper uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in mijn geval is het beter op de zaak te kopen. komt me veel goedkoper uit.

Dan moet je niet neuten over VAA he, als het nog altijd goedkoper is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Weet er hier iemand of de tdv6 in de nieuwe range rover de motor is met 2 turbo's zoals in de jaguar xf (275pk versie)?

Gisteren even plaats genomen in de range en het is echt een super knappe wagen geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag mijn eerste gespot. Was een in het (saaie) santorini black. 
Ik moet mijn mening ietwat bijschaven: de doorlopende lichten komen irl niet storend over, in tegenstelling tot op foto. 
IRL is hij een pak beter te smaken; vrij imposant. 
Maar voor mij toch nog steeds liever het vorig model: niet overstyled en een statigere, 'robuustere' présence. 

Over het interieur of de rij-eigenschappen kan ik mij niet uitspreken. (Maar dat zal ook bij deze range wel dik in orde zijn, vermoed ik.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de test van de Range gezien op topgear.

 

Wat een beest van een auto toch, en zijn offroad capaciteiten :inlove:

 

Niet normaal! Zelf ga ik 99% zeker nooit écht gaan offroaden maar het is zo'n zalige kar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook verliefd op de looks van deze Range. Wel vrees ik dat het rijplezier mij minder zal liggen.

Mijn vrouw zou zoiets wel willen. Om er dan een paar keren per jaar mee een vakantietrip te doen, zou ik er ook wel graag mee rijden. Als daily wil ik er mijn 530d niet voor inruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die kar zou bezitten zou ik echt iets aan die doorlopende lichten doen... een begenadigd ps`er die de doorlopende lichten eens wil bewerken tot normale klassieke lichten, dus gwn een stuk afsnijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Knokke rijdt het al vol ... Begin er meer en meer fan van te worden.

 

Knokke is voor alle merken een rijdend autosalon, nieuwste modellen van dur merken zijn er altijd vroeg te spotten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid