Ga naar inhoud

2013 Range Rover


TCT

Aanbevolen berichten

Nu misschien wel nog, ja, omdat al die mannen die 't belangrijk vinden om zsm met "het nieuw model" te rijden en niet om de prijs malen, nu eerst bediend worden. Uiteindelijk zou 't me verwonderen dat er in België meer V8 diesels dan V6 diesels zullen worden verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu misschien wel nog, ja, omdat al die mannen die 't belangrijk vinden om zsm met "het nieuw model" te rijden en niet om de prijs malen, nu eerst bediend worden. Uiteindelijk zou 't me verwonderen dat er in België meer V8 diesels dan V6 diesels zullen worden verkocht.

denk ik ook, en met een chipje komt die 6 cilinder aardig in de buurt van de tdv8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

de plaatselijke doe-het-zelfzaak heeft zijn oude ook omgeruild voor een nieuwe, in een kleurcombinatie die tct graag ziet.

british green met beige leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stond er deze morgen naast met men clio.

maar ben niet zo'n persoon die met zijn gsm foto's begint te maken. temeer het een gsm is van 10j oud. :D

 

 

hier zie je zijn vorige

als google maps eens een update doet zal je de andere zien. :D

https://maps.google.be/maps?ie=UTF-8&q=heco&fb=1&gl=be&hq=heco&hnear=0x47c3a2f78ef2bad9:0x6d4f927f52e23e0,Erpe-Mere&cid=0,0,7525197352213500889&ei=m8N_UdGqDumo0wX15YDwDQ&ved=0CLABEPwSMAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Euh, WTF?! Zelfs in z'n overdrive blijft die nog proper doortrekken!

't Zijn digitale metertjes dus 't is allemaal een beetje gissen (die 4.9 kan net zo goed 5.4 zijn, afhankelijk van hoe je meet) maar 't is wel bijzonder snel voor zo'n bakbeest.

 

Sound is wel ... euhm ... opvallend. De V8-rumble blinkt uit door afwezigheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan dat toch niet stock zijn? Doe je dat met 500 paardjes in een tank van +2 ton? (rijklaar)

Wat doet een X5M, of een ML63AMG?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan dat toch niet stock zijn? Doe je dat met 500 paardjes in een tank van +2 ton? (rijklaar)

Wat doet een X5M, of een ML63AMG?

 

Die 5 liter is wel een beest van een motor.

 

X5 M doet rond de 16, idem ML63 (de nieuwe met de bi-turbo)

 

 

 

de oude RRS 5.0 V8 doet er 18,5s over, en weegt 300 kg meer ofzo dan de nieuwe Range, mij lijkt het wel plausibel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dan lijkt het idd *Adam Savage stemmetje* plausible heh heh heh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de streek zie je ze al heel vaak rijden, in enorm uiteenlopende configuraties. Echt magnifiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis (sorry Carlito) heeft sinds kort een Autobiography... Wat een parel! :inlove:

 

Dat is nog eens een idee, Parels van AutoMinded!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel dezelfde streek heb ik ze nog niet zo vaak mogen spotten :(

Ik kom vooral in de regio Roeselare de laatste weken.

Daar zoeken ze, als ik me niet vergis, terug nieuwe kandidaten om een concessie op te starten. Relatief groot clienteel in Roeselare, maar de vorige eigenaar zou gewoon niet de meest 'geschikte' geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh, WTF?! Zelfs in z'n overdrive blijft die nog proper doortrekken!

't Zijn digitale metertjes dus 't is allemaal een beetje gissen (die 4.9 kan net zo goed 5.4 zijn, afhankelijk van hoe je meet) maar 't is wel bijzonder snel voor zo'n bakbeest.

 

Sound is wel ... euhm ... opvallend. De V8-rumble blinkt uit door afwezigheid?

 

Die tellers zijn echt lelijk, bah.

 

 

 

Over de sound, zoiets kun je toch niet beoordelen door middel van een youtube video? Elke video die ik al heb gezien van een AMG stelt niks voor terwijl IRL die sound zo ongelooflijk gestoord is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid