Ga naar inhoud

2013 Range Rover


TCT

Aanbevolen berichten

ja, zo heb je wel gelijk.

Maar ik blijf er ook bij: vraag aan de eerste beste dame hoeveel een Range kost (die je aanwijst op straat) en ze zeggen 40 000 eur.

 

Heb dat één maal gedaan met de eigenaar van de Range aan tafel. De dame werd wat boos bekeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zo heb je wel gelijk.

Maar ik blijf er ook bij: vraag aan de eerste beste dame hoeveel een Range kost (die je aanwijst op straat) en ze zeggen 40 000 eur.

 

Heb dat één maal gedaan met de eigenaar van de Range aan tafel. De dame werd wat boos bekeken :)

 

Je zou denken dat de eigenaar zich daar niets van aantrekt, hoe minder mensen weten hoe veel hij die wagen betaald heeft, hoe minder invloed dit heeft op het gedacht van de klanten en/of leveranciers in het Vlaanderen waar men de medemens maar weinig gunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zondag naar horse expo geweest in Flanders Expo in Gent. Op de parking stond ook een nieuwe RR, een donkerblauwe met 21" wielen en een beige interieur. Zeer knap. Alleszins veel knapper dan die full black van de enkele posts terug, wat zo'n RR oneer aandoet. Met zo'n kleur neem je de klasse van zo'n wagen volledig weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou denken dat de eigenaar zich daar niets van aantrekt, hoe minder mensen weten hoe veel hij die wagen betaald heeft, hoe minder invloed dit heeft op het gedacht van de klanten en/of leveranciers in het Vlaanderen waar men de medemens maar weinig gunt.

 

Die man was duidelijk enen die vond dat hij zijn geld weggesmeten had, op dat moment :)

Uiterlijk vertoon enzo ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die man was duidelijk enen die vond dat hij zijn geld weggesmeten had, op dat moment :)

Uiterlijk vertoon enzo ....

 

Dan koop je toch gewoon een Evoque? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Argh ik moet zo hard ééntje hebben. Sprak vandaag een LaRo dealer, voor dit jaar zijn ze al praktisch uitverkocht blijkbaar. Verkoopt als warme broodjes. En terecht, wát een kar. Pakt dat ik er over een jaar of 3-4 ook één heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Argh ik moet zo hard ééntje hebben. Sprak vandaag een LaRo dealer, voor dit jaar zijn ze al praktisch uitverkocht blijkbaar. Verkoopt als warme broodjes. En terecht, wát een kar. Pakt dat ik er over een jaar of 3-4 ook één heb.

 

Goeie tijden voor LR, de Evoque verkoopt ook niet normaal goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tijden voor LR, de Evoque verkoopt ook niet normaal goed...

 

klopt idd. Mijn ma was er eens voor gaan horen en de wachttijd was ongeveer 10 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zwarte is wel al zijn klasse kwijt zeg.

 

Mooi evolutie van het vorige model en dat het gaat verkopen is nogal logish. Denk dat er al heel wat vorige model eigenaars aan het wachten zijn op een nieuwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of 'ie 't waard is of niet, laat ik in het midden (al neig ik eerder te denken van wel), maar ... straffe zet dat ge dat ding zo'n 25% duurder kunt maken dan het vorige model en 'm dan nog in een wip uitverkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet ze hier echt al veel rondrijden, 't is dan ook de UK voor iets. Vandaag een stuk of 4-5 gezien denk ik.

 

Knappe verschijning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk ik dat er ook heel wat mensen wachten op de RRS die eind van het jaar zal voorgesteld worden.

 

Ja, hopelijk maken ze dat deze keer geen gedrocht voor oude blonde vrouwen en ronny's.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gisteren m'n eerste in 't wild gespot, aan de garage Land Rover in Asse.

't Is inderdaad een ferme bak.

ne zwarte? want zondag stond hier aan de beenhouwer ééntje met reclame op van asse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de aflevering van Top Gear met deze Range eindelijk eens kunnen zien.

 

Nu wil ik dat nog harder :facepalm:

 

Ik ken precies dat gevoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ne zwarte? want zondag stond hier aan de beenhouwer ééntje met reclame op van asse.

 

Ow, nu vraag je me wat. Ik heb echt geen geheugen voor kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AMS zegt: al een jaar wachttijd, momenteel. Ding verkoopt gelijk zoete broodjes, dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

AMS zegt: al een jaar wachttijd, momenteel. Ding verkoopt gelijk zoete broodjes, dus!

landrover verkoper zei me ook: veel TDV8'en, voornamelijk Vogue en Autobiography, veel versies met gescheiden zetels achteraan... weinig standaard RR's dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid