Ga naar inhoud

2013 Range Rover


TCT

Aanbevolen berichten

Zelfs na de aflevering van Top Gear snap ik nog steeds niet waarom iedereen die Range als zo'n must have ziet.

Je moet er mee gereden hebben om dat te weten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke raamstijlen, dat zijn zowat de nieuwe jaren'80 bumpers.


Moet wel zeggen dat ik onder de indruk was van de TG feature erover, vooral omdat ze de terein-eigenschappen behouden hebben en zelfs verbeterd/uitgebouwd. (zo leek het toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zwaar fan van de nieuwe Range. Enkel moest ik dergelijke bedragen aan een auto kunnen spenderen, zou ik nooit voor een SUV kiezen hoe goed en mooi deze Range ook mag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zwaar fan van de nieuwe Range. Enkel moest ik dergelijke bedragen aan een auto kunnen spenderen, zou ik nooit voor een SUV kiezen hoe goed en mooi deze Range ook mag zijn.

 

Je koopt dat dan ook tweedehands. Dan is dat toch geen fluit meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je koopt dat dan ook tweedehands. Dan is dat toch geen fluit meer waard.
Dat is idd een mogelijkheid. Maar dan moeten ze eerst wel nieuw verkocht geraken. :D

Toch wel zot als je ziet hoeveel een Range in waarde zakt op enkele jaren tijd. Maar dat is met alle duurdere auto's zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke raamstijlen, dat zijn zowat de nieuwe jaren'80 bumpers.

Moet wel zeggen dat ik onder de indruk was van de TG feature erover, vooral omdat ze de terein-eigenschappen behouden hebben en zelfs verbeterd/uitgebouwd. (zo leek het toch)

Terrein 

 

 

mvg 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterende auto. Vandaag meegereden in eentje, echt magistraal. Hiervoor reed hij met het vorige model, en blijkbaar was het verschil in de bochten redelijk opmerkelijk volgens de eigenaar. Best straf.

Ooit (tweedehands), komt hier toch een Range op de oprit te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam op €100070 voor een TDV6. Enkel die audio-upgrade zou ik wel nog serieus overwegen (€1420). Is al meer als voldoende voor mij.

Baltic blue + almond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze auto is gewoon de koning van de auto's. Een beetje wat Bentley had moeten maken als ze een SUV in hun gamma wilden, en niet dat gedrocht van een concept dat ze nu hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste die je spot, en al meteen met de alu-look zijlijsten en kofferlijst meegespoten in koetswerkkleur. :D  It's a sign!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen geleden in Gent een zwarte zien rijden, met de alu accenten en 20 inch velgen.. valavond en net gewassen.. ongelofelijk wat een 'koning' die auto uitstraalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

éen ik geloof er niks van en twee ik denk dat je me niet begrijpt.

 

 

Een Range Rover straalt klasse uit, niet flashy maar wel dat tikkeltje dat hem speciaal maakt. Hoe hij er nu bij staat is dit niet het geval. Ik had er niet naar om gekeken en zelfs niet gemerkt dat dit het nieuwe model was.

 

Als je die 2de foto bekijkt lijkt het op een oud model dat al jarenlang mee gaat. Dikke lelijke banden, saaie velgen, ligt extreem laag (wat imho geen probleem is) maar het ziet er echt saai uit in deze configuratie. 

 

 

Een mooi gewassen auto doet veel maar ik denk dat het bij deze niet had geholpen. 

 

 

45559953.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid